Pluspunten

Mooi overzicht ontvangen, dit is erg prettig om de diverse factoring mogelijkheden te vergelijken.

Beste heer Van Bohemen, Vriendelijk dank voor het ontvangen van uw beoordeling. Fijn te horen dat wij u een duidelijk overzicht hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Flore - FactoringVergelijken

Pluspunten

Gelijk persoonlijk contact na de aanvraag, prima uitleg. Ook niet door blijven bellen omdat we er toch geen gebruik van gingen maken.

Geen

Fijn. Bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Na mijn verzoek heb ik vrij snel een aantal reacties mogen ontvangen. De diverse aanbieders waren overzichtelijk weergegeven in het vergelijkingsstaatje.

geen

Fijn. Vriendelijk bedankt! Jojanneke - FactoringVergelijken

Vriendelijk bedankt! Hartelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Heldere uitleg, klantvriendelijke medewerkers.

Dank u wel! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel geholpen

Wat fijn, dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Helder. Doet wat het moet doen.

Dank voor uw beoordeling mevrouw Vlierma! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uiteindelijk zat de juiste ertussen Het doel wordt behaald

Niet elk bedrijf uit de selectielijst nam ook daadwerkelijk contact op of deed moeite zich nader te verklaren na bv. een afwijzing.

Beste meneer Moelker, dank voor uw beoordeling. We hebben het door u genoemde verbeterpunt direct opgepakt met de factormaatschappijen. Fijn te horen dat u door onze website bent geholpen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel en duidelijk

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en snel. Aangesloten bedrijven koppelen terug met advies, zo kun je kiezen voor de beste aanbieder.

Niet alle aangesloten bedrijven hebben gereageerd.

Dank voor uw reactie meneer Kadir! Fijn dat u geholpen bent. Uw feedback hebben we opgepakt met de factormaatschappijen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

snel en correct!

geen. vooral zo doorgaan

Dank voor uw beoordeling meneer Vermaning! Als we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Goede uitleg, heel snel antwoord gekregen

Dank voor uw beoordeling mevrouw Meussen! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snel, helder en duidelijk. Wij ontvingen een ruim aanbod van diverse mogelijkheden

Geen

Dank voor uw lovende beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Duidelijke website, er werd snel gereageerd en ik werd ook góed geinformeerd.

Geen.

Dank voor uw beoordeling! Fijn dat u hiermee geholpen bent. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk

Dank voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snelle reactie en voldoende informatie gestuurde over alle mogelijkheden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Prettig overzicht ontvangen, nuttige info.

Nee is prima

Nog hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Snelle respons van de bedrijven.

Meer bedrijven toevoegen om de vergelijking beter te maken

Bedankt voor uw beoordeling en de feedback! We hebben meerdere factormaatschappijen waar we mee werken, waarvan inderdaad een toegewezen selectie een offerte op maat maakt. Mocht u daarnaast meer vergelijkingsmateriaal willen ontvangen kunt u altijd nog even contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, Jojanneke - FactoringVergelijken

Pluspunten

Vragen kunnen gemakkelijk beantwoord worden. Opvolging door deelnemers is goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke vergelijking en de top 5 die er voor ons bedrijf uitrolde paste ook bij hetgeen dat wij als bedrijf naar op zoek waren.

Pluspunten

Mooi overzicht factoring aanbieders ontvangen. Website helder.

Pluspunten

Er wordt snel en adequaat gereageerd op een aanvraag. De geselecteerde bedrijven bellen na en informeren goed

Over Factoringvergelijken

FactoringVergelijken.nl helpt U bij het vinden van de juiste factormaatschappij. Vergelijk nu en bespaar geld en tijd.

Over FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl