Pluspunten

Werkt gemakkelijk en snel met goeie follow-up

Kan niks bedenken

Pluspunten

Variërend van enkele uren tot dagen reacties van deelnemende bedrijven.

Verschillen tussen methode van factoring meer expliciet vermelden op de site (en in de vragenlijst). Eventueel ook aangeven dat de facturen van afgeronde opdrachten in aanmerking komen voor factoring.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Meerdere reacties van partijen ontvangen. Snelle responstijd, zowel door jullie als door aanbieders. Helaas nog niet geleid tot financiering.

Zou graag wat meer aanbiedingen gehad hebben.

Pluspunten

makkelijk

geen

Pluspunten

Ik heb van 3 bedrijven binnen 24 uur mail gekregen met informatie en aanbod.

geen, was prima.

Pluspunten

Eenvoudige invul-tool Adequate opvolging Vriendelijke benadering zonder al te veel te pushen

Pluspunten

Maakt complexe materie laagdrempelig en toegankelijk. Kwalitatief goede reacties van aangesloten partijen ook al ging het om een kleine vraag.

Blijf ook voor het klein bedrijf interessante partners aansluiten (aangesloten houden) hier zit een grote groep die baat kan hebben bij factoring maar bang is dat de klant relatie onder druk komt. Misschien inspelen op die angst met een vriendelijk filmpje over hoe inning met behoud van de relatie er eigenlijk uit kan zien.

Dank u wel voor uw feedback en suggesties! Aarzelt u vooral niet om contact op te nemen, mochten wij verder nog van dienst kunnen zijn.

Pluspunten

Duidelijke en gemakkelijke werkwijze! Door snel en eenvoudig enkele zaken in te vullen via een formulier kregen wij in een mum van tijd diverse aanbiedingen.

Ga zo door!

Dank u wel voor uw feedback! Aarzelt u vooral niet om contact op te nemen, mochten wij verder nog van dienst kunnen zijn.

Pluspunten

Factoringvergelijken offers the great opportunity to compare factoring companies. Even if you are a freelancer or a company you can check which provider is the best for your business needs. Great Service!

Regarding the fact, that the Netherlands are one of the top countries for Internationals and Expats, I would be grateful if Factoringvergelijken would offer an english website as well. Finally the communication after the comparison like calls and mails could be optimized and I guess Content Marketing to provide monthly informations about the finance topic for freelancers and businesses would be awesome.

Thank you for your feedback! We've been working on incorporating some of your suggestions. We're always glad to be of service!

Pluspunten

Snelle opvolging 2 v d Aanbevolen partijen volgden adequaat op Attente nazorg door even te bellen of alles naar wens was

De opbouw van de aanbevelingsmail kan qua leesbaarheid (UX) nog wel beter

Pluspunten

Eenvoudig in te vullen, ca. 5 reacties over Factoring. Dat vind ik precies goed.

Meer informatie kwijt kunnen op het invulformulier zodat ook de juiste factoring bedrijven je kunnen benaderen.

Pluspunten

Snelle reactie

Dank u wel voor uw feedback!

Pluspunten

Overzichtelijk en makkelijk.

Sommige reacties hadden sneller mogen worden verstuurd.

Pluspunten

Snel en overzichtelijk. Heb niks aan te merken, doet wat het beloofd.

Pluspunten

- mooi overzicht - scherpe aanbiedingen

?

Pluspunten

Snel offertes.

Geen

Pluspunten

Veel reacties en goede revieuws

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle feedback na het invullen van onze gegevens van een tweetal firma's.Met één van hen hebben wij het proces naar volle tevredenheid in gang gezet.

Eén van de bedrijven die werd geselecteerd nam geen genoegen met een 'nee' als antwoord. Mogelijk kan dit door duidelijkere afspraken in de toekomst worden voorkomen,

Pluspunten

snelheid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, goed geïnformeerd.

n.v.t.

Pluspunten

Mooi overzicht van factoraanbiedingen, handige tips in epaper.

Herengracht 420

1017BZ Amsterdam

Over Factoringvergelijken

FactoringVergelijken.nl helpt U bij het vinden van de juiste factormaatschappij. Vergelijk nu en bespaar geld en tijd.

Over FindFactoring.com

225+ reviews Websites: - Affacturageportail.fr - Factoringportal.be - Factoringportal.es - Factoringvergelijken.nl - Factoringvergleichen.de - Faktoringportal.pl