Geen oplossing

Tot op heden nog geen passende factoring oplossing kunnen vinden. Wel netjes te woord gestaan

Site werkt goed. Na invullen gegevens krijg je mail met duidelijk schema. Zo wordt het makkelijk juiste keuze te maken.

Hulde

Ik ben goed begeleid en heb advies gekregen. Ik kreeg ook een waardevolle tip, iets waar ik zelf niet aan had gedacht.

Goede alternatieven huidige factor

Deze site vorige week ingevuld en binnen 10 minuten via de mail overzicht ontvangen van factormaatschappijen die behoorlijk lagere tarieven vragen dan onze huidige factormaatschappij. Alles naar tevredenheid.

Professioneel en snel

Kreeg binnen een paar dagen een aantal offertes en werd telefonisch gecontacteerd waarbij mijn vragen snel werden beantwoord.

Prima vergelijken gehad!

Binnen korte tijd door meerdere partijen benaderd, kreeg precies de info die ik nodig had. Aanrader!

Beste Remco, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw reactie! Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken

overzichtelijk en snel

zie bovenstaande

prima geholpen

prima advies verzorgd.

Prettige en doeltreffende ondersteuning.

Prettige en doeltreffende, goed onderbouwde ondersteuning.

Doet wat het belooft

Oprecht handige site. Je krijgt een prima schema met voor mij deels onbekende factormaatschappijen met scherpe tarieven.

Werbsite werkt snel. Mooi schema met de de laagste factoring tarieven en duidelijke verschillen.

Redelijk snel reacties ontvangen

De werkwijzes zijn per aanbieder zeer divers te noemen. Ook de kosten verschillen nogal en zou transparanter kunnen. Waar de een zorgvuldig als een soort bank te werk gaat, zijn anderen weer voor de snelle handel.

Goede service en ruim voldoende aantal Factoring service providers voorgesteld

Ik heb een overzicht gekregen van een viertal Factoring service providers gekregen die mij benaderd hadden om hun services te verlenen. Uiteindelijk is er een van deze partijen geworden waar ik uiteindelijk zaken mee doe.

Duidelijk in de uitleg

Heb met deze mensen gewoon een netjes en duidelijk gesprek gehad. Niks proberen te pushen gewoon altijd correct.

Fijne website, snelle reactie

We overwegen al een tijdje factoring. Collega wees me op factoringvergelijken. Doet wat t moet doen, mooi overzicht en werkt snel.

Beste Roeland, Wij stellen uw mening op prijs. Goed om te horen dat de service bevallen is. Vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere vergelijkingen en niet teveel, waardoor je het overzicht behoudt.

Pluspunten

Via Factoringvergelijken kreeg ik vlot een aantal goede contacten die mij hebben geholpen een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden en de verschillen van de aanbieders.

Beste Robert, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat wij een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Lage tarieven, prima schema ontvangen. Scheelt veel uitzoekwerk.

Email was op mijn scherm niet opitmaal leesbaar

Beste meneer Meijer, Dank voor uw reactie. Blij te horen dat wij middels onze service tijd hebben kunnen besparen en uw duidelijkheid hebben kunnen bieden. Wij nemen uw feedback te harte. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Mooi overzicht ontvangen, dit is erg prettig om de diverse factoring mogelijkheden te vergelijken.

Pluspunten

Gelijk persoonlijk contact na de aanvraag, prima uitleg. Ook niet door blijven bellen omdat we er toch geen gebruik van gingen maken.

Fijn. Bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Na mijn verzoek heb ik vrij snel een aantal reacties mogen ontvangen. De diverse aanbieders waren overzichtelijk weergegeven in het vergelijkingsstaatje.

geen

Fijn. Vriendelijk bedankt! Jojanneke - FactoringVergelijken

Vriendelijk bedankt! Hartelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere uitleg, klantvriendelijke medewerkers.

Dank u wel! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel geholpen

Wat fijn, dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Helder. Doet wat het moet doen.

Dank voor uw beoordeling mevrouw Vlierma! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Over Factoringvergelijken

FactoringVergelijken.nl helpt U bij het vinden van de juiste factormaatschappij. Vergelijk nu en bespaar geld en tijd.

Over FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl