Super service via WhatsApp...handig, snel. ..top !

Wat fijn om te lezen. We helpen je graag weer via WhatsApp. Groet, Marit

Via whatsapp krijg ik snel en goed antwoord

Ondanks de vele mogelijkheden, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, werd ik snel en vriendelijk en goed geholpen met mijn vraag.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Nicole. Heb je toch nog vragen of kom je ergens niet uit? Stuur ons gerust weer een bericht. Groet, Marit

Had een vraag

De vraag is verholpen

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Mandy. Fijn dat jou vraag beantwoord is. Groet, Marit

Super fijn dat je kan whattsappen, vlug en duidelijk

Via WhatsApp heel goed geholpen op mijn vraag

Heel erg bedankt voor jouw compliment, Diana. Wij helpen je de volgende keer weer graag. Groet, Marit

Fijn

Fijne service , duidelijke antwoorden en reageren snel

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Maud. Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groet, Marit

Goede communicatie.

Je wordt serieus genomen. Ook als je de verkeerde beslissingen neemt of een foutje maakt. Netjes.

Heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling, Edwin. Groet, Marit

Afhandeling declaratie en verzoek zorg buitenland duurt te lang

Dit jaar voor het eerst echt slechte ervaringen met CZ. Ten eerste wacht ik al twee maanden op het antwoord voor verzoek voor zorg in het buitenland; in dit geval gaat het om een oogarts net over de grens in Duitsland. Voor de afhandeling staan 10 werkdagen, geeft hun website aan, maar helaas, geen enkele reactie vooralsnog (met uitzondering van een ontvangstbevestiging). Telefonistes zijn vriendelijk, maar kunnen geen enkele indicatie geven over de termijn waarop de vraag in behandeling gaat worden genomen. Daarnaast nota ingediend ter declaratie. Bij indiening via de app wordt afhandeling binnen enkele dagen beloofd. Maar helaas: ook dit duurt al weken. Ook hier kon de frontoffice niet meer zeggen dan 'dat het druk was'.

Het spijt me dat de afhandeling van jouw aanvraag en declaraties zo lang op zich laten wachten, Tamara. Helaas is er vertraging ontstaan bij onze verwerkende afdelingen. Weet dat mijn collega's hun uiterste best doen om alles zo zorgvuldig en snel mogelijk te behandelen. Ik kijk graag voor je na of er een tijdsindicatie bekend is. Stuur hiervoor gerust een e-mail naar: [email protected]. Groet, Shirley Webcare CZ

Goede uitleg

Goede uitleg

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling, Nancy. Neem gerust weer contact met ons op als je vragen hebt. Groet, Marit

einfach super

Habe meine Fragen in Deutsch gestellt, um das ich Nederlands nicht schreiben kann. War super habe sogar die Antworten auf Deutsch bekommen. Ich fand es einfach super.

Vielen Dank für Ihr Kompliment, Regina.

Vlug en netjes

Ik moest mijn adreswijziging doorgeven maar woon in Belgie dus heb geen digidee. Ik kreeg de volgende dag antwoord met een email adres waar ik het door jan geven. Dit moet ik nog doen maar tot nu toe werkt t.

Toppers

Kreeg redelijk snel antwoord, jammer dat in het weekend niemand werkt

Nergens problemen dus prima

Goede communicatie

De communicatie is erg goed met CX

Geen fijne verzekering, zoek ergens anders.

Vroeger was ik heel tevreden met CZ maar tegenwoordig is dat toch wel anders. Aangezien dat ik transgender ben slik ik al jaren dezelfde hormoonmedicatie. Nooit was dit een probleem tot vorig jaar. Toen kwam CZ ineens met de eis dat ik hun voorkeur medicatie moest slikken in plaats van degene die ik al jaren slik. Bel je iemand op en weiger je dit dan krijg je een arrogant antwoord terug en schuilen ze zich achter "Medische noodzaak". Dus regel je deze en dan kom je erachter dat ze door afspraken met apotheken het zo geregeld hebben dat niemand met je medische noodzaak mee durft te gaan uit angst voor represailles van CZ. Resultaat? Je kan je eigen medicatie inkopen. Kosten: 240 euro per jaar bovenop de verzekering. Dezelfde verzekering die met 40 à 50 euro omhoog is gegaan maar wel een hoop uit is gegaan. Zo kan ik niet meer gaan ontharen zonder schriftelijke uitleg van de arts èn de huidspecialist. Haal je die dan is het nog maar hopen dat je het krijgt. Heb je trouwens een bril? om de 2 jaar krijg je maar 100 euro vergoeding. Schandalig als je het mij vraagt want als je een goede bril wilt hebben ben je al snel het 5 voudige kwijt. Al met al, doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen.

