Gedoe

Was even een gedoe via de chat maar uiteindelijk herl goed geholpen!

Bedankt voor dit prachtige cijfer, Aysel! En natuurlijk de beste wensen voor 2024. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega via de live-chat. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jan Webcare Medewerker CZdirect

Heel behulpzaam en meedenkend!

Ik ben heel goed geholpen (en snel)

Fijn om te lezen dat jij zo tevreden over ons bent, Joeri. En bedankt voor de mooie beoordeling! Ik ga ervan uit dat je ons weer weet te vinden als er vragen zijn. :) Groet, Jesse

Ben heel snel verholpen super handig dankje wel

Fijn dat we jou zo snel konden helpen, daar doen we het voor! Dankjewel Hamdi. Groet, Pieter Webcare medewerker CZdirect

Prima service.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling, Adrienne. Een volgende keer helpen we jou graag weer verder. Groet, Shirley Webcare medewerker CZ

Was heel goed

Goed contact via Whatsapp

Blij om te lezen dat je ons contact via WhatsApp als positief ervaart. Tot een volgende keer! Groet, Shirley Webcare medewerker CZdirect

aardig en compleet

nefthalie is okie

Tof dat mijn collega Nefthalie jou zo goed heeft geholpen. Dank voor deze mooie beoordeling. Groet, Shirley Webcare medewerker CZdirect

Topper en snel geregeld

Hele fijne communicatie snel en makkelijk geregeld

Snelle actie

Nefthalie heeft mijn verzoek direct verwerkt.

Gewoon snel, duidelijk en correct geholpen.

Zie hierboven, kan er niet meer van maken.

Altijd volgens de afspraken

Alles online direct geregeld. Geen papier en snelle communicatie via de diverse kanalen.

Top service!

Probleem snel opgelost. Heel tevreden!

"CZdirect Aanvullend 5" - een dikke onvoldoende

Ik ben echt teleurgesteld in de nieuwe polis "CZdirect Aanvullend 5". De nieuwe polis CZdirect Anvullende 5 is een zwaar uitgeklede CZdirect Extra polis. Mijn fijne gevoel en zekerheid over CZdirect Aanvullen 5 is verdampt. Ik denk erover om toch over te stappen naar een verzekeraar die een polis bied met meer erin zoals ik dit jaar ook bij CZDirect had. Jammer!!

CZDirect was altijd goed, maar voor 2021 uitgekleede AV helaas.

Ik ben al lang klant bij CZDirect, was ook tevreden over wat er in de aanvullende pakketten zat, maar voor dit jaar word zelfs de AV5 (niet meer aangeboden aan nieuwe klanten) behoorlijk uitgekleed. Ik vind E 15,--premie per maand erg veel voor alleen 9x fysiotherapie, alternatieve geneeswijzen E250,-- max E25,-- per dag, bril/lenzen E100,-- per 2 jaar (waar ik pas in 2022 weer vergoeding voor zou krijgen), buitenlandzorg terwijl ik niet op reis ga en zeker nu niet, inloophuizen en beweegprogramma's, heb ik persoonlijk niets aan. Helaas zijn de vergoedingen voor Podotherapie en Steunzolen voor mijn moeillijke voeten er voor 2021 uitgehaald, jammer. Ik denk erover om toch over te stappen naar een verzekeraar die een goedkopere AV bied met meer erin zoals ik dit jaar ook bij CZDirect had. Jammer want verder is het een goede verzekeraar die veel voor mij gedaan heeft.

Pluspunten

Zeer snelle betaling. Tevreden over cz direct.

Geen

Pluspunten

ik ben nu een jaar bij CZ direct, en het overstappen naar een andere zorgverzekering heeft geen zin, want de service is perfect, en de prijsverhouding met andere, het maak niets uit.

geen

Pluspunten

Goede communicatatie.

Een 50+ pakket - waarom is dit alleen bij CZ Zorgbewust mogelijk - de verklaring daarvoor, het is duur en daarom niet bij CZ direct, lijkt me onvoldoende. De 40ers die destijds naar CZ direct gingen zijn nu 50ers - en hebben meestal geen behoefte meer aan contraceptie of acnebehandelingen.

Pluspunten

Duidelijkheid in de polis en als er iets niet duidelijk is dan is je vraag snel beantwoord. Verder is het erg gemakkelijk om te declareren.

N.v.t.

Pluspunten

Alles perfect geregeld

Afschrijven op andere datum..moet vaak stormden en week later betalen

Pluspunten

alles

?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Soepele afhandeling wanneer er een grote rekening moet worden betaald.

Betere voorlichting; betere dekking voor bijvoorbeeld een beugel.Deze wordt op advies van de tandarts gedaan. Het zou goed zijn als dit gewoon in het pakket zit.

Pluspunten

Overzichtelijke website

Ik betaal mijn zorgverzekering maar heb nauwelijks tot geen zorgkosten. Dus heb weinig met jullie te maken. Vandaar geen tips

Pluspunten

Snelle uitbetaling Duidelijke website

De vergoeding voor alternatieve therapie

Pluspunten

klantvriendelijkheid en zorgvuldigheid

Misschien iets duidelijker melden als een factuur een correctie betreft. Ik schrok nl van een factuur die ik, na overleg, niet hoefde te betalen. In 1e instantie dacht ik dat ik alsnog een nieuwe factuur kreeg maar bij goed lezen zag ik een klein minnetje voor het bedrag staan, was een correctie factuur maar dit viel niet direct op.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Over CZdirect

CZdirect, de voordelige online zorgverzekering van CZ. Bij CZdirect bent u verzekerd van een scherpe prijs en een goede service.