Een nette en duidelijke website om een zorgverzekering af te sluiten

De website van CZ heeft een duidelijke structuur. Je kunt meteen een zorgverzekering vergelijken en vergoedingen vergelijken. Het is heel makkelijk om snel een zorgverzekering af te sluiten. Je ziet direct wat je gaat betalen bij het pakket van je keus. Daarnaast is het mogelijk om je premieberekening te mailen naar je zelf. Je krijgt direct een mail met de berekening in je mail. Zodat je deze op een later tijdstip kunt bekijken.

Wow, fijne ervaring

Ik vond het prettig dat ik online eenvoudig mijn nieuwe zorgverzekering kon uitzoeken. Zorgverzekeringen kunnen ingewikkeld zijn, maar de website doet er alles aan om het eenvoudig te maken.

positief duidelijk en geen stress

Ervaring moet je beleven bij cz is dat een goede ervaring.

Ik geef jullie een 10

Ik geef jullie een 10 omdat jullie goed zijn voor de klanten groetjes A.F.Dalebout

Zijn goed

Ik heb zilver rings nodig ze worden wel vergoed

Super snel en goed geholpen!!

ik had een aantal vragen telefonisch gesteld en ben zeer snel en goed te woord gestaan. Goede antwoorden, helder en concreet! FIJN!

goed geholpen

laatste keer goede uitleg gekregen op wat ik vergoed zou krijgen

Werkt snel de zaken af. Is wel duur...

De ingediende nota's worden snel afgehandeld. de verzekering is wel duur.

tevreden klant

Ben tevreden over de CZ dienstverlening.

CZ reageert snel op vragen en komt met goede oplossing.

Ik had een factuur gekregen die ik volgens de behandelaar zelf moest betalen. Dat heb ik ook gedaan, maar ik kreeg twijfels. Dus toch de factuur opgestuurd naar CZ. Ik kreeg al snel een telefoontje en er werd mij uitgelegd dat de behandelaar de factuur niet naar mij had moeten sturen maar naar de zorgverzekering, volgens een nieuwe regeling die in 2019 is ingegaan. Nu krijg ik het betaalde bedrag terug van de behandelaar en wordt de afhandeling geregeld door CZ. Prima service! Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij CZ en ik neem volgend jaar weer de verzekering bij hun.

hopeloos met inloggen

eerst kon ik altijd inloggen maar de laatste 3 weken lukt het niet heb gemeld heb digid code maar inloggen lukt niet. altijd komt bad request was gewoon gebleven zo als het eerst was vind dat ze het steeds lastiger maken voor ouderen

CZ doet te weinig aan het medicijntekort

Nog steeds zijn er regelmatig medicijntekorten. Als ik daar over klaag bij CZ zeggen ze er niks aan te kunnen doen maar daar ben ik het niet mee eens. Ook de zorgverzekeraars moeten medicijnfabrikanten op de vingers tikken en de zorgverzekeraars moeten zorgen dat de medicijnen voor een goede prijs ingekocht, die medicijntekorten zijn schrikbarend en als er niet echt ingegrepen wordt gaat dit mensenlevens kosten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Altijd goed geholpen

Altijd een menselijke stem voldoende uitleg over de vragen en verder gelukkig weinig hulp nodig van CZ

Niets te klagen, blijf daarom bij CZ

Met vragen of evt. problemen altijd goed geholpen door Uw serviceburo in Heerlen.

Als je ziek bent wordt je dubbel gestraft.

Je betaalt al een hoge premie en daarnaast moet je nog van alles betalen. Eigen risico Medicijnen die niet meer vergoed worden

behandelingen goed, maar het wordt te duur (net als bij anderen bytheway)

als bedrijf doet cz het goed en netjes allemaal. doch de kosten worden te duur voor aantallen behandelingen, maar dat is landelijk bij alle providers. daar mag men harder naar overheid voor optreden namens ons klanten.

staan altijd netjes te woord

Het is heel erg fijn dat je naar het kantoor kan gaan en vragen stellen die voor mij nog altijd is opgelost

Tot nu een tevreden klant

Tot op dit moment ben ik tevreden over de dienstverlening van CZ

Goed bereikbaar, altijd behulpzaam.

Goed bereikbaar, medewerkers altijd behulpzaam. Tandartskosten en kosten fysiotherapie kan iets duidelijker aangegeven worden. vaak moet ik even bellen om na te gaan of het nu inclusief is. Bij prothese gebit werd er door verschillende medewerkers CZ herhaaldelijk verkeerde informatie gegeven, zodat ik het uiteindelijk maar per mail heb opgevraagd, zodat ik het zwart op wit had. Blijkbaar is het voor de CZ medewerkers ook niet duidelijk.

Ik heb nog geen slechte ervaring met CZ meegemaakt.

Nog geen slechte ervaringen gehad.

Geen problemen.

Ik ben tevreden

Redelijk

Wij zijn 47 jaar Klant begon als ZHE.

Ik ben zeer tevreden met CZ

Ieder jaar weer die ellende met de polis: moet er iets bij of moet er iets af? Dan is het heel fijn als iemand echt de tijd voor je neemt en met je meedenkt. Heel fijn! Een flinke tijd geleden ben ik aangereden en medische hulp was noodzakelijk. "Heeft u een letselschadeadvocaat?", vroeg de aardige (en kundige) mevrouw van CZ. Nee, ik had daar nooit aan gedacht. Vervolgens heeft CZ alles voor mij in gang gezet. Top!

Nooit problemen met rekeningen , snelle afhandeling.

ik ben tevredenover cz

alles wordt snel geregeld