het is maffia

rekeningen gekregen die al betaald zijn. bewijs op verzoek ingestuurd. vervolgens gewoon aanmaningen ontvangen.. 5 mailtjes verder waarin alles duidelijk uiteen gezet wordt een keurig mailtje ontvangen waarin wordt aangegeven dat er idd veel fout gaat bij CZ. om vervolgens weer een dreiging met een deurwaarder te ontvangen!!!! echt ik vindt het een criminele organisatie die klakkeloos dubbele facturen vsn artsen betaald om het vervolgens toch gewoon bij hun klanten te verhalen.

Super klantvriendelijk!

Goed en prettig geholpen.

Snelle, goede reactie via whatsapp

's Avonds een vraag gesteld via whatsapp en deze werd de volgende dag direct beantwoord. Erg fijne service.

Onbeleefd

De vrouwen was niet gecharmeerd van corona vragen en vond dat ze mocht snauwen. Pas na aandringen een leidinggevende aan de telefoon gekregen die het wel wilde uitleggen. Antwoord is desondanks niet gegeven. Ook CZ is onder controle van de staat.

Netjes vriendelijk

Altijd super snel en vriendelijk!

Hele goede ervaringen mee snel vriendelijk in 1 woord super

Voor het eerst klant

Tot op heden perfecte afhandeling van aanmelding voor de zorgverzekering via ING. Per whatsapp gestelde vraag snel, zorgvuldig en volledig beantwoord. Fijn!

Heel vriendelijk

Duidelijk vriendelijke vrouw

Waardeloos

Brengen alles in rekening wat maar kan. Geen optie tot persoonlijk bespreken van onjuistheden. Enorme wachttijden als je wilt bellen. Wachttijd ca 35 minuten. Je moet echt klagen om iemand in persoon aan de lijn te krijgen. Zelfs kosten voor afhalen medicatie worden in rekening gebracht. Doen werkelijk alles om de kosten op je af te wentelen en schrijven grif af. Triest vind ik helemaal dat als je mondig bent je je nog enigzins redt, kun je dat niet dan ben je in dit systeem reddeloos verloren.

Het spijt me dat het lang duurt voor je een collega aan de lijn krijgt, Marja. Het is rond deze tijd van het jaar erg druk. Daarom duurt het langer voor mijn collega jou te woord kan staan. Weet dat zij hun uiterste best doen om iedereen zo goed en snel mogelijk te woord te staan. Wij kijken graag mee naar de kosten die in rekening zijn gebracht en lichten dit ook graag toe. Ook nemen wij meldingen van mogelijk onjuiste nota's ook serieus en kijken wij graag met je hiernaar. Over de kosten van de apotheek geldt inderdaad dat de apotheek terhandstellingskosten in rekening mag brengen voor ieder medicijn. Dit is landelijk bepaald en geldt dus voor iedere zorgverzekeraar. Meer informatie over de kosten die je betaalt, vind je hier: https://www.cz.nl/service-en-contact/welke-kosten-betaalt-u-bij-de-apotheek Vind je het fijn als wij met je meekijken naar de kosten die in rekening zijn gebracht? Laat het dan gerust weten. Ik neem graag contact met je op. Groet, Ikram

Probleem word snel verholpen En door gewijst naar juiste afdeling

Snel en behulpzaam

Via app snel en duidelijk antwoord door erg vriendelijk personeel

Fijne hulp via de app

Voor de eerste keer app-contact gezocht met CZ! In diverse appjes heel fijn geholpen. Goed voorgelicht met verschillende links. Je moet het dan zelf nog uitzoeken maar wel allemaal duidelijk!

Heel tevreden

Als ik iets wil vragen vindt ik het zeer fijn dat ik jullie via app kan bereiken dat waardeer zeer groetjes priscilla van Antwerpen

goede vriendelijke medewerker

makkelijk om op deze manier contact te krijgen, goed geholpen

goede ervaringen

service is altijd goed,

Best support in the Netherlands

I should have kept all the staffs (Ruben was the one of them) who supported on my whatsapp chat in the past, because 100% everyone was supporting my messages with professional attitude. No one was impatient or giving me a bad attitude. I recently contacted one of the biggest bank in the Netherlands by their own website chat box and I was told that she does not want to help me so she asked me to search by myself. I told her my Dutch is still bad and all the information is only Dutch. Then she finally searched it for me and gave me the search result including some wrong information inside. Thanks to this bad experience with that huge bank, I know how your supporters are true professionals!

Super fijn en snel geregeld met een duidelijk en meedenkend antwoord

Top heel fijn dat het via de app kan

Goede uitleg, nette mails.

Blij met CZ, nu weer bewezen dat jullie ÉCHTE Zórg-verleners zijn, Geen écht hogere premie, maar jullie lossen dit alles op met het aanspreken van jullie reserve,s Tóp !!

Goede zorgverzekering

Over stappen nee hoor mijn man en ikzijn zeer tevreden over cz zorgverzekering...we weten wat we nu hebben.

Direct geholpen

very helpful and quick customer service vis WhatsApp

Very quick service via that app, and nice anonymous and safe feeling to ask some sometimes personal questions

Snelle reactie en vriendelijk

Snel duidelijk

Ondanks dat ik niet bij CZ moet zij. Heb ik duidelijk en snel antwoord gehad.

Vooral behulpzame adviezen!

Duidelijk en vriendelijk

Duidelijk en vriendelijke uitleg.

Ringbaan West 236

5038 KE Tilburg