Pluspunten

Alles

Nvt

Pluspunten

Verwerking en service.

Financiële bijdrage. E winst was super veel en de bijdrage wordt nog veel hoger en meerdere geneesmiddelen gaan uit het paket

Pluspunten

snel kunnen indienen van rekeningen

rekeningen voor medicijnen die je toch krijgt moeten ook rechtstreeks door de apotheek ingediend kunnen worden bij CZ, ook als deze medicijnen uit een aanvullende verzekering worden betaald

Pluspunten

Afhandeling van rekeningen, geen gezeur, in sommige gevallen ook niet verplichte vergoeding.

Zou niet zo snel verbetering kunnen noemen.

Pluspunten

correct en luistert naar de klant

Pluspunten

De zorg daarom zijn we al 52jaar verbonden aan het CZ

Meer fysio therapie

Pluspunten

Afhandeling van nota's

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je uit huis gaat duurt het 5 maanden voordat ze het begrijpen dat alles van jouw eigen rekening af moet i.p.v die van je ouders, ook is het geheel moeilijk voor ze om überhaupt een adreswijziging goed te wijzigen. Wanneer zij een fout maken draai jij er voor op, ook denken ze dat je al het geld van de wereld hebt dus halen ze zonder pardon of belletje/bericht extra geld van je rekening. Gelukkig nu een betere en goedkopere zorgverzekering gevonden.

Pluspunten

Website ziet er goed uit en werkt ook goed en snel.

Meer diversiteit en differentiatie in verzekeringspakketten en meer aanvullende zorg op maat naar leeftijdsgroep of individuele behoefte. No-claim principe voor trouwe gezonde klanten. Gezond leven is een keuze en dat mag beloond worden met een premiekorting. Premies zijn te hoog. Klanten kunnen niet eenvoudig zorgverzekeraars met elkaar vergelijken door het oerwoud van voorwaarden, toelichtingen en reglementen

Pluspunten

Kan altijd beter. Ik vindt dat U per mail antwoord moet geven op de gestelde vraag.

Regelmatig ziekenvervoer AANVRAAG met taxi is voor mij veel te belastend, en gespannenheid, u weet dat ik 74 jaar oud ben, langdurig al gebruik moet maken, er er kan met mijn gezondheid helaas niets meer verbeteren.

Pluspunten

Eigenlijk is voor mij alles goed ! Al jaren verzekerd, gestart bij ZHV te Goes en nimmer een probleem gehad. CZ is prima !!

Voor ouderen vind ik de zorgkosten veel en veel te hoog. Is onder andere te wijten aan enorme bureaucratie. De kosten rijzen daardoor de pan uit en dat zie je dan weer terug in de premie. Is op termijn niet meer te behappen. De slogan in ziekenhuizen is van maak maar een nieuwe afspraak. Ja, dat snap ik maar is niet economisch.

Pluspunten

Eigenlijk bijna alles.

Uiteenzetten benaming van de facturatie. Nu vaak onduidelijk in min CZ

Pluspunten

het totale pakket, en de service

Pluspunten

Snelle afhandeling nota's. Gebruik van de App.

Premieverlaging......

Pluspunten

Loopt allemaal soepel

Goedkoper mag altijd Maar ik ben realistisch

Pluspunten

Alles werkt goed!

Pluspunten

De service en de klantvriendelijkheid via de CZ-winkel, alsmede het persoonlijke advies.

Tevredenheid overheerst, momenteel geen verbeterpunten.

Pluspunten

contact en snelle afhandeling van declaraties.

Pluspunten

Snel en makkelijk contact, eenvoudig indienen van bonnen

Pakket selectie. Je hebt maar een paar smaken en veel onderdelen gebruik ik noooooooit

Pluspunten

De declaratie app is top!

Alternatieve geneeswijzen max. E45 per behandeling. Men kan beter een totaal bedrag per jaar, die je zelf mag besteden. Nu moet je bij een uur elke keer min. E40 bijleggen en haal je niet het maximale bedrag van E450. Dan kiest men voor half uur behandelingen en dat is minder effectief voor het herstel zoals bij osteopathie of homeopathie.

Pluspunten

Altijd netjes, snelle communicatie via de e-mail en zoals ik (jongeren, die in de zorg werkt) voordelig pakket door de collectieve korting vanuit mijn werk. In het jongeren pakket vind je alles wat je nodig hebt om mee 'rond' te komen. Kortom; ga zo door!

Over CZ