Klant is koning gevoel

Goede herhaalservice. Goede beoordeling door de Consumentenbond qua product wat ik zocht. Kortom....je voelt je hier echt een koning. En ook de prijs uitstekend. Met zelfs een product gratis als vaste klant inmiddels...waar vindt je dit nog?

Prima service fijn product

Prettig de automatische herhaling, heel goed geregeld dat ik de levering kan uitstellen als ik er nog niet aan toe ben. Ik ben supertevreden!

Beste mevrouw Wildeboer, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het herhaalgemak dat u heeft lopen bij Flinndal. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

prettig dat alles in de bus kan

Wat ik vooral heel fijn vind, is het kunnen uitstellen van een zending als je nog voldoende hebt!

service en klantgerichtheid staan hier overduidelijk centraal!!!

alleen maar lof voor deze organisatie!

Altijd op tijd bericht dat de bestelling verstuurd gaat worden, met gelegenheid deze uit te stellen.

Gewoon goed!

Prima bedrijf goede service

Na 1 telefoontje was een goutje kostenloos opgelost. Geweldige service!

Goed product en prima levering

Al een paar jaar gebruik ik de producten van Flinndal. Mijn cholesterol is gedaald en mijn vitamine D is aanmerkelijk gestegen. Ik ben erg tevreden over deze producten. Ook de levering gaat tot nu toe altijd erg goed en als ik een levering wil uitstellen dan is dat online snel te regelen.

Goede ervaring voor een betaalbare prijs

Netjes

Ik heb een fijne ervaring met Flinndal Op tijd word ons pakketje steeds verstuurd

Beste mevrouw Verwegen, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Flinndal. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snelle,en goede levering,goede producten

Top producten en service

Ik ben al langer klant bij Flinndal en ben zeer tevreden over de producten en de service.

Goede producten zonder poespas

Heel fijne producten en niet overdreven veel keus. De proteine blend goed in shakes en havermout en ik vind het fijn dat er geen smaakje aan zit maar dat ik dat zelf kan toevoegen als ik wil. Ik heb ook de creatine besteld, maar dat gebruik ik nog te kort om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik kom zeker terug voor een volgende bestelling!

goede service en goed product

Verkeerde bestelling

Ik had afslankpillen besteld namelijk brownie repen en ik kreeg multivitamine tabletten. Ik had ook geen zin meer om het terug te sturen, omdat ik te geïrriteerd was. Hoe is het mogelijk om repen te verwarren met pillen. Heel jammer! Achteraf dacht ik het is nooit eerder gebeurt dus kan het de drukte zijn.

Beste mevrouw Hoft, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik kan mij goed voorstellen dat het vervelend is dat u een verkeerd product heeft ontvangen in uw zending. Het lijkt er op dat er per ongeluk een inpakfout heeft plaatsgevonden bij ons inpakcentrum. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat hier nog geen contact over is geweest met onze klantenservice. Zodoende heeft onze klantenservice vandaag contact met u opgenomen om een passende oplossing te bedenken voor deze situatie. Ik hoop dat de geboden oplossing volledig naar wens bij u bevalt. Indien dit niet het geval is, dan zou ik u vriendelijk willen vragen om opnieuw contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Gewoon goed

Goedemorgen service

Ik krijg netjes op tijd bericht dat de bestelling bezorgd wordt. Het is fijn dat het pakket door de brievenbus kan.oom fijn dat je je bestelling ter aller tijden kunt aanpassen.

Beste mevrouw Vonk, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u correct ingelicht wordt over uw lopende herhaalgemakzendingen en dat u deze op ieder gewenst moment naar uw eigen behoefte kunt aanpassen. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Goede producten nette prijs

Na overleg, keurig snel ontvangen

Goede producten die supersnel geleverd worden!

Goede producten die supersnel geleverd worden!

geweldig

Ik gebruik Cholesterol en Magnesium tabletten met een prima resultaat en ben daarom hiermee zeer tevreden

Geachte heer Hagens, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u goede resultaten behaalt door het gebruik van de Flinndal Magnesium en de Flinndal Cholesterol tabletten. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

geweldig

Hallo flinndal ik vind web en product ontzettend goed

TOP

GOED

Super goed geholpen en het werkt ook goed zeer tevreden

Goed geholpen

Goede supplementen, snelle service