Goed geregeld

Na telefonisch contact en toestemming ben ik aan mijn rug geopereerd in Gent ( Belgie ) . Echt geen enkel probleem en echt heel goed geregeld. Ik kan weer normaal lopen , fietsen , tuinieren ect wat ik voor de operatie absoluut niet meer kon. Ik ben dan ook zeer blij en dankbaar en wil dit graag met de CZ en andere mensen delen. Nogmaals hartelijk dank voor alles H de Bilde

Laten me in de steek

CZ ging over op een nieuw systeem en de declaraties duren nu iets langer zeggen ze. 3 weken geleden een declaratie ingediend van bijna 600 euro, maar ondanks bellen en mailen is er nog geen zicht op wanneer ze mijn declaratie gaan uitbetalen. Voor CZ een klein bedrag, maar voor mij een behoorlijk bedrag. Nadat mijn man plotseling is overleden komt er veel op me af en dat heb ik geprobeerd uit te leggen aan CZ, maar helaas. We zullen zien wanneer ze tijd hebben om mijn declaratie te behandelen en uit te betalen.

Het spijt me dat je langer op de afhandeling van jouw declaratie wacht dan dat je van ons gewend bent. Het klopt inderdaad dat we recentelijk zijn overgestapt op een nieuw declaratiesysteem en dat de verwerking van jouw declaratie daardoor langer duurt. Ik begrijp dat er op dit moment ook veel op je afkomt en dat dit daar niet bij helpt. Mijn excuses voor het ongemak. Mijn collega’s verwerken alle declaratie zo snel mogelijk. Groet, Jesse van CZ

Betaald PGB gerechtige NIET uit

PGB via CZ. CZ gaat over op nieuw declaratie/uitbetaling- systeem wat niet functioneert en houd al weken lang elke uitbetaling vast. Mijn vrouw is ongeneeslijk ziek en voor haar verzorging heb ik mijn baan moeten opzeggen om haar mantelzorger te zijn. Wij zijn voor ons onderhoud afhankelijk van het PGB . Het nieuwe declaratie systeem werkt niet binnen een week zoals medegedeeld werd door een telefoniste. Inmiddels zijn we al 4 of 5 weken verder en het gaat nog langer duren. Tot die tijd worden verzekerden dus niet uitbetaald !! Ik kom nu WEDEROM door een fout van CZ in financiële problemen ( vorig jaar November ook onterecht maanden op uitbetaling moeten wachten ) en een oplossing zoals bijvoorbeeld een voorschot is ook niet mogelijk.. De laatste berichten van afgelopen vrijdag 10 Juni 2022 waren dat onze 1e declaratie ( van Mei die over April gaat ) over 2 tot 3 weken WELLICHT betaald gaan worden !! CZ laat patiënten dus helaas in de kou staan en betaald niet uit maar incasseert wel iedere maand ( dàt systeem werkt dus wel ! )

Wij begrijpen dat dit een ontzettend lastige situatie is en doen ons best om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Het klopt inderdaad dat we recentelijk zijn overgegaan op een nieuw declaratiesysteem en dat je daardoor langer op de verwerking van jullie declaratie wacht dan dat je van ons gewenst bent. Onze excuses voor het ongemak. Het betalen van de premie loopt via een ander systeem en kan daarom gewoon doorlopen. Het declaratiesysteem is specifiek voor het verwerken van declaraties. Mijn collega's verwerken jullie declaratie zo snel mogelijk. Groet, Jesse van CZ

Tot dus ver goede verzekering en goede service

Ik zag dat per maand een klein bedrag op de rekening stond van huisarts. Hulp via WhatsApp leerde me dat cz dit betaalt en niet ik. Ik was wel verbaasd want ik kende dit niet van m'n vorige verzekering. Maar goed, de uitleg via WhatsApp was uitstekend.

Snel en duidelijk antwoord

Beste, Vindt het heel fijn dat ik kan appe omdat er vaak een bedrag is afgehouden, maar als ik dan inlog niet zo snel kan zien waarvan dit is afgehouden. Via de app heb ik dan meteen antwoord.

GEWELDIG!!!

Ik had een probleem wat veel erger zou kunnen uitlopen . LGelukkig heb ik optijd contact opgenomen met Cz en hun hebben het voor mij binnen 2 uur opgelost! Heel erg bedankt nogmaals. Ik raadt cz echt aan top service, ben zeer tevreden met mijn CZ VERZEKERING

Snel en prima geholpen

Duidelijk en netjes uitleg gekregen

X

Duidelijk en snel

Heb savonds een bericht gestuurd en smorgens de volgende dag gelijk een antwoord ook op mijn vraag , netjes en beleefd

Supersnel en prima geholpen. Via whatsapp, persoonlijk, toegankelijk. Prima bereikbaar dus

Zie boven

Snelle reactie

Snelle reactie. Goed geadviseerd

Geweldige service

Steeds als ik tegen iets aanloop,val ik terug op deze hulplijn. Super hoe het werkt en ook altijd de hulp gekregen die nodig was. Vriendelijk,snel concreet begripvol,gewoon geweldig.

Goede duidelijke communicatie

Duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen met eventuele suggesties waar ik wat mee kan. kwam allemaal heel fijn en vriendelijk over

Goed geholpen

Weet voldoende!

Zeer prettig

Een snelle en duidelijke reactie.

Snelle en vakkundige informatie

Snel reactie gekregen hoefde niet nogmaals uitleg te geven.

Its worst insurance company in Nederlans

Vrijwel geen medicatie krijgt de maatschappij vergoed. Als u te laat bent met het betalen van het maandbedrag, wordt u direct overgedragen aan de deurwaarders. Ik raad niet aan om voor deze verzekering te kiezen

• Would you recommend us? No

Het spijt me te lezen dat je teleurgesteld bent in ons, Saimon. Jouw apotheker kan je informeren over de vergoeding van je medicijnen. Bel je met onze adviseurs? Dan helpen ze je graag verder met vragen over je medicijnen en je betalingen. Je bereikt ze van maandag tot en met vrijdag op 088 555 77 77. Bel je ons? Groetjes, Anita

Een goede advies voor wat ik vraag. Toppie ga zo verder.

Tof om te lezen dat je verder komt met ons advies, Leo. App. ons even als we je weer kunnen helpen. Groet, Anita

Kreeg na opname ziekenhuis zelfs een kaartje met sterkte. Van medewerkster Jacqelien. Dat doet echt goed na zo'n ervaring! Bedankt echt geweldig.

Een opname is best heftig, Peter. Hopelijk voel jij je snel weer beter. Fijn als het kaartje van Jacqelien je positief stemde.

Snelle duidelijke reactir

Op mijn vraag een snelle duidelijke reactie gehad ook aanvullende vraag werd snel afgedaan

Helder

Heldere uitleg op mijn vraag en nog extra moeite bij extra vraag.

erg slecht, verzeker u hier niet en niet om aan te bevelen

CZ is het niet waard om de C voor de naam te dragen!! ongelofelijke brutale zaken doet CZ!!

Dank je wel dat je dit signaal aan ons afgeeft, Gerben. Jammer dat geen positieve ervaring hebt gehad. Wij verbeteren onze dienstverlening graag en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Kun je aangeven wat er is gebeurd? Ik denk graag met je mee om jou persoonlijk te helpen. Groet, Gwen

Ik had een vraag over declareren, dit kon ik heel makkelijk via de app vragen en kreeg snel antwoord.

Fijn en snel geholpen ! Meedenkende medewerkers via telefoon & whatsapp

Zowel in de chat als via de telefoon goed geholpen :)