Super fijne service

Fijne service

Snelle levering Curcumin Tabletten

De capsules zijn snel en goed verpakt verzonden.

Toppie.

Ik vind het zeer correct, dat ik na aangegeven te hebben dat ik de bestelling niet had ontvangen, de volgende dag het pakketje alsnog heb ontvangen. Dank daarvoor.

Beste Els, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Fijn om te lezen dat u een vervangend pakket van ons heeft ontvangen, toen het eerst toegezonden pakket niet in goede orde was afgeleverd. Wij hopen dat de ontvangen producten volledig naar wens zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Top service!

Goeie service, nette verpakking :)

Snel verwerking van mijn bestelling. Volgende dag in de brieven bus.

Snel verwerking van mijn bestelling. Volgende dag in de brieven bus.

Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Fijn om te lezen dat uw bestelling snel verwerkt is en dat u deze de volgende dag al in de brievenbus heeft mogen ontvangen. Hopelijk zijn de producten volledig naar wens. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dit natuurlijk graag van u! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Dik te vrede

Goede producten met een duidelijke uitleg.

De producten van Flinndal worden goed en duidelijk omschreven. Het bestellen verloopt vlot en netjes en de bestelling wordt de volgende dag als buspakje geleverd dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Prima geregeld dus.

Goed product voor een redelijke prijs !!

Probiotica gekocht na een griepje. Vroeger nam ik Yakult maar heb gelezen dat dit toch niet zo gezond is en vol suiker zit. Ik voelde me na 3 dagen weer aangesterkt.

Beste Inge, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Flinndal Probiotica (Forte) capsules! Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Zijn veel makkelijker in te nemen dan die grote capsules die ik via het ziekenhuis had gekregen.

Helemaal top. Dus deze blijf ik nemen!

Keurig en snel levering

Mijn vragen werden snel en goed beantwoord door de klantenservice. De levering was erg snel. Ik ben tevreden.

Beste Mirjam, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u snel en correct verder geholpen bent door onze klantenservice! Wij hopen dat de producten volledig naar wens zijn en dat wij u nog lang naar wens van dienst kunnen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snel geleverd en goed product

....

Ik heb wel last van rommelige darmen

Beste Maria, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Vervelend om te lezen dat u momenteel last heeft van rommelige darmen. Wanneer u de dagelijkse dosering aanhoudt, zouden er geen bijwerkingen mogen ontstaan bij het gebruik van onze supplementen. Mocht u het idee hebben dat deze klachten toch door het supplement komen, zou ik u willen adviseren om te kijken of de klachten verdwijnen wanneer u stopt met de inname hiervan. Mochten de klachten niet ophouden wanneer u stopt met de inname van het supplement, dan zou ik u willen adviseren om contact op te nemen met uw (huis)arts. Voor aanvullende vragen horen wij graag van u op ons gratis klantenservicenummer (0800-7080). Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

goede en snelle service

Makkelijke website. makkelijk te bestellen en snelle levering

Zending nog niet ontvangen

De betaling ging niet eenvoudig. Jullie geven in de beschrijving stichting Pay. Nl. Dan geeft internet bankieren aan dat dit niet klopt en komt met een andere naam. Voor de rest kan ik niet oordelen omdat ik nog niets heb ontvangen. Vandaar drie sterren, groet Adrie

Beste Adrie, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat het betalen van uw bestelling niet volledig soepel verlopen is. Excuses voor het ongemak! Onze betaalopties zijn via iDeal, Automatische incasso, Visa, MasterCard of achteraf betalen. In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels betaald heeft met iDeal. Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. Mijn dank hiervoor! Ik hoop dat de betaling voor u uiteindelijk ook zonder problemen verlopen is. Mocht u in de toekomst toch nog problemen ervaren met het plaatsen van een bestelling, dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen op ons gratis klantenservicenummer (0800-7080). Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

bestellen en gelijk de andere dag in huis

Dit is pas de eerste zending die ik heb gehad ,dus heb er nog niet zo veel ervaring mee. De tijd zal het leren!

Beste Leny, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Leuk om te lezen dat u voor het eerst een bestelling bij Flinndal heeft geplaatst! Wij hopen dat het door u ontvangen product volledig naar wens gaat bevallen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben over onze service of de producten, dan horen wij dit natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

goede service en snelle levering

Supersnelle levering! En goede prijs kwaliteit verhouding

Supersnelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding!

Beste Betsie, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze levering en prijs-kwaliteitverhouding. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Gewoon goed

Snel geleverd en goeie kwaliteit

Prima communicatie,snelle levering,geleverd product voldoet aan verwachting

Bovenstaande zegt voldoende

Grote keuze en snelle levering

Grote keuze en snelle levering

Ik had een sorteerdoosje besteld, waarvan binnen 1 week een klepje afbrak. Dit werdt direct opgelost door een nieuwe te sturen. Perfect opgelost.

Beste Frans, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de oplossing die een mijn collega's heeft bedacht op uw defecte doseerdoosje. Hopelijk is de nieuwe variant die u ontvangen heeft volledig naar wens. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Binnen zéér korte tijd geleverd! Chapeau!

Top geregeld

Prima levering

Was weer helemaal in orde.

Over Flinndal