Goed product

Goed slaapmiddel, prima bezorging en ook fijn is het herhaalgemak!

Perfect , overzichtelijk en snel

handig , met 1 klik om hetzelfde te bestellen , en snel geleverd .

Prima producten, goede levering en mallelijk met herhaalgemak, hoef je er zelf niet aan te denken

Adequate en duidelijke communicatie. Snelle levering. Fijn product. Handig dat het door de brievenbus gaat. Van harte aanbevolen.

Geachte mevrouw Schaëfer-Petersson, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie, levering en het product zelf! Bij Flinndal streven we ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bieden, van bestelling tot levering. Het is fijn dat het product door de brievenbus past en dat u het handig vindt. Bedankt voor uw aanbeveling! Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

Goede levering en van te voren wordt gevraagd of de levering doorgaat liever een later zal worden bezorgd ! Prima service

Snel en goed geleverd

Het was precies zoals ik verwacht had.

Zeer duidelijke en uitgebreide site met kwaliteit producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede bezorging en service.

Melding van bezorgdatum met uitstel mogelijkheid. Het eventueel retour kunnen sturen van een zending. Ik had per ongeluk een tweede account aangemaakt. De klantenservice heeft dit tijdens een telefoontje direct opgelost. Al jaren zeer tevreden.

Correcte en vlotte afwikkeling van order

Zie boven wat betreft werking van de goede nachtrust pillen is m’n oordeel wellicht niet geheel overtuigend. I.p.v. 1 heb ik voor het slapengaan 2 pillen nodig. Ligt wellicht aan mij

Niet goed

Had een telefoniste aan de telefoon Tijdens dat gesprek vroeg ik kan het 1maand later ja hoor geen probleem Wat valt er in maart op de mat??? Precies en dat vin ik slecht

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het spijt ons om te lezen dat uw bestelling eerder dan verwacht is geleverd, ondanks de afspraak die u met onze telefoniste heeft gemaakt. In de administratie kan ik hier ook geen notitie over terug vinden. Mogelijk heeft onze collega u niet goed begrepen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en wij zullen onderzoeken wat er mis is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

Goeie samenwerking, goed product

Duidelijke webshop, vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon.

Werkt goed

Super goede producten, snel en goed geleverd

Prima medicatie voor een kleine prijs

Zeer tevreden. Bij Mijn eigen homeopaat ben ik duurder uit !

Bestelling bij Flinndal.

Al 5 jaar in volle tevredenheid de vitamines geslikt. En wat ook handig is dat je een zending kunt annuleren als ik nog genoeg voorraad heb.

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd en je kunt ze altijd bellen.En je wordt heel goed geholpen.

Heel goed altijd netjes op tijd met verzenden

snelle levering en een prima product

zie bovenstaand

Goed geregeld prima product

Alleen maar goede ervaringen

Hele fijne producten, altijd snel geleverd (echt de volgende dag lukt niet altijd maar dat is natuurlijk van meerdere partijen afhankelijk), goede communicatie, vriendelijke klantenservice. En heel erg fijn dat alles door de brievenbus kan!

Tevreden.

Altijd op tijd aankondiging nieuwe voorraad. . Netjes verpakt en duidelijke betaling voorwaarden.

Kwaliteit behoeft geen gradatie als de begeleiding en de producten die jullie leveren van zeer goed zijn, en dat doen jullie , dus aan mij heb je een blijvende klant

al jaren klant

Jullie doen net of ik 1 keer bij jullie besteld heb maar ben al jaren lid bij jullie Slechte zaak dat jullie dit vergeten

Beste Henri, Onze excuses voor het ongemak en de verwarring! Wij waarderen uw jarenlange lidmaatschap enorm en het spijt ons dat het lijkt alsof we dat niet hebben erkend. Uw loyaliteit betekent veel voor ons, en we zullen ervoor zorgen dat uw geschiedenis bij ons in de toekomst beter wordt herkend en gewaardeerd. Dank u wel voor uw feedback, en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team Flinndal

Het wordt heel snel geleverd en ik vind het goede produkten .

Al jaren dik tevreden!

Keurige afhandeling en bezorging.