Positief

Contact via WhatsApp is positief. Makkelijk, snel en vriendelijk geholpen.

Snel, duidelijk

Via whatsapp

Heel erg tevreden

Gwoon goede service

Very kind

Very Kind assistance

Duidelijk antwoord, maar pas antwoord na meer den 1 werkdag!

Duidelijk antwoord, maar pas antwoord na meer dan 1 werkdag!

We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Helaas is het ook nu in de vakantieperiode, via dit kanaal erg druk waardoor het niet altijd lukt om binnen 24 uur te reageren. Sorry hiervoor. Wel tof te lezen dat je een duidelijk antwoord hebt gekregen. Groet, Petra Webcaremedewerkster

Good but some troubles with communication

Communication with support via calls or whatsapp was very good but i had troubles recieving payment bills, some of them i haven't recieved. Only recently I could login to the mijn CZ account because i didn't have DigID and my country was not aviable via the eu login yet.

• Poleciłbyś nas? Yes

Thank you for your words and rating, Mateusz. You know where to find us if we can help you with anything again. Greetings, Petra Team Webcare

Amazing help

Fantastisch geholpen

Ik kon mijn eerste vette rekening niet meteen voldoen, zijn hebben het prima opgelost met een soepele betalingsregeling

Fijn dat je ons met je vraag weet te vinden en dat we jou een mooie passende oplossing konden bieden. Dankjewel voor je mooie woorden. Groet, Petra Webcaremedewerkster

Ik vind uitstekend

Ze helpen heel snel een altijd aardig.

Dankjewel voor je mooie woorden en waardering. Groet, Petra Webcaremedewerkster

Goed geregeld

Moest bellen, maar zal tot kerst in de wacht staan, via whatsapp zo geregeld, klasse.

Fijn dat je tevreden bent, Michiel! We helpen je een volgende keer weer. Groetjes, Julia Webcaremedewerkster

Altijd snel een antwoord op je vraag.

Via WhatsApp en Messenger heb je snel contact met een medewerker van CZ. Helaas kunnen ze je niet helpen als de informatie wat verder gaat dan wat je ook in de CZ app kunt vinden. Daarvoor moet je mailen of bellen. En mailen gaat momenteel helaas niet. Omdat het te druk is. En niet iedereen is in de positie om te bellen met zijn/haar vragen over declaraties en vergoedingen.

Dankjewel voor jouw beoordeling, Lammy. Het klopt dat we via een bericht op WhatsApp of messenger/twitter niet alles mogen delen. De reden is de wet op de privacy. Wel geven we je uitleg hoe je er zelf achter kan komen. Lukt dit niet? Dan zijn onze adviseurs bereikbaar op 088 555 77 77. Zij mogen alle informatie met je delen. Hopelijk zijn jouw vragen inmiddels beantwoord. Groetjes, Anita Webcaremedewerkster

Snel en correct

Ik kreeg vrij snel en correct antwoord op mijn vraag en die is netjes en naar tevredenheid beantwoord.

Fijn dat je tevreden bent, Elly! We helpen je een volgende keer weer Groetjes, Anita Webcaremedewerkster

Duidelijke antwoord

Kreeg snel een duidelijk antwoord terug.

Leuk dat jij ons weet te vinden, Remzi en ons antwoord duidelijk voor je is. Groetjes, Anita Webcaremedewerkster

Deskundigheid en vlot

Al jaren klant en nooit teleurgesteld. Zo’n fijne club! Ook nu weer erg snel en fijn geholpen. Ga zo door!

Super hulp gehad

Binnen een goed tijdsbestek reactie gehad eb super geholpen door de medewerker. Top gedaan.

Welke vraag ik ook heb er komt altijd en redelijk snel een duidelijk antwoord.

Gewoon heel prettig om op deze manier voor niet-spoed vragen te kunnen appen. Er volgt altijd een bericht met heldere uitleg.

Erg fijn en snel geholpen.

Bij het aanvragen van een nieuwe zorgpas in de middag, via Whatsapp,kreeg ik de volgende ochtend al bericht dat deze onderweg was.

Vriendelijke cooperative kranken verzekering

Altijd via de appe hele fijne hulp. Snelle reactie en zeer attent! Extra service is zeer fijn. Zeer vriendelijk. Compliment aan cz.

Gewoon goed.

Alleen vindt ik het heel jammer dat het moeilijk zoeken is naar bepaalde handelingen. En dat er zo' verschil is dat twee leden echt apart verzekerd zijn maar het heel moeilijk is om dingen die je willtvragenvoor de andere partner dat ditniet eenvoudig is.

Hele goede service en vriendelijk

Duidelijk

Prima ervaring, en een duidelijk antwoord

Ben zeer snel, deskundig en op een prettige wijze van informatie voorzien!!van info voorzien

Kortom een zeer tevreden klant !

Vlot antwoord via whatsapp, met duidelijke korte info

Super klantvriendelijk!

Medewerker was attent en geruststellend. Hij probeerde met mij mee te denken in oplossingen. Ben lang klant en dit bevestigd dat ik het zeker zal blijven

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.