Its worst insurance company in Nederlans

Vrijwel geen medicatie krijgt de maatschappij vergoed. Als u te laat bent met het betalen van het maandbedrag, wordt u direct overgedragen aan de deurwaarders. Ik raad niet aan om voor deze verzekering te kiezen

• Would you recommend us? No

Het spijt me te lezen dat je teleurgesteld bent in ons, Saimon. Jouw apotheker kan je informeren over de vergoeding van je medicijnen. Bel je met onze adviseurs? Dan helpen ze je graag verder met vragen over je medicijnen en je betalingen. Je bereikt ze van maandag tot en met vrijdag op 088 555 77 77. Bel je ons? Groetjes, Anita

Een goede advies voor wat ik vraag. Toppie ga zo verder.

Tof om te lezen dat je verder komt met ons advies, Leo. App. ons even als we je weer kunnen helpen. Groet, Anita

Kreeg na opname ziekenhuis zelfs een kaartje met sterkte. Van medewerkster Jacqelien. Dat doet echt goed na zo'n ervaring! Bedankt echt geweldig.

Een opname is best heftig, Peter. Hopelijk voel jij je snel weer beter. Fijn als het kaartje van Jacqelien je positief stemde.

Snelle duidelijke reactir

Op mijn vraag een snelle duidelijke reactie gehad ook aanvullende vraag werd snel afgedaan

Helder

Heldere uitleg op mijn vraag en nog extra moeite bij extra vraag.

erg slecht, verzeker u hier niet en niet om aan te bevelen

CZ is het niet waard om de C voor de naam te dragen!! ongelofelijke brutale zaken doet CZ!!

Dank je wel dat je dit signaal aan ons afgeeft, Gerben. Jammer dat geen positieve ervaring hebt gehad. Wij verbeteren onze dienstverlening graag en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Kun je aangeven wat er is gebeurd? Ik denk graag met je mee om jou persoonlijk te helpen. Groet, Gwen

Ik had een vraag over declareren, dit kon ik heel makkelijk via de app vragen en kreeg snel antwoord.

Fijn en snel geholpen ! Meedenkende medewerkers via telefoon & whatsapp

Zowel in de chat als via de telefoon goed geholpen :)

Goede service en meedenkend

Meedenkend met de klant naar een goede oplossing. Redelijk snel aan de telefoon. Geen lange wachttijden. Vriendelijke klantgerichte medewerkers. Uitbetalingen op tijd . Aparte zorg waar machtiging voor aangevraagd moet worden , worden snel in behandeling genomen. En tot nu toe allemaal toegekend. Petje af. CZ ik blijf nog jaren klant.

Snelle info..superfijn!!!

Fijn dat de info snel komt die je nodig hebt.geen gezoek zelf of lang in de wacht zitten aan de telefoon. Blij mee.

Customer service compliment

Service was easily reachable and responded fast (both on Twitter and Whatsapp). Customer service was done with excellent English, and was very clear and informative. Thank you!

Waardeloos

Ik ben al jaren klant, ik betaal op tijd mijn rekening , ik kom zelden bij een huisarts, laat staan ziekenhuis.., en omdat ik op dit moment even geen vast adres heb omdat ik niet direct een huurhuis hebt , wordt doodleuk de verzekering stopgezet door CZ. Crimineel. !!!

Dat is geen fijne situatie, Paul. Ik begrijp dat dit veel met je doet, en ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen op 088 555 77 77. Mijn collega’s van het Klant Contact Centrum kijken graag wat er mogelijk is in jouw situatie. Bel je ons? We zijn op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:00u en 19:00u. Groet, Jesse

Super service via WhatsApp...handig, snel. ..top !

Wat fijn om te lezen. We helpen je graag weer via WhatsApp. Groet, Marit

Via whatsapp krijg ik snel en goed antwoord

Ondanks de vele mogelijkheden, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, werd ik snel en vriendelijk en goed geholpen met mijn vraag.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Nicole. Heb je toch nog vragen of kom je ergens niet uit? Stuur ons gerust weer een bericht. Groet, Marit

Had een vraag

De vraag is verholpen

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Mandy. Fijn dat jou vraag beantwoord is. Groet, Marit

Super fijn dat je kan whattsappen, vlug en duidelijk

Via WhatsApp heel goed geholpen op mijn vraag

Heel erg bedankt voor jouw compliment, Diana. Wij helpen je de volgende keer weer graag. Groet, Marit

Fijn

Fijne service , duidelijke antwoorden en reageren snel

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Maud. Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groet, Marit

Goede communicatie.

Je wordt serieus genomen. Ook als je de verkeerde beslissingen neemt of een foutje maakt. Netjes.

Heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling, Edwin. Groet, Marit

Afhandeling declaratie en verzoek zorg buitenland duurt te lang

Dit jaar voor het eerst echt slechte ervaringen met CZ. Ten eerste wacht ik al twee maanden op het antwoord voor verzoek voor zorg in het buitenland; in dit geval gaat het om een oogarts net over de grens in Duitsland. Voor de afhandeling staan 10 werkdagen, geeft hun website aan, maar helaas, geen enkele reactie vooralsnog (met uitzondering van een ontvangstbevestiging). Telefonistes zijn vriendelijk, maar kunnen geen enkele indicatie geven over de termijn waarop de vraag in behandeling gaat worden genomen. Daarnaast nota ingediend ter declaratie. Bij indiening via de app wordt afhandeling binnen enkele dagen beloofd. Maar helaas: ook dit duurt al weken. Ook hier kon de frontoffice niet meer zeggen dan 'dat het druk was'.

Het spijt me dat de afhandeling van jouw aanvraag en declaraties zo lang op zich laten wachten, Tamara. Helaas is er vertraging ontstaan bij onze verwerkende afdelingen. Weet dat mijn collega's hun uiterste best doen om alles zo zorgvuldig en snel mogelijk te behandelen. Ik kijk graag voor je na of er een tijdsindicatie bekend is. Stuur hiervoor gerust een e-mail naar: webcare@cz.nl. Groet, Shirley Webcare CZ

Goede uitleg

Goede uitleg

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Nancy. Neem gerust weer contact met ons op als je vragen hebt. Groet, Marit

einfach super

Habe meine Fragen in Deutsch gestellt, um das ich Nederlands nicht schreiben kann. War super habe sogar die Antworten auf Deutsch bekommen. Ich fand es einfach super.

Vielen Dank für Ihr Kompliment, Regina.

Vlug en netjes

Ik moest mijn adreswijziging doorgeven maar woon in Belgie dus heb geen digidee. Ik kreeg de volgende dag antwoord met een email adres waar ik het door jan geven. Dit moet ik nog doen maar tot nu toe werkt t.

Toppers

Kreeg redelijk snel antwoord, jammer dat in het weekend niemand werkt

Nergens problemen dus prima