Fijn en snel geholpen ! Meedenkende medewerkers via telefoon & whatsapp

Zowel in de chat als via de telefoon goed geholpen :)

Goede service en meedenkend

Meedenkend met de klant naar een goede oplossing. Redelijk snel aan de telefoon. Geen lange wachttijden. Vriendelijke klantgerichte medewerkers. Uitbetalingen op tijd . Aparte zorg waar machtiging voor aangevraagd moet worden , worden snel in behandeling genomen. En tot nu toe allemaal toegekend. Petje af. CZ ik blijf nog jaren klant.

Snelle info..superfijn!!!

Fijn dat de info snel komt die je nodig hebt.geen gezoek zelf of lang in de wacht zitten aan de telefoon. Blij mee.

Customer service compliment

Service was easily reachable and responded fast (both on Twitter and Whatsapp). Customer service was done with excellent English, and was very clear and informative. Thank you!

Waardeloos

Ik ben al jaren klant, ik betaal op tijd mijn rekening , ik kom zelden bij een huisarts, laat staan ziekenhuis.., en omdat ik op dit moment even geen vast adres heb omdat ik niet direct een huurhuis hebt , wordt doodleuk de verzekering stopgezet door CZ. Crimineel. !!!

Response from the business owner

Dat is geen fijne situatie, Paul. Ik begrijp dat dit veel met je doet, en ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen op 088 555 77 77. Mijn collega’s van het Klant Contact Centrum kijken graag wat er mogelijk is in jouw situatie. Bel je ons? We zijn op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:00u en 19:00u. Groet, Jesse

Super service via WhatsApp...handig, snel. ..top !

Wat fijn om te lezen. We helpen je graag weer via WhatsApp. Groet, Marit

Via whatsapp krijg ik snel en goed antwoord

Ondanks de vele mogelijkheden, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, werd ik snel en vriendelijk en goed geholpen met mijn vraag.

Response from the business owner

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Nicole. Heb je toch nog vragen of kom je ergens niet uit? Stuur ons gerust weer een bericht. Groet, Marit

Had een vraag

De vraag is verholpen

Response from the business owner

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Mandy. Fijn dat jou vraag beantwoord is. Groet, Marit

Super fijn dat je kan whattsappen, vlug en duidelijk

Via WhatsApp heel goed geholpen op mijn vraag

Response from the business owner

Heel erg bedankt voor jouw compliment, Diana. Wij helpen je de volgende keer weer graag. Groet, Marit

Fijn

Fijne service , duidelijke antwoorden en reageren snel

Response from the business owner

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Maud. Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groet, Marit

Goede communicatie.

Je wordt serieus genomen. Ook als je de verkeerde beslissingen neemt of een foutje maakt. Netjes.

Heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling, Edwin. Groet, Marit

Afhandeling declaratie en verzoek zorg buitenland duurt te lang

Dit jaar voor het eerst echt slechte ervaringen met CZ. Ten eerste wacht ik al twee maanden op het antwoord voor verzoek voor zorg in het buitenland; in dit geval gaat het om een oogarts net over de grens in Duitsland. Voor de afhandeling staan 10 werkdagen, geeft hun website aan, maar helaas, geen enkele reactie vooralsnog (met uitzondering van een ontvangstbevestiging). Telefonistes zijn vriendelijk, maar kunnen geen enkele indicatie geven over de termijn waarop de vraag in behandeling gaat worden genomen. Daarnaast nota ingediend ter declaratie. Bij indiening via de app wordt afhandeling binnen enkele dagen beloofd. Maar helaas: ook dit duurt al weken. Ook hier kon de frontoffice niet meer zeggen dan 'dat het druk was'.

Response from the business owner

Het spijt me dat de afhandeling van jouw aanvraag en declaraties zo lang op zich laten wachten, Tamara. Helaas is er vertraging ontstaan bij onze verwerkende afdelingen. Weet dat mijn collega's hun uiterste best doen om alles zo zorgvuldig en snel mogelijk te behandelen. Ik kijk graag voor je na of er een tijdsindicatie bekend is. Stuur hiervoor gerust een e-mail naar: webcare@cz.nl. Groet, Shirley Webcare CZ

Goede uitleg

Goede uitleg

Response from the business owner

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Nancy. Neem gerust weer contact met ons op als je vragen hebt. Groet, Marit

einfach super

Habe meine Fragen in Deutsch gestellt, um das ich Nederlands nicht schreiben kann. War super habe sogar die Antworten auf Deutsch bekommen. Ich fand es einfach super.

Response from the business owner

Vielen Dank für Ihr Kompliment, Regina.

Vlug en netjes

Ik moest mijn adreswijziging doorgeven maar woon in Belgie dus heb geen digidee. Ik kreeg de volgende dag antwoord met een email adres waar ik het door jan geven. Dit moet ik nog doen maar tot nu toe werkt t.

Toppers

Kreeg redelijk snel antwoord, jammer dat in het weekend niemand werkt

Nergens problemen dus prima

Goede communicatie

De communicatie is erg goed met CX

Geen fijne verzekering, zoek ergens anders.

Vroeger was ik heel tevreden met CZ maar tegenwoordig is dat toch wel anders. Aangezien dat ik transgender ben slik ik al jaren dezelfde hormoonmedicatie. Nooit was dit een probleem tot vorig jaar. Toen kwam CZ ineens met de eis dat ik hun voorkeur medicatie moest slikken in plaats van degene die ik al jaren slik. Bel je iemand op en weiger je dit dan krijg je een arrogant antwoord terug en schuilen ze zich achter "Medische noodzaak". Dus regel je deze en dan kom je erachter dat ze door afspraken met apotheken het zo geregeld hebben dat niemand met je medische noodzaak mee durft te gaan uit angst voor represailles van CZ. Resultaat? Je kan je eigen medicatie inkopen. Kosten: 240 euro per jaar bovenop de verzekering. Dezelfde verzekering die met 40 à 50 euro omhoog is gegaan maar wel een hoop uit is gegaan. Zo kan ik niet meer gaan ontharen zonder schriftelijke uitleg van de arts èn de huidspecialist. Haal je die dan is het nog maar hopen dat je het krijgt. Heb je trouwens een bril? om de 2 jaar krijg je maar 100 euro vergoeding. Schandalig als je het mij vraagt want als je een goede bril wilt hebben ben je al snel het 5 voudige kwijt. Al met al, doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen.

Response from the business owner

Jammer dat je niet tevreden bent over onze verzekering. Natuurlijk is het belangrijk dat jij een zorgverzekering hebt die past bij jouw situatie. Ik geef je graag meer uitleg. Wij hebben met apothekers inderdaad afspraken gemaakt over het preferentiebeleid. Binnen deze afspraken is er ruimte opgenomen voor de keren dat medische noodzaak daadwerkelijk van toepassing is zonder direct financieel risico voor de apotheek. We verwachten bij de beoordeling van medische noodzaak dat de apotheker als expert op het gebied van geneesmiddelen een kritische beoordeling doet op situaties waarin medische noodzaak wordt voorgeschreven. Het is daarom belangrijk om in gesprek te blijven met jouw apotheker. Heeft jouw apotheek vragen over het voorkeursbeleid? Dan mogen zij rechtstreeks met ons contact opnemen via: https://www.cz.nl/zorgaanbieder/zorgsoorten/farmacie/contact Natuurlijk mag je ons altijd benaderen voor een persoonlijk gesprek om te bekijken of de gekozen aanvullende verzekering nog wel in jouw situatie past. Op die manier hadden wij je voor het einde van het jaar kunnen helpen om een goede keuze te maken uit onze verschillende aanvullende verzekeringen. Zo kun je kiezen voor een aanvullende verzekering met vergoedingen die in jouw situatie passen en met jou meedenken of een uitgave het opweegt tegen een hogere premie. De uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk altijd bij jezelf. Kunnen we je ergens mee helpen? Neem dan gerust contact met ons op. Daar hebben we verschillende mogelijkheden voor. Die vindt je hier: https://www.cz.nl/service-en-contact Groet, Gwen

goed geholpen

goed geholpen heel duidelijk wel vrij kortaf

Klantvriendelijk

Deze dame wil je echt helpen !

Cz whatsapp is geweldig

Ik heb goede ervaring met cz whatsapp. Het is makkelijk en snel. Soms heb ik geen tijd om te bellen, dus stuur ik een bericht waardoor ik snel een antwoord krijg. En ben altijd goed geholpen.

Response from the business owner

Goede oplossing om ons een bericht te sturen als je minder tijd hebt, Nuray. We doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen. Tot een volgende keer. Groetjes, Anita

Ondanks jullie berichtje dat het druk is alsnog snel en duidelijk geholpen!

Response from the business owner

Leuk dat je jouw positieve ervaring met ons deelt, Loïs. Je weet ons nu te vinden :) en helpen je graag een volgende keer weer. Groetjes, Anita

Enorm fijn!

Snel en goed geholpen.