Snel en duidelijk antwoord

Beste, Vindt het heel fijn dat ik kan appe omdat er vaak een bedrag is afgehouden, maar als ik dan inlog niet zo snel kan zien waarvan dit is afgehouden. Via de app heb ik dan meteen antwoord.

GEWELDIG!!!

Ik had een probleem wat veel erger zou kunnen uitlopen . LGelukkig heb ik optijd contact opgenomen met Cz en hun hebben het voor mij binnen 2 uur opgelost! Heel erg bedankt nogmaals. Ik raadt cz echt aan top service, ben zeer tevreden met mijn CZ VERZEKERING

Snel en prima geholpen

Duidelijk en netjes uitleg gekregen

X

Duidelijk en snel

Heb savonds een bericht gestuurd en smorgens de volgende dag gelijk een antwoord ook op mijn vraag , netjes en beleefd

Supersnel en prima geholpen. Via whatsapp, persoonlijk, toegankelijk. Prima bereikbaar dus

Zie boven

Snelle reactie

Snelle reactie. Goed geadviseerd

Geweldige service

Steeds als ik tegen iets aanloop,val ik terug op deze hulplijn. Super hoe het werkt en ook altijd de hulp gekregen die nodig was. Vriendelijk,snel concreet begripvol,gewoon geweldig.

Goede duidelijke communicatie

Duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen met eventuele suggesties waar ik wat mee kan. kwam allemaal heel fijn en vriendelijk over

Goed geholpen

Weet voldoende!

Zeer prettig

Een snelle en duidelijke reactie.

Snelle en vakkundige informatie

Snel reactie gekregen hoefde niet nogmaals uitleg te geven.

Its worst insurance company in Nederlans

Vrijwel geen medicatie krijgt de maatschappij vergoed. Als u te laat bent met het betalen van het maandbedrag, wordt u direct overgedragen aan de deurwaarders. Ik raad niet aan om voor deze verzekering te kiezen

• Would you recommend us? No

Het spijt me te lezen dat je teleurgesteld bent in ons, Saimon. Jouw apotheker kan je informeren over de vergoeding van je medicijnen. Bel je met onze adviseurs? Dan helpen ze je graag verder met vragen over je medicijnen en je betalingen. Je bereikt ze van maandag tot en met vrijdag op 088 555 77 77. Bel je ons? Groetjes, Anita

Een goede advies voor wat ik vraag. Toppie ga zo verder.

Tof om te lezen dat je verder komt met ons advies, Leo. App. ons even als we je weer kunnen helpen. Groet, Anita

Kreeg na opname ziekenhuis zelfs een kaartje met sterkte. Van medewerkster Jacqelien. Dat doet echt goed na zo'n ervaring! Bedankt echt geweldig.

Een opname is best heftig, Peter. Hopelijk voel jij je snel weer beter. Fijn als het kaartje van Jacqelien je positief stemde.

Snelle duidelijke reactir

Op mijn vraag een snelle duidelijke reactie gehad ook aanvullende vraag werd snel afgedaan

Helder

Heldere uitleg op mijn vraag en nog extra moeite bij extra vraag.

erg slecht, verzeker u hier niet en niet om aan te bevelen

CZ is het niet waard om de C voor de naam te dragen!! ongelofelijke brutale zaken doet CZ!!

Dank je wel dat je dit signaal aan ons afgeeft, Gerben. Jammer dat geen positieve ervaring hebt gehad. Wij verbeteren onze dienstverlening graag en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Kun je aangeven wat er is gebeurd? Ik denk graag met je mee om jou persoonlijk te helpen. Groet, Gwen

Ik had een vraag over declareren, dit kon ik heel makkelijk via de app vragen en kreeg snel antwoord.

Fijn en snel geholpen ! Meedenkende medewerkers via telefoon & whatsapp

Zowel in de chat als via de telefoon goed geholpen :)

Goede service en meedenkend

Meedenkend met de klant naar een goede oplossing. Redelijk snel aan de telefoon. Geen lange wachttijden. Vriendelijke klantgerichte medewerkers. Uitbetalingen op tijd . Aparte zorg waar machtiging voor aangevraagd moet worden , worden snel in behandeling genomen. En tot nu toe allemaal toegekend. Petje af. CZ ik blijf nog jaren klant.

Snelle info..superfijn!!!

Fijn dat de info snel komt die je nodig hebt.geen gezoek zelf of lang in de wacht zitten aan de telefoon. Blij mee.

Customer service compliment

Service was easily reachable and responded fast (both on Twitter and Whatsapp). Customer service was done with excellent English, and was very clear and informative. Thank you!

Waardeloos

Ik ben al jaren klant, ik betaal op tijd mijn rekening , ik kom zelden bij een huisarts, laat staan ziekenhuis.., en omdat ik op dit moment even geen vast adres heb omdat ik niet direct een huurhuis hebt , wordt doodleuk de verzekering stopgezet door CZ. Crimineel. !!!

Dat is geen fijne situatie, Paul. Ik begrijp dat dit veel met je doet, en ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen op 088 555 77 77. Mijn collega’s van het Klant Contact Centrum kijken graag wat er mogelijk is in jouw situatie. Bel je ons? We zijn op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:00u en 19:00u. Groet, Jesse