Prima in orde

Zoals al de vorige keren is het ook deze keer op tijd en prima verzorgd. Zeer tevreden over de service.

prima!

snelle, correcte afhandeling.uitbreidend assortiment ook mooi meegenomen.

Beste Anita, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u correct bent geholpen door Flinndal. Fijn dat u ook tevreden bent over het uitgebreide assortiment die wij momenteel aan u aanbieden. Mocht u nog vragen hebben over de supplementen, dan horen wij dit natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

goede producten

Producten zijn goed en levering is makkelijk (eventueel) te veranderen.

Kwartaalgemak is handig, ook met de daar aan verbonden korting. ik vind echter wel, dat ik te vaak, ook telefonisch, gevraagd wordt om feedback.

Goed en eenvoudig

Hoe makkelijk kan het zijn. Alles wordt keurig op tijd thuis bezorgd. En dan ook nog van goede kwaliteit.

Service én een goed product.,..

Flinndal heeft goede producten én een goede service, wat wil je nog meer? Een klantvriendelijke website? Ook voorhanden. Aanrader!

Geachte heer, mevrouw Zevenbergen, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn enorm blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de service en producten die Flinndal aanbiedt. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Prima klantenservice! Zeer vriendelijk en oplossingsgericht.

Er waren problemen met de levering, maar het Flinndalteam heeft deze zeer goed opgelost.

supersnel

De bezorging en herhaal service is geweldig. De B12 tabletten zijn zeer goed te gebruiken, goede smaak en smelten snel , de verpakking is perfect.

Redelijk

Ik gebruik nachtrust forte aanvankelijk ging dat goed. Na enige tijd was het resultaat minder tot nihil kreeg last van maagzuur en diaree Na contact met huisarts kreeg ik het advies stoppen met deze pil Neem 30 min. voor het slapen gaan maar een banaan is vele malen gezonder. Momenteel is het resultaat super. Kortom geen nachtrust tabletten meer in nemen

Geachte heer Harinck, Vervelend om te lezen dat u deze klachten heeft ervaren nadat u enige tijd gebruik heeft gemaakt van de Flinndal Nachtrust Forte. Mijn excuses voor het ongemak! Er zijn geen bijwerkingen bekend bij het gebruik van dit product. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u gezondheidsklachten krijgt van voedingssupplementen. Mocht dit wel het geval zijn, dan is het mogelijk dat u gevoelig of zelfs allergisch bent voor één van de bestandsdelen. In een dergelijk geval is het verstandig om te stoppen met het gebruik van het supplement en bij aanhoudende klachten een arts te raadplegen. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Super snel geleverd.

Prima en snelle levering per handige brievenbuspost.

Snelle verzending en top vitamines!

Snelle levering en veel keus en makkelijke verpakking door de brievenbus

Beste Jolanda, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw zending in de brievenbus. Wij hopen dat de ontvangen producten volledig naar wens bevallen! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snelle levering zoals belooft

Snelle levering maar gebruik nog te kort om een juiste oordeel te geven

Snelle levering en blij met het product

Snelle levering!

Prima webshop en product wordt snel geleverd.

Snel thuis bezorgd

Goed kwaliteit voor goed prijs

Het kan niet beter!

Zeer snelle levering, Eind middag besteld, de volgende dag al in huis.

service heel correct

Beoordeling van de producten is heel goed

goed en snel ontvangen

neem nu de pilletjes 2 weken kan er nog niet zo heel veel over zeggen maar ga zeker nog voor 3 maanden bestellen.

Beste mevrouw Nijssen, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij zijn blij om te lezen dat u het ontvangen product graag een langere periode uitprobeert. Wij hopen dat u in deze periode het gewenste effect gaat ervaren. Indien dit niet het geval is en u nog vragen heeft over andere supplementen, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

prima nettjes op tijd

Snelle levering.

Het betreft multivitaminen 70+. Het is nog te kort dag om te beoordelen of het product werkt, maar volgens de Consumentenbond zijn de doseringen van de verschillende verwerkte vitaminen precies goed.

Beste heer Marijnissen, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Leuk om te lezen dat u middels het onderzoek van de Consumentenbond bij Flinndal terecht gekomen bent. Per product is het verschillend hoe snel u hier iets van merkt en of dit product goed bij u aansluit. Onze multivitaminen bevatten precies de juiste aanvullende doseringen voor naast een gezond en gevarieerd voedingspatroon. Dit product dient dus echt als een aanvulling op uw eigen voedingspatroon. Wij hopen dat het product naar volle tevredenheid bevalt en dat wij u nog lang naar wens van dienst mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs.

Netjes op tijd afgehandeld

Prima bedrijf,

Alles goed geregeld

Niets op de dienstverlening aan te merken. Prettig online winkelen.