Goede klantenservice

Mijn bestelling werd niet geleverd op de datum die aangegeven was. Een mail gestuurd naar de klantenservice. Werd alsnog verzonden en ik kreeg een compensatie voor het ongemak. Keurige afhandeling en snelle reactie en actie van de klantenservice.

Beste Esther, Wat vervelend om te lezen dat u het pakket niet had ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Gelukkig heeft onze klantenservice u goed kunnen helpen en bent u tevreden met onze oplossing. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

Klasse!

Er zijn alleen maar positieve dingen te vertellen over FLINNDAL, dus voor mij is er maar één en dat is FLINNDAL!!!

Al jaren gebruikt ik een of meer van jullie producten naar volle tevredenheid.

Deze maand heb ik een nieuw product, over 3 maanden kan ik, aan de hand van bloedonderzoek, pas zeggen of de werking is die ik er van verwacht.

Alles loopt zoals het moet.

vlotte en snelle leveringen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heb het al jaren tot grote tevredenheid

Flindall heeft een zeer goede service.

Flindall had aangekondigd dat er een pakket aan komt. Maar na een paar dagen gewacht te hebben was er nog steeds geen pakket.Toen heb ik gebeld kreeg gelijk een nieuwe.Prima geregeld.

Goede vitamines en supplementen makkelijk thuis bezorgd

Altijd tevreden met jullie.

Ik ben met alles tevreden over jullie. Een enkel keer iets ruilen is dan ook geen enkel probleem.

Ben heel tevreden met Flinndal.

Ik voel me fitter met Flinndal 50+ man en omega 3 extra forte. Zit eraan te denken om ook vitamine c zo te doen met Flindal. Dat dat is goedkoper. Slik ook elke dag 1000mg vitamine C. bruistabletten.

Uitstekend!

Makkeijk dat het een brievenbuspakje is, je hoeft er nooit voor thuis te blijven.

Geachte heer/mevrouw Lunteren, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de handige bezorging via de brievenbus. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

Prettig

Snel besteld, snel ontvangen, herhalingen ook.

Snelle levering en betaling eenvoudig

De verwachting is dat het goed doet.

Gewoon nemen en vertrouwen dat wat je slikt een goede werking heeft.

Als jullie goed huiswerk doen

Wist je dat ik deze heb terug gestuurd

Prima service en producten

Prima producten en services

Goede service en top produkten

Bestel al langer bij Flinndal Altijd snelle bezorging en goede produkten

Kwaliteit is goed en altijd op tijd nieuwe voorraad.

Prima, snelle levering en duidelijke website.

Aanrader

Prima en vlotte service.

Goed geregeld

Ik hoef zelf niet meer aan mijn pillen te denken .Ze worden eens in de drie maanden geleverd via herhaalgemak.Betalen gaat ook automatisch

Herhaling te snel

Wanneer je een zending krijgt met 90 pillen en het advies om er 1 pd te nemen, zou de volgende zending pas over 80 dagen verstuurd dienen te worden. Echter moet je enkele keren om uitstel vragen, omdat je anders na bv 40 dagen de volgende zending krijgt met daarbij horende nota. Het lijkt erop dat ze bij Flinndal zo nu en dan de tel kwijt zijn. Overigens, de kwaliteit van hun pillen en capsules is prima!

Beste Alph, Wat vervelend om te lezen dat u dit zo ervaart, onze excuses voor het ongemak! Wij versturen de pakketten een week eerder op dan 90 dagen, om te voorkomen dat u zonder voorraad komt te zitten als PostNL bijvoorbeeld is vertraagd. Wij zullen zodoende nooit pakketten al na 40 dagen toesturen, aangezien dit natuurlijk te vroeg is. Mocht u het gevoel hebben dat het toch te vroeg komt, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kijken dan graag met u mee! Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

In een woord: prima!

Tot nu toe meer dan tevreden. Een speciaal compliment verdient de klantenservice. Toen er leveringsproblemen waren (oorzaak PostNL) werd ik uitermate vriendelijk en adequaat geholpen door de telefonisch goed bereikbare klantenservice.

goed materiaal

alleen ze sturen steeds vroeger de vitamines op

Erg duidelijk, erg snel , en erg goed

De levering is snel in huis , gaat makkelijk door de brievenbus, dus loop het pakketje niet mis Ik vind de site erg overzichtelijk en de communicatie via mail verloopt soepel , En wat ook fijn is is dat de vitamine hun werk goed doen …, top dus !!