behandelingen goed, maar het wordt te duur (net als bij anderen bytheway)

als bedrijf doet cz het goed en netjes allemaal. doch de kosten worden te duur voor aantallen behandelingen, maar dat is landelijk bij alle providers. daar mag men harder naar overheid voor optreden namens ons klanten.

staan altijd netjes te woord

Het is heel erg fijn dat je naar het kantoor kan gaan en vragen stellen die voor mij nog altijd is opgelost

Tot nu een tevreden klant

Tot op dit moment ben ik tevreden over de dienstverlening van CZ

Goed bereikbaar, altijd behulpzaam.

Goed bereikbaar, medewerkers altijd behulpzaam. Tandartskosten en kosten fysiotherapie kan iets duidelijker aangegeven worden. vaak moet ik even bellen om na te gaan of het nu inclusief is. Bij prothese gebit werd er door verschillende medewerkers CZ herhaaldelijk verkeerde informatie gegeven, zodat ik het uiteindelijk maar per mail heb opgevraagd, zodat ik het zwart op wit had. Blijkbaar is het voor de CZ medewerkers ook niet duidelijk.

Ik heb nog geen slechte ervaring met CZ meegemaakt.

Nog geen slechte ervaringen gehad.

Geen problemen.

Ik ben tevreden

Redelijk

Wij zijn 47 jaar Klant begon als ZHE.

Ik ben zeer tevreden met CZ

Ieder jaar weer die ellende met de polis: moet er iets bij of moet er iets af? Dan is het heel fijn als iemand echt de tijd voor je neemt en met je meedenkt. Heel fijn! Een flinke tijd geleden ben ik aangereden en medische hulp was noodzakelijk. "Heeft u een letselschadeadvocaat?", vroeg de aardige (en kundige) mevrouw van CZ. Nee, ik had daar nooit aan gedacht. Vervolgens heeft CZ alles voor mij in gang gezet. Top!

Nooit problemen met rekeningen , snelle afhandeling.

ik ben tevredenover cz

alles wordt snel geregeld

goede kwaliteit

ben super tevreden met CZ

duidelijke afhandeling declaraties

Goede premie kwaliteitsverhouding

vaak niet meer dan matig

Vaak wordt er op een vraag verwezen naar de polisvoorwaarden, terwijl ik denk, dat mijn vraag toch wel erg specifiek is; als je dan een persoon aan de lijn krijgt, krijg je wel de volle aandacht en heb ik het gevoel, dat mijn vragen goed overwogen beantwoord worden. Dus in voorkomende gevallen bel ik voor de goede behandeling. Het kan dus nog steeds wel.

Algemene indruk is positief maar ik mis maatwerk

Soms is er een adequate afhandeling van nota's, maar te vaak worden vergissingen in mijn nadeel gemaakt, zodat pas betaald wordt na protest. Dit tast het vertrouwen aan. Wat ook weinig vertrouwen gaf was dat CZ het niet nodig vond tijdens een hoorzitting van SKGZ aanwezig te zijn. Er werd "ingebeld" tijdens de hoorzitting maar beide woordvoersters van CZ waren slecht voorbereid en konden geen inhoudelijke bijdrage geven. Ronduit zwak, vooral ook omdat men niet verder kwam als … dit is niet onze bedoeling, dit vinden wij spijtig, zo hebben we het niet gemeend, etc. Dit geeft niet het beeld van een verzekeraar die zijn cliënten serieus neemt.

Ben tevreden voor 85%

Correcte afwikkeling snellen antwoorden op vragen.

Kan altijd nog beter

Kan altijd beter

Niet meer zo goed in vergoeding pakket(ten)

Betreft gehoorapparaat. CZ heeft keuzepakket veranderd. Als je na 5 jaar een nieuw gehoorapparaat wilt aanmeten vanwege steeds slechter gaan horen en je krijgt van de audicien te horen dat de gehoorapparaten die nu in het vergoedingspakket zitten lang niet zo goed zijn als het huidig in gebruik zijnde gehoorapparaat. M.a.w. dan moet je een nieuw gehoorapparaat gaan uitzoeken die dus buiten het vergoedingspakket zit en die dan 100% voor je eigen rekening is. Lekker makkelijk en goedkoop voor CZ want die hoeft dan geen uitgaven of uitbetalingen te doen. Wel ieder jaar premie(s) verhogen en steeds minder vergoeden. “Dus, hoe ouder je wordt hoe meer je uit elkaar gaat vallen en de zorgverzekeraars gaan je dan steeds minder repareren”.

prima, alleen maar goede ervaringen

Prima, alleen maar goede ervaringen, gelukkig.

tot nu toe geen problemen

mijn ervaring met CZ is goed

mijn ervaring met CZ is goed, als ik bel voor informatie krijg ik altijd snel en goed antwoord .

Duidelijk en meedenkend

Als je belt of chat krijg je duidelijk antwoord en snel. Antwoorden waar je iets mee kan

Altijd deskundig advies als je belt

Als ik een keer een vraag heb wordt ik altijd keurig geholpen en heb ook echt een antwoord

er wordt ruim voldoende zorg verleend

Prima vriendelijk juiste antwoorden. Wellicht wat meer controle op tandtechniek,heb de indruk dat t heel makkelijk gaat met aanvragen die door hen gedaan worden

CZ perfect

NVT