snelle respons door betrouwbare partijen

Factoringvergelijken geprobeerd en is goed bevallen. Er kwam reactie van een aantal grote, solide partijen waar we nog mee in onderhandeling zijn, maar de kans is groot dat we met 1 van hen in zee gaan.

Snel gecontacteerd en geholpen door diverse aanbieders

Ik ben snel gecontacteerd door diverse aanbieders en werd ook snel voorzien van diverse offertes

Duidelijk en overzichtelijk

Als prettig ervaren

Veelbelovend

Via factoringvergelijken rijtje met opties verkregen voor ons onbekende factors. Ziet er veelbelovend uit met op het oog lagere tarieven.

Duidelijk tabel ontvangen met verschillende factoring opties.

Goede snelle vergelijking

Paar goede opties per email gekregen. Aanrader

Ik kom uit de bankwereld, toch is dit een ander metier. Goede vergelijking kunnen maken. Uitstekend!

Dank voor uw positieve review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Geen oplossing

Tot op heden nog geen passende factoring oplossing kunnen vinden. Wel netjes te woord gestaan

Beste Roy, Dank voor uw feedback. Jammer te horen dat u in dit geval niet geholpen kon worden door de factormaatschappijen. Als er iets is wat we kunnen doen om u toch verder te helpen dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Flore Factoringvergelijken.nl

Site werkt goed. Na invullen gegevens krijg je mail met duidelijk schema. Zo wordt het makkelijk juiste keuze te maken.

Dank voor uw reactie! mvg Flore FactoringVergelijken

Hulde

Ik ben goed begeleid en heb advies gekregen. Ik kreeg ook een waardevolle tip, iets waar ik zelf niet aan had gedacht.

Beste Dirk-Jan, Dank voor uw positieve reactie en fijn te horen dat we u verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Goede alternatieven huidige factor

Deze site vorige week ingevuld en binnen 10 minuten via de mail overzicht ontvangen van factormaatschappijen die behoorlijk lagere tarieven vragen dan onze huidige factormaatschappij. Alles naar tevredenheid.

Beste Jeroen, Dank voor deze review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Professioneel en snel

Kreeg binnen een paar dagen een aantal offertes en werd telefonisch gecontacteerd waarbij mijn vragen snel werden beantwoord.

Beste Wessel, Dank voor uw review! Vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Prima vergelijken gehad!

Binnen korte tijd door meerdere partijen benaderd, kreeg precies de info die ik nodig had. Aanrader!

Beste Remco, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw reactie! Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken

overzichtelijk en snel

zie bovenstaande

Beste heer Mos, Hartelijk dank voor achterlaten van deze review. Met vriendelijke groet, Flore

prima geholpen

prima advies verzorgd.

Prettige en doeltreffende ondersteuning.

Prettige en doeltreffende, goed onderbouwde ondersteuning.

Doet wat het belooft

Oprecht handige site. Je krijgt een prima schema met voor mij deels onbekende factormaatschappijen met scherpe tarieven.

Werbsite werkt snel. Mooi schema met de de laagste factoring tarieven en duidelijke verschillen.

Dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken.nl

Redelijk snel reacties ontvangen

De werkwijzes zijn per aanbieder zeer divers te noemen. Ook de kosten verschillen nogal en zou transparanter kunnen. Waar de een zorgvuldig als een soort bank te werk gaat, zijn anderen weer voor de snelle handel.

Beste Theo, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw evaluatie. We proberen de verschillen tussen de factormaatschappijen zo transparant mogelijk te vergelijken en dit ook verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Flore FactoringVergelijken

Goede service en ruim voldoende aantal Factoring service providers voorgesteld

Ik heb een overzicht gekregen van een viertal Factoring service providers gekregen die mij benaderd hadden om hun services te verlenen. Uiteindelijk is er een van deze partijen geworden waar ik uiteindelijk zaken mee doe.

Duidelijk in de uitleg

Heb met deze mensen gewoon een netjes en duidelijk gesprek gehad. Niks proberen te pushen gewoon altijd correct.

Vriendelijk dank voor uw evaluatie. Wij zetten de service op deze manier graag door. Mvg, Flore FactoringVergelijken

Fijne website, snelle reactie

We overwegen al een tijdje factoring. Collega wees me op factoringvergelijken. Doet wat t moet doen, mooi overzicht en werkt snel.

Beste Roeland, Wij stellen uw mening op prijs. Goed om te horen dat de service bevallen is. Vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere vergelijkingen en niet teveel, waardoor je het overzicht behoudt.

Beste heer Lokenberg, Fijn dat u te spreken bent over FactoringVergelijken en dat u geholpen bent. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Via Factoringvergelijken kreeg ik vlot een aantal goede contacten die mij hebben geholpen een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden en de verschillen van de aanbieders.

Beste Robert, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat wij een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Lage tarieven, prima schema ontvangen. Scheelt veel uitzoekwerk.

Email was op mijn scherm niet opitmaal leesbaar

Beste meneer Meijer, Dank voor uw reactie. Blij te horen dat wij middels onze service tijd hebben kunnen besparen en uw duidelijkheid hebben kunnen bieden. Wij nemen uw feedback te harte. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Over Factoringvergelijken

FactoringVergelijken.nl helpt U bij het vinden van de juiste factormaatschappij. Vergelijk nu en bespaar geld en tijd.

Over FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl