Klantvriendelijk attent

Zonder zorgen op tijd nieuwe voorraad in huis.

Nooit meer vergeten

De optie voor automatisch herhalen is heel handig. Zo vergeet ik nooit mijn vitamine te bestellen.

Zeer snel verzonden

Zeer snel verzonden en past door de brievenbus. Goede produkten.

Probleem goed opgelost

Eerst heb ik de verkeerde bestelling gekregen,email gestuured,30 minuten later gebeld dat ze de juiste producten direct gaan sturen,deze heb ik niet gekregen maar dat lag aan postnl maar flinndal heeft het nogmaals gestuurd en die heb ik de volgende dag ontvangen. Producten zijn ook goed

Goede afhandeling.

Traag geleverd door postnl

Vertrouwde site

Ontzettend handig die herhaal sevises.zo ben je verzekerd van de nodige vitamines.wat ook fijn is dat is dat je op 1adres alle benodigde Vitamines hebt.

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijk bestellen, snelle levering middels brievenbuspost. Wel goed, maar niet goedkoop.

Beste Rene, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u uw bestelling snel en gemakkelijk heeft kunnen plaatsen en dat u uw producten vervolgens spoedig met brievenbuspost in huis heeft ontvangen. Wij hopen dat de supplementen het gewenste effect bij u gaan geven. Goed dat u daarbij aangeeft dat u de prijs van de supplement wel wat aan de hoge kant vindt. Bij Flinndal proberen we een A-merk supplement voor een B-prijs te verkopen. Wanneer u andere A-merken bekijkt van voedingssupplementen zult u terugzien dat de prijzen vaak hoger liggen dan bij Flinndal. De reden dat wij onze prijzen lager kunnen houden komt doordat wij onze producten enkel aanbieden in onze webshop en niet via fysieke winkels. Wij hopen dat u na het gebruik en de toelichting tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding die Flinndal biedt. Indien u nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Het gemak dat je altijd op tijd een nieuwe bestelling krijgt.

Vriendelijk behandeling. Goede producten.

Gewoon goed !!

Altijd goed , zoals gewoonlijk !!

Op tijd ontvangen

Gewoon goed zo.

Vlotte levering en ze zijn klantvriendelijk

Ik ben al bijna meer als 4 jaar bij flindal heb ze zelf op de gezondheidsbeurs in Utrecht mogen ontmoeten en kreeg daar een medicijnen doosje kado ze waren zeer vriendelijk ik ga vooral door met ze mijn vitaminen en andere slaan goed aan heb 4 jaar geleden een maagverkleining ondergaan eerst had ik een andere waar ik mij vitamine kocht maar sinds ik bij flindal ben superblij deze verdraag ik wel en wordt supergoed geholpen mocht ik iets anders willen. KORTOM BEN SUPERBLIJ.

Makkelijk met de herrinnering.

Top, zeer snelle levering

Ondanks de feestdagen zeer snel ontvangen

Snelle levering en je wordt goed geholpen aan de tel voor vragen

Superhandige bestelservice

Je kunt voor herhaalgemak kiezen en het heel makkelijk de besteldatum wijzigen

Product snel via de website besteld en volgende dag in huis

Makkelijk snel te bestellen en een snelle levering

Ik neem elke dag de vitamines en voel me echt heel goed ( en dat was niet voor ik de vitamines van flinndal had)

Beste Annemiek, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Leuk om te lezen dat u zich zo goed voelt sinds u de supplementen van Flinndal gebruikt. Wij zijn blij dat onze producten een positief effect op u hebben. Indien er nog iets is dat wij voor u kunnen betekenen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Goede producten.

Goede producten ben tevreden

Hartstikke goed!

Duidelijke website, makkelijk bestellen, ideaal dat het als brievenbuspost wordt verzonden en snelle levering. Over de supplementen zijn we ook erg tevreden!

Snel, simpele bestelling en vering, correcte aflevering.

Goede producten tegen concurrerende prijs.

Altijd goed contact. Herhaling per 3 maand. Altijd mail of je het nog wil uitstellen. Goede producten. Fijn door de brievenbus

Na de bestelling heel snel bezorgd,top