Pluspunten

Klasse gewoon

Pluspunten

De beste prijzen! Orders worden super snel geleverd!

Pluspunten

Snelle afwikkeling

Pluspunten

- zeer klantvriendelijk - goede service na aankoop - in de showroom geweest, zeer ruim aanbod van BBQ's en accessoires

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website, zelfs al een keer omgereden om de winkel te bezoeken. Top service ook daar weer.

Pluspunten

Ik kreeg 4 cobb's voor de prijs van 1 en toen ik dit meldde netjes 1 grillplaat gratis

ordersysteem beter stroomlijnen

Pluspunten

duidelijke site. prima levering

Pluspunten

Na twee jaar geleden een Weber Spirit gekocht te hebben voor mijn vader via barbequeshop.nl, nu mijzelf "getrakteerd" op een Weber Genesis II LX. Wederom naar alle tevredenheid. "Voor 22u besteld, wordt volgende dag geleverd" kwam mij niet zo goed uit. Dus een verzoek tot leverdatum en tijd afgesproken via de klantenservice. Deze afspraak is perfect nagekomen. De Weber werd keurig op de afgesproken dag/ datum in perfecte staat bezorgd. Doos eraf, zijbrander & zijpaneel eraan en grillen maar. De kwaliteit van de Genesis II LX is zoals verwacht mag worden van Weber en de levering/ service van barbequeshop.nl is niet anders. Uiterst vriendelijke klantenservice en zeer stipte & correcte levering. Een echte aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe barbeque.

Pluspunten

Snelle levering, goed product! Net 3 weken gekampeerd en de Weber Go Anywhere meegenomen, nog nooit zoveel gebbqt als deze vakantie!

Pluspunten

Goede prijs en op tijd volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering, betrouwbaar

Aluminium berschermbak voor Cobb bbq was los in de doos gedaan, en daardoor behoorlijk gedeukt, iets zorgvuldiger met kwetsbare spullen en het zijn 5 sterren.

Pluspunten

Een overzichtelijke site. Snelle afhandeling. Als verrassing nemen wij de bbq mee naar onze zoon in Argentinië. Gezien de stukken vlees daar, zal de bbq. zijn nut bewijzen.

Pluspunten

Vakkennis. Enthousiasme. Mooie spullen.

Heb ik niet.

Pluspunten

snelheid assortiment overzichtelijk prijs

Pluspunten

Duidelijke site en snelle service/levering. Goede producten.

Pluspunten

Snel geleverd, prijs/kwaliteit goed.

Pluspunten

Snelle afhandeling, snelle levering. Barbecue tegen een goede prijs gekocht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

de verkopers bij de bbq afdeling hebben veel verstand van zaken en nemen gerust de nodige tijd voor de klant, erg vriendelijk personeel.

de voorraadadministratie van het bedrijf is niet op orde, al 2 maal een ervaring met een artikel gekocht en afgerekend; bij het ophalen uit het magazijn blijkt het betreffende artikel niet aanwezig te zijn, bij onze laatste aankoop een afdekhoes voor de bbq bleek ook deze niet aanwezig, inmiddels wachten wij al 5 weken op dit artikel, ondanks meerdere toezeggingen nog steeds niet ontvangen.

Beste George, Onze excuses dat u tot twee maal toe een slechte ervaring heeft gehad met betrekking tot onze voorraden. Helaas komt dit wel eens voor doordat wij werken met een extern magazijn. Achter de schermen zijn wij hard bezig om dit probleem voorgoed op te lossen echter heeft dit wat tijd nodig. Wat betreft de hoes, deze is besteld bij Weber helaas hebben wij de levertijd van 3 weken niet gehaald. Vandaag hebben wij bericht gekregen dat wij de hoes deze week zeker zullen ontvangen. Wij zullen de hoes dan direct aan u nasturen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak/vertraging. Met vriendelijke groet, Team Barbecueshop.nl

Pluspunten

Vele soorten op voorraad en direct meenemen. Er lopen mensen met verstand van zaken.

Soms erg druk, dan lang wachten.

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering

Pluspunten

snelle levering, goeie communicatie

geen

Pluspunten

Prima, snelle levering en bestelling voldeed aan mijn verwachtingen op basis van de website.

Pluspunten

Heel tevreden over het product (Eurom Area Lounge Heater). Stipte levering. Een aanrader!

Pluspunten

overzichtelijke site, met goede/juiste toelichting bij de producten. bestellen snel en duidelijk chapeau

Pluspunten

Snellen en perfecte levering