Altijd snelle service

Al mijn vragen en declaraties worden snel afgehandeld

Heel goed!

I asked for information and got a full answer within minutes. Shirley was super friendly too!

Snel en super duidelijk advies!!

Hij heeft mij echt uitstekend gehulpen en ik meen het

Te duur en te weinig dekking

Uit privacy redenen wil ik hier niets over kwijt behalve dat er teveel niet vergoed wordt.

Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent met de vergoeding, Marc. Ik begrijp dat je liever via deze weg niet aangeeft om welke vergoeding het gaat. Stuur ons gerust een bericht via WhatsApp met de vergoeding waar het over gaat. Je vindt ons nummer hier: https://mijn.cz.nl/Contact/App Ik kijk dan graag met je mee. Groet, Ikram

maar waarom krijgen wij soms andere medicijnen dan voor geschreven zijn en nadien blijkt dat deze niet zo goed werken .

Begrijpelijk, Beppie en Henk, dat jullie je dit afvragen. Ik licht je graag toe wat de reden hiervan is. Wij hanteren voor de vergoeding van medicijnen een voorkeursbeleid. Dit betekent dat wij het medicijn van de goedkoopste fabrikant vergoeden uit de basisverzekering. De apotheker kan alleen afwijken van ons voorkeursbeleid als blijkt dat het gebruik van het voorkeursmedicijn medisch gezien onverantwoord is. Heb je klachten of reageer je niet goed op het voorkeursmedicijn? Dan kijkt de apotheker na of het medisch verantwoord is dat jij dit voorkeursmedicijn gebruikt. Geeft de apotheker je een ander merk mee? Dan dient hij/zij deze kosten ook rechtstreeks bij ons in als het medisch gezien onverantwoord is dat jij het voorkeursmedicijn gebruikt. Informatie over ons voorkeursbeleid lees je hier: https://www.cz.nl/service-en-contact/wat-is-het-voorkeursbeleid. Groet, Ikram

de grootste afzetter wat betreft ziektekosten verzekering

las zonet behandeld als hond, nog slechter, je kunt beter een dier zijn dan mens, voorgeschreven medicijnen door specialist worden niet vergoed, moet je goedkoper alternatief kiezen of genoegen meenemen. facturen van doctoren worden niet vergoed. een zeer slechte verzekering!!!

Het spijt me te lezen dat je het contact zo hebt ervaren. Dit is niet de bedoeling en ook niet de service die wij wensen te verlenen aan onze verzekerden. Uit jouw bericht begrijp ik dat je niet tevreden bent met ons voorkeursbeleid. Wij hanteren een voorkeursbeleid voor medicijnen. Dit betekent dat wij het medicijn van de goedkoopste fabrikant vergoeden uit de basisverzekering. De apotheker kan alleen afwijken van ons voorkeursbeleid als blijkt dat het gebruik van het voorkeursmedicijn medisch gezien onverantwoord is. Heb je klachten of reageer je niet goed op het voorkeursmedicijn? Dan kijkt de apotheker na of het medisch verantwoord is dat jij dit voorkeursmedicijn gebruikt. Geeft de apotheker je een ander merk mee? Dan dient hij/zij deze kosten ook rechtstreeks bij ons in als het medisch gezien onverantwoord is dat jij het voorkeursmedicijn gebruikt. Informatie over ons voorkeursbeleid lees je hier: https://www.cz.nl/service-en-contact/wat-is-het-voorkeursbeleid Groet, Ikram

Klacht over klacht

Geen ontvangstbevestiging gekregen van de klacht, wacht al 6 weken op antwoord. Gebeld en gemaild, geen reactie. Arrogantie ten top. Neem een klacht serieus!

Excuses, Cees, dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik stuur dit dan ook graag door als verbetersignaal naar de verantwoordelijke collega's. Wil je graag weten wat de status is van je klacht? Stuur ons dan gerust een bericht via WhatsApp https://mijn.cz.nl/Contact/App. Ik kijk dit dan graag voor je na. Groet, Ikram

Goed geholpen

Ik had een vraag waar ik binnen afzienbare tijd, vriendelijk en helder antwoord op kreeg.

Goed en volledig

Via de app kreeg ik snel een goed en volledig antwoord. Mijn vraag was of ik een verwijsbriefje nodig had voor de podotherapie. En ik kreeg in mijn antwoord ook alle indo over de vergoeding voor een consult en voor steunzolen en of daarbij een verwijzing nodig was. Met daarin een directe link voor de zoekmachine van zorgaanbieders. Super

Best wel goed

Alleen jammer dat jullie bij gehoorapparaten en hulpmiddel voor tv kijken gratis geven. Volgens mij gebruikt niemand die. Kan je beter een droogdoosje gratis geven

Ik snap dat je dit liever wenst, Jose, als jij hiermee beter geholpen bent. Wij bieden geen gratis middelen aan. Ik heb het vermoeden dat de leverancier zelf dit aanbiedt. Kaart dit dus gerust bij hen aan. Zij kunnen dan de mogelijkheden bekijken. Groet, Ikram

Ben te vrede

Nooit geen probleem

Als ik om informatie vraag krijg ik altijd een fijn en duidelijk antwoord

Great support and employees personal engagement

Everything I need was rapidly supported by an employee via WhatsApp or email. A solution was obtained after the agent take care of the situation

Telefonische vragen worden goed behandeld

Mijn antwoord zegt genoeg

Prima en tijdige informatie.

Geen bijzonderheden

In het algemeen: goede informatie, snel antwoord, goede website, hoewel ik soms even moet zoeken. Maar geen nood , ik kan altijd bellen.

super contact goede service

heel goed geholpen prima service

Wij zijn zeer tevreden!

Wij zijn al jaren lang een klant bij CZ!

Correct

duidelijk en goed leesbaar en overzichtelijk en vooral begrijpelijk

Top verzekering

Betalen snel uit Telefonisch goed bereikbaar Goed advies

Prima verzekering geweldige hulp

Mijn vrouw was jaren ernstig ziek en ik was haar mantelzorger. Toen de zorgtaken voor mij te zwaar werden heeft CZ mij enorm geholpen o.a. door mij te ondersteunen met een zorg makelaar. Alle hulpmiddelen die mijn vrouw nodig had werden vergoed en ook medicatie die ze wel nodig had en eigenlijk niet vergoed werd deden ze niet moeilijk na overleg met de neuroloog werden ook die medicijnen vergoed

Word goed, duidelijk en netjes te woord gestaan. Ze denken met je mee, super!

Ik ben zeer tevreden van CZ

Tot nu toe mijn alle Zaken bij CZ goed geregeld