Teveden

Ik wist meteen hoe het in elkaar zat

Snel behulpzaam en klantvriendelijk proffesioneel hulp

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid via de wats app

Goed en vriendelijk geholpen met mijn vraag!!

Goed en vriendelijk geholpen met mijn vraag over vakantie, snel antwoord gekregen!

Zeer goede ervaring met whatsapp

Gisteravond heb ik een vraag gesteld. Vanochtend gelijk antwoord gekregen. Ik voel dat ik serieus word genomen. En wat de vraag ook is ze gaan het gelijk uitzoeken voor je.

In één keer duidelijk antwoord op mijn vraag.

Heel fijn om via whatsapp contact op te kunnen nemen, vooral op momenten dat bellen niet gaat.

Een hele vriendelijke en snelle reactie.

Ik had een bijzonder vriendelijke medewerker op de app. Leuk dat contacten via het toch onpersoonlijke WhatsApp zo positief kunnen worden.

Heel goed geholpen door een geweldig vriendelijk meisje of vrouw, die Emmy heet.

Perfect.

Behulpzaam en duidelijk

Duidelijke uitleg en vriendelijk

Snel en duidelijk geholpen

Duidelijk en snel afgehandeld

Snel en duidelijk antwoord.

Ik heb al een paar keer gebruik gemaakt van de Whatsapp service van CZ en elke keer krijg ik al snel een duidelijk en uitgebreid antwoord. Ze zijn ook allemaal heel erg vriendelijk.

Menselijk

Goed contact en goed advies

goede service

zit momenteel in impasse met mijn rug, had heel wat vragen heel handig dat je dan snel een deskundig geholpen kunt worden via de CZ app

Ik vond het handig via de watsap alles te vragen ..waar ik hulp bij nodig had ..en ik werd vriendelijk en snel geholpen..en hij had ook nog humor ..toppertje

Prima.

Nvt

Zeer snel, bonfig en helder antwoord

Prettig snel reactie, antwoord.

Fijne 'samenwerking'

Goed en snel.

Fast

Fast respond Suitable solution Nice and friendly Talked to Leonore, Karlijn, Ikram

Prima service wel steeds duurder :(

Als ik vragen heb kan ik deze altijd stellen. Dat is verder het probleem dan ook niet, maar ik betaal steeds meer voor (naar mijn idee) steeds minder opties. Als ik lenzen en tandarts etc gewoon goed verzekerd wil hebben ben ik al snel €60 bovenop de basis kwijt en dat vind ik vrij duur gezien dan niet eens alles gedekt wordt. En mijn eigen risico op €800 vind ik geen optie, als er dan wat gebeurd ben ik verder van huis.

Snel en efficiënt

Mijn vraag per app werd snel en duidelijk beantwoord. Fijne service!

TOP

Mijn eerste keer dat ik via whatsapp contact heb gehad met VZ en vond het een prettige ervaring waarbij ik op een leuke manier geholpen werd door mevrouw Jill.

Vriendelijke dames

Heel goed geholpen

Telefonisch is het welhaast onmogelijk om iemand te spreken te krijgen, maar via WhatsApp krijg je heel snel een reactie.

Snelle reactie bij vragen

Snel en vakkundig geholpen bij vragen via WhatsApp

Top geregeld Mijn vraag is behandeld

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement