Pluspunten

een duidelijke website, in de winkel vakbekwaam personeel, groot aanbod tegen een scherpe prijs en super service en advies. ik kom zeker terug.

Pluspunten

Snelle levering, TV werkt prima

N.v.t

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Televisiewinkel kon de aan ons verkochte tv niet meer leveren en heeft zonder overleg een ander type gestuurd. Wij hebben daardoor extra kosten gemaakt! Nadien op meerdere mails aan Televisiewinkel en Bol.com geen enkele reactie gekregen!

Pluspunten

Ruime keuze, prima prijzen en snelle goede levering. Erg tevreden met onze nieuwe soundbar.

Website kan wel een upgrade gebruiken, beetje ouderwetse look & feel ;-)

Je wordt ongevraagd bedolven met spam....jammer.

Pluspunten

- Beste Prijs - Snele levering - Goede klantservice - open op zondag

Pluspunten

Zeer goed advies via de telefoon, vakkundig personeel, snelle levering, goede produktomschrijving op de website met interessante productdetails in de video's

Website zou iets beter kunnen qua filtermogelijkheden als je naar een product zoekt. Dat zou het zoeken een stuk eenvoudiger maken.

Pluspunten

Snelle levering. Goede verplakking

Pluspunten

Mooie aanbiedingen

Vervangend model geleverd zonder vooraf hierover te communiceren. Factuur beschreef bestelde artikel ipv geleverd artikel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, vooral niet omdat ik al meerdere keren jullie heb beoordeeld en ieder keer krijg ik weer een mail dat ik jullie mag beoordelen.

Pluspunten

Geweldige service nadat bleek dat onze aankoop toch niet aansloot bij onze verwachtingen. We konden het toestel zonder problemen omruilen. Zijn daarvoor zelf even in de winkel langs geweest waar we uitstekend geholpen worden. Toch mooi dat een online winkel zo'n grote echte showroom heeft!

Goed luisteren, even doorvragen en controleren of het advies ook echt is wat de klant zoekt. Het had ons een extra bezoek gescheeld. Alles echter keurig en soepel opgelost.

Pluspunten

Goede communicatie en vlotte levering !

Pluspunten

Besteld via Bol.com, geleverd door Televisiewinkel.nl. Gekozen omdat zij de goedkoopste aanbieder waren en goed beoordeeld. Alles naar wens verlopen, snel geleverd.

Na bestelling werd aangegeven dat zodra het telefoonnummer zou worden achtergelaten dat de aanbieder contact opneemt voor leverdatum. Helaas hoorde ik niks en toen ik later op de dag zelf belde had het pakket het magazijn al verlaten. Stond dag erna bij de buren omdat ik niet thuis was. Beetje te snel geleverd dus.

Pluspunten

Met Tom aan het stuur, een supersnelle service!!! Gewoon perfect!!!

Pluspunten

verkoop geen apparaten dircet via de webwinkel Zonder hulp komt deze klant er echt niet uit.

Pluspunten

Erg goede service met de fijne combinatie van een fysieke winkel en online.

Pluspunten

Pluspunten

Super tv voor de beste prijs!

Pluspunten

Snel geleverd en degelijk verpakt. Bestelde tv toestel heeft een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Heel tevreden over de gehele lijn dus!

Pluspunten

Ruime keuze voor een prima prijs. Veel op voorraad en een showroom waar je U tegen zegt. Uitstekende service vriendelijk en deskundig. Zeker een 9,5 van de 10.

Waarom geen 10, omdat het verkopend personeel ook als magazijn medewerker optreedt. Het ophalen van het gekochte product kost tijd en veroorzaakt langere wachttijd voor de volgende klant

Pluspunten

Top bedrijf. Kon mn tv zonder problemen omruilen voor een grotere maat. Fijn dat ze doen waar ze voor staan.

Pluspunten

Netjes geleverd. Been klachten.

Over Televisiewinkel.nl