Niet volgens afspraak geleverd!

Bewust geboekt voor een overdekte parkeerplaats. Bij aankomst werkte toegangsterminal niet. Wachtende chauffeur in busje was op de hoogte van het defect en heeft ons naar een andere niet overdekte parkeerplaats geloosd. Bij terugkomst ongeveer half gewacht op shutle bus. Chauffeur uitgelegd dat we op een andere parkeerplaats staan dan geboekt. Bagage in auto gedaan om vervolgens niet door de slagbomen te kunnen omdat code niet bij deze parkeerplaats hoort. Buschauffeur was al lang en breed vertrokken. Uiteindelijk door medewerker die naar parkeerplaats moest rijden slagbomen geopend en vertrokken. Volgende dag reactie gestuurd naar klantenservice en tot heden geen reactie!

Pluspunten

Pluspunten

We hebben nauwelijks hoeven wachten op de heen- en terugreis. Super geregeld! Ook makkelijk te vinden.

Pluspunten

Relatief goedkoop. Makkelijk te boeken via internet.

Beter wachtomstandigheden op de parkeerplekken. Vooral bij kou en veel wind duurt het wachten daardoor gevoelsmatig erg lang. Op te lossen door de wachthokjes dicht te maken.

Pluspunten

Prima parkeerplaats, werkt met slagboom en scan, geeft veilig gevoel. Nette grote bus. Ook op terugweg vanaf Schiphol is de bus goed herkenbaar. Je bent met ongeveer vijf minuten vanaf de parkeerplaats op Schiphol.

De initiële vindbaarheid. Wij hadden gereserveerd 'Budget parking'. Dit bleek later onderdeel te zijn van 'Quick parking'. Bij het zoeken naar de parkeerplaats zagen wij in het donker alleen Quick parking staan. Later bleek dat budget parking op dezelfde paal stond, maar dan onderaan. Dat is in het donker niet zo goed te zien. Tip: communiceer duidelijk dat je de reserveringsbevestiging goed moet bewaren, omdat je die als je weggaat moet scannen om de slagboom weer te openen.

Pluspunten

Nette een heldere site en vriendelijke personeel. Parkeren en shuttle bus werkt perfect.

Routebeschrijving verbeteren, PFD bij uitprinten redelijk onduidelijk. En er was storing bij de betaalautomaat, is in de nacht wel lastig en moet je wachten totdat de chauffeur terug is met de bus.

zou fijn zijn dat ze vertellen dat je wordt afgezet in de aankomsthal was voor ons even zoeken waar we naar toe moesten

Pluspunten

makkelijk bereikbaar

asfalteren parkeerplaats .l

Pluspunten

prima gegaan, ook de melding over de route naar de parkeer plaats.

konden alleen moeilijk weg komen. ruimte achter de auto beetje krap. zand meegenomen aan de wielen van koffer en schoenen

Pluspunten

prima routebeschrijving Prima parkeerplaats nauwelijks wachttijd! vlakbij Schiphol! goede bus!! plek voor bagage in de bus

Ik had niet door dat de parkeerplaats stond aangegeven met een oranje letter!

Pluspunten

De heenreis verliep vlot en aangenaam.

De wachttijd bij de terugreis was erg lang. Chauffeur gaf aan dat alle andere collega's aan het eten waren.

Pluspunten

Goed bereikbaar en goeie service

Verlichting op parkeerterrein S kan beter. Is erg donker om je auto terug te vinden

2 sterren: slechter dan verwacht

De terugreis ruim een half uur moeten wachten op de bus. Telefonisch contact gehad met de centrale. moest de chauffeur aanspreken en die vertelde me dat het etenstijd was en daarom moesten we zolang wachten inmiddels was het 19:55. te gek voor woorden.

Pluspunten

Prima parkeerruimte Prima plaatsen Bus kwam snel Betaalautomaten werken prima

Op de parkeerplaats een warm hokje om in te wachten. In de winter is dit erg koud, als heb langer op de bus moet wachten.

Pluspunten

Duidelijk waar geparkeerd moet worden. Snelle haal- en brengservice.

Geef aan dat sommige uitgangen op Schiphol ‘s nachts gesloten zijn. Op de bevestiging stond dat we via uitgang B naar de bushalte moesten. Deze was gesloten, uitgang A ook dus moesten we weer een eind terug om een andere uitgang te vinden.

Pluspunten

Goede service, parkeerterrein goed bereikbaar

Pluspunten

Echt niet duur. Snelle shuttle service. Valt helemaal niets te klagen.

Zou niet weten wat.

Pluspunten

Zijn erg binnen een paar minuten perfecte service

Gewoon lekker zo door gaan

Pluspunten

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk. Info van een vorige boeking wordt vanzelf geladen. Contact met chauffeurs en kantoor medewerkers positief

Pluspunten

Goed zaken te regelen

Bus frequenter laten rijden

Pluspunten

Niet duur en prima parkeren

Moesten in de ochtend best lang op bus wachten hadden geen idee hoe lang het zou duren.. misschien idee om dit beter te beschrijven. En aan te geven

Pluspunten

Makkelijk en goede parkeerplaats. Vlot opgehaald en weer gebracht. Zeer tevreden.

geen opmerkingen-verbeterpunten

Pluspunten

Na het parkeren vd auto binnen 5 minuten vervoer naar Schiphol. Ook bij terugkomst stond de bus al klaar.

Geen, alles was prima geregeld.