Jammer dat je niet tevreden bent over onze verzekering. Natuurlijk is het belangrijk dat jij een zorgverzekering hebt die past bij jouw situatie. Ik geef je graag meer uitleg. Wij hebben met apothekers inderdaad afspraken gemaakt over het preferentiebeleid. Binnen deze afspraken is er ruimte opgenomen voor de keren dat medische noodzaak daadwerkelijk van toepassing is zonder direct financieel risico voor de apotheek. We verwachten bij de beoordeling van medische noodzaak dat de apotheker als expert op het gebied van geneesmiddelen een kritische beoordeling doet op situaties waarin medische noodzaak wordt voorgeschreven. Het is daarom belangrijk om in gesprek te blijven met jouw apotheker. Heeft jouw apotheek vragen over het voorkeursbeleid? Dan mogen zij rechtstreeks met ons contact opnemen via: https://www.cz.nl/zorgaanbieder/zorgsoorten/farmacie/contact Natuurlijk mag je ons altijd benaderen voor een persoonlijk gesprek om te bekijken of de gekozen aanvullende verzekering nog wel in jouw situatie past. Op die manier hadden wij je voor het einde van het jaar kunnen helpen om een goede keuze te maken uit onze verschillende aanvullende verzekeringen. Zo kun je kiezen voor een aanvullende verzekering met vergoedingen die in jouw situatie passen en met jou meedenken of een uitgave het opweegt tegen een hogere premie. De uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk altijd bij jezelf. Kunnen we je ergens mee helpen? Neem dan gerust contact met ons op. Daar hebben we verschillende mogelijkheden voor. Die vindt je hier: https://www.cz.nl/service-en-contact Groet, Gwen

goed geholpen

goed geholpen heel duidelijk wel vrij kortaf

Klantvriendelijk

Deze dame wil je echt helpen !

Cz whatsapp is geweldig

Ik heb goede ervaring met cz whatsapp. Het is makkelijk en snel. Soms heb ik geen tijd om te bellen, dus stuur ik een bericht waardoor ik snel een antwoord krijg. En ben altijd goed geholpen.

Goede oplossing om ons een bericht te sturen als je minder tijd hebt, Nuray. We doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen. Tot een volgende keer. Groetjes, Anita

Ondanks jullie berichtje dat het druk is alsnog snel en duidelijk geholpen!

Leuk dat je jouw positieve ervaring met ons deelt, Loïs. Je weet ons nu te vinden :) en helpen je graag een volgende keer weer. Groetjes, Anita

Enorm fijn!

Snel en goed geholpen.

Duidelijk en naar omstandigheden toch nog snel antwoord

Vakkundig geholpen. Tevreden met het antwoord.

Heel slecht verzekering

Heel slecht verzekering

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt, Sharofiddin. Kun je mij uitleggen wat de reden is van jouw ervaring? Ook kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Groet, Marit

Goed advies.

Correct, vriendelijk en duidelijk advies.

Goede en snelle whatsapp service

Heel prettig persoonlijk geholpen zonder 47382836 chatbots door te moeten lopen.

Duidelijk in informatie verschaffing en snel in afhandeling van declaraties of vragen.

CZ is een kwalitatief goede zorgverzekeraar die snel zaken afwikkelt en juiste informatie verschaft via de site. Overigens is de informatie op de site heel goed vindbaar vergeleken met andere zorgverzekeraar. Complimenten aan CZ en het team dat hiervoor zorgt. Ga zo door!!

Ringbaan West 236 5038 KE Tilburg