Redelijk snel reacties ontvangen

De werkwijzes zijn per aanbieder zeer divers te noemen. Ook de kosten verschillen nogal en zou transparanter kunnen. Waar de een zorgvuldig als een soort bank te werk gaat, zijn anderen weer voor de snelle handel.

Beste Theo, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw evaluatie. We proberen de verschillen tussen de factormaatschappijen zo transparant mogelijk te vergelijken en dit ook verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken

Goede service en ruim voldoende aantal Factoring service providers voorgesteld

Ik heb een overzicht gekregen van een viertal Factoring service providers gekregen die mij benaderd hadden om hun services te verlenen. Uiteindelijk is er een van deze partijen geworden waar ik uiteindelijk zaken mee doe.

Duidelijk in de uitleg

Heb met deze mensen gewoon een netjes en duidelijk gesprek gehad. Niks proberen te pushen gewoon altijd correct.

Vriendelijk dank voor uw evaluatie. Wij zetten de service op deze manier graag door. Mvg, Flore FactoringVergelijken

Fijne website, snelle reactie

We overwegen al een tijdje factoring. Collega wees me op factoringvergelijken. Doet wat t moet doen, mooi overzicht en werkt snel.

Beste Roeland, Wij stellen uw mening op prijs. Goed om te horen dat de service bevallen is. Vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere vergelijkingen en niet teveel, waardoor je het overzicht behoudt.

Beste heer Lokenberg, Fijn dat u te spreken bent over FactoringVergelijken en dat u geholpen bent. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Via Factoringvergelijken kreeg ik vlot een aantal goede contacten die mij hebben geholpen een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden en de verschillen van de aanbieders.

Beste Robert, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat wij een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Lage tarieven, prima schema ontvangen. Scheelt veel uitzoekwerk.

Email was op mijn scherm niet opitmaal leesbaar

Beste meneer Meijer, Dank voor uw reactie. Blij te horen dat wij middels onze service tijd hebben kunnen besparen en uw duidelijkheid hebben kunnen bieden. Wij nemen uw feedback te harte. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Mooi overzicht ontvangen, dit is erg prettig om de diverse factoring mogelijkheden te vergelijken.

Beste heer Van Bohemen, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw beoordeling. Fijn te horen dat wij u een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Gelijk persoonlijk contact na de aanvraag, prima uitleg. Ook niet door blijven bellen omdat we er toch geen gebruik van gingen maken.

Fijn. Bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Na mijn verzoek heb ik vrij snel een aantal reacties mogen ontvangen. De diverse aanbieders waren overzichtelijk weergegeven in het vergelijkingsstaatje.

geen

Fijn. Vriendelijk bedankt! Jojanneke - FactoringVergelijken

Vriendelijk bedankt! Hartelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere uitleg, klantvriendelijke medewerkers.

Dank u wel! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel geholpen

Wat fijn, dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Helder. Doet wat het moet doen.

Dank voor uw beoordeling mevrouw Vlierma! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Uiteindelijk zat de juiste ertussen Het doel wordt behaald

Niet elk bedrijf uit de selectielijst nam ook daadwerkelijk contact op of deed moeite zich nader te verklaren na bv. een afwijzing.

Beste meneer Moelker, dank voor uw beoordeling. We hebben het door u genoemde verbeterpunt direct opgepakt met de factormaatschappijen. Fijn te horen dat u door onze website bent geholpen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel en duidelijk

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en snel. Aangesloten bedrijven koppelen terug met advies, zo kun je kiezen voor de beste aanbieder.

Niet alle aangesloten bedrijven hebben gereageerd.

Dank voor uw reactie meneer Kadir! Fijn dat u geholpen bent. Uw feedback hebben we opgepakt met de factormaatschappijen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

snel en correct!

geen. vooral zo doorgaan

Dank voor uw beoordeling meneer Vermaning! Als we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Goede uitleg, heel snel antwoord gekregen

Dank voor uw beoordeling mevrouw Meussen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel, helder en duidelijk. Wij ontvingen een ruim aanbod van diverse mogelijkheden

Dank voor uw lovende beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Duidelijke website, er werd snel gereageerd en ik werd ook góed geinformeerd.

Geen.

Dank voor uw beoordeling! Fijn dat u hiermee geholpen bent. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk

Over Factoringvergelijken

FactoringVergelijken.nl helpt U bij het vinden van de juiste factormaatschappij. Vergelijk nu en bespaar geld en tijd.

Over FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl