Super goed

Slow to first respond but very detailed, helpful and quick thereafter!

Slow to first respond but very detailed, helpful and quick thereafter!

Goede hulp gehad heel fijn

Super oplossingsgericht

Ik heb gesproken met nicky ze was heel begripvol en oplossingsgericht. Ze heeft een passende oplossing gevonden waardoor ze meteen rust creëerde daardoor kan ik rustig aan mijn herstel werken

Alleen goed in facturen versturen

Super slecht te bereiken, klachten worden niet serieus genomen. Ik betaal me een godsvermorgen als uitwonende student en ik blijf constant maar facturen ontvangen die ik niet kan betalen en dan wordt er direct gedreigd met deurwaarders. Ook is mij verteld dat een behandeling vergoed zou worden wat achteraf dus alleen het geval blijkt te zijn als mijn eigen risico erdoor heen is en er is hier mij NIKS over verteld in de mails vooraf. Lekker dan om 175 euro lichter te zijn die ik niet heb en dan in een periode van 2 weken constant verschillende facturen te ontvangen. Ik betaal gewoon voor een verzekering die niks vergoed en ik ga geen cent meer aan ze uitgeven tot ze met een fatsoenlijke oplossing komen. Met alle disrespect, fuck you

Response from the business owner

Zo te lezen ben je momenteel niet blij met ons. Het krijgen van verkeerde of niet volledige informatie en geconfronteerd worden met deurwaarders is dan ook geen fijne ervaring uiteraard. We proberen altijd mee te denken in een oplossing aangaande je betalingen. Onze Klantenadviseurs kijken graag met je mee welke mogelijkheden er zijn in jouw specifieke situatie. Ook kijken we graag het mailverkeer voor je na, of we steken hebben laten vallen in onze informatievoorziening richting jou wat betreft een vergoeding. Alleen als we met elkaar in gesprek blijven, komen we verder. Bel je ons via 088 555 7777? Vroeg in de ochtend zijn de wachttijden doorgaans het kortste. Groet, Sjors

Alles goed en snel geregeld

Aan te bevelen bij nieuwe klanten

De Whatsapp-ervaring(WA) met CZ is superhandig en snel

Tot nut toe een paar keer per jaar via WA contact gezocht met CZ en bijn a iedere keer met een positief resultaat. Ik denk dat er veel meer gebruik van gemaakt kan worden als in het kwartaal magazine meer voorlichting hierover komt.

In dit specifieke geval is dat goed!

Soms heb ik het gevoel alsof ik met ‘n androïd whatsapp, zo rigide en of standaard zijn de “antwoorden” op vragen van mij, dat t net lijkt of ‘n chatbot een stroomdiagram naloopt en dus ik ‘n Turingtest-gesprek aan het doen ben… M a a r…er is schijnbaar nog hoop…pfff

Duidelijk

De antwoord op mijn vraag was snel en meteen duidelijk. Super vriendelijk!

Bij CZ krijg je snel antwoord op je vragen.

Ook denken ze goed met je mee.

Snel en goed geholpen via whatsapp. Dit is iedere keer zo. Bij drukte duurt het soms even. Maar je krijgt altijd reactie.

Goed en snel geholpen

Via WhatsApp snel contact, duidelijk.

Belachelijk wat wij moeten betalen

Ik heb ms en suiker en nou zie ik pas wat we bij moeten betalen. Echt belachelijk veel. Ben je al ziek hier van, word je nog zieker van dit bedrag. En ik krijg idd iedere keer bericht van het uwv dat ik bericht heb, maar nooit geweten dat dat van cz is. Mijn weekend is weer KUT!!!!!!

Response from the business owner

Het spijt me te lezen dat je ziek bent, Marianka. Ik wens je heel veel kracht en beterschap toe! Het kan kloppen dat je een rekening ontvangt voor het eigen risico/eigen bijdrage, echter ontvang je deze niet van het UWV. Ik geef je graag meer uitleg. Uit de basisverzekering vergoeden wij de kosten van voorgeschreven medicijnen. Dit doen wij volgens het door de overheid vastgestelde geneesmiddelenvergoedingssysteem (GVS). In het GVS is vastgelegd welke medicijnen wij vergoeden en wat de hoogte van de vergoeding is. Soms is er een verschil tussen de prijs van het medicijn en de hoogte van vergoeding die de overheid heeft vastgesteld. Dit noemen wij de eigen bijdrage GVS. Wil je dat we met je meekijken naar jouw zorgkosten? Neem dan gerust met ons contact op: https://www.cz.nl/service-en-contact. Groet, Pieter

Heel goed en heel duidelijk

Heel fijn, mijn vraag goed en duidelijk uitgelegd

Snel en behulpzaam.

Ik werd snel te hulp gestaan, kreeg alle hulp die ik nodig had en bovendien was de medewerker heel netjes. En dat zonder dat ik mijn telefoon veel in de gaten hoefde te houden/naar wachtrij muziek moest luisteren. Top!

Een hele positieve ervaring!

Mijn vraag werd heel duidelijk beantwoord. Vriendelijke benadering. Helemaal top!

Makkelijk contact via whatsapp

Makkelijk contact, snel en accuraat antwoord.

Altijd goed

Wordt altijd heel goed geholpen

Snelle reactie, vriendelijk , en duidelijk.

Reageert snel vriendelijk en duidelijk.

Nette snelle communicatie.

Goede service en bij vragen altijd goed geholpen

Fijne klantenservice.

Via whatsapp vragen stellen geeft snel en vriendelijk antwoord. En via bellen wordt je ook fijn en vriendelijk geholpen.

Erg goed geholpen

Ik kreeg niet binnen de 24u antwoord. Wel een berichtje met excuses daarvoor. Toen meteen antwoord gekregen op mijn vraag. Meteen werd ik geholpen met een tweede vraag die ik had. Waren alle klantenservices maar zo goed!

Snel reactie en geantwoord

Snelle reactie.