In een woord: prima!

Tot nu toe meer dan tevreden. Een speciaal compliment verdient de klantenservice. Toen er leveringsproblemen waren (oorzaak PostNL) werd ik uitermate vriendelijk en adequaat geholpen door de telefonisch goed bereikbare klantenservice.

goed materiaal

alleen ze sturen steeds vroeger de vitamines op

Erg duidelijk, erg snel , en erg goed

De levering is snel in huis , gaat makkelijk door de brievenbus, dus loop het pakketje niet mis Ik vind de site erg overzichtelijk en de communicatie via mail verloopt soepel , En wat ook fijn is is dat de vitamine hun werk goed doen …, top dus !!

veel info op website

ik kan mijn vitamine’s erg waarderen. Vindbaarheid op website perfect. Netjes en snel thuisbezorgd.

Altijd goed!

Als ik bestel, binnen 3 dagen in de bus. Beetje jammer wat betreft de kortingscode. Je wordt eigenlijk ‘gedwongen’ om nog een supplement te bestellen om geen verzendkosten te betalen. Maar aan de telefoon ben ik altijd super vriendelijk te woord gestaan.

Enorme keuze

Grote keuze aan vitamines en mineralen en voedingssupplementen. Snelle levering en indien je voor langere tijd bepaalde supplementen nodig hebt kun je gebruik maken van bestel herhaal gemak. Ideaal, zo vergeet je niet te bestellen en heb je je supplementen altijd tijdingen huis,

Product en bestelling en levering is geweldig

Ik ben volledig tevreden over alles

Gebruik nu 4 jaar de supplementen van flindal ivm met gbp en altijd goede bloedwaardes.

Goed!

Goede producten!

Goed en professioneel

Producten komen netjes verpakt als brievenbus pakje

Beste Thim, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de nette verpakking van de bestelling en de handige bezorging via de brievenbus. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Team Flinndal

Redelik

Wel aardig behalve prijs kwaliteit. Product werkt maar heel matig.

Makkelijk en goed

Ik vind het prettig winkelen op de Flinndal site en als je een vraag stelt krijg je vlot en duidelijk antwoorden. Super ga zo door.

Gewoon prima

Goede service, brede keus

Prima producten

Klantvriendelijk snelle levering

Beste Ineke, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de supplementen, onze klantenservice en de vlotte levering. Graag wens ik u veel plezier en succes toe met de supplementen! Vriendelijke groet, Maxime - Team Flinndal

De bestelde producten worden op tijd geleverd

Gewoon GOED!!! DOOR EN DOOR

Zegt genoeg!!

Topkwaliteit

Groot assortiment en topkwaliteit en altijd tijdig geleverd.

correcte service

Er wordt ruim van te voren welke medicijnen je ontvangt en op de afgesproken dag is het pakje er ook.

Goede supplementen aan een onklopbare prijs

Ik ben al jaren klant bij Flinndal. De supplementen zijn steeds hoogkwalitatief samengesteld, en de levering is snel. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw review! Wat leuk om te lezen dat u al zolang gebruik maakt van Flinndal. Verder is de kwaliteit van onze producten iets waar we altijd erg trots op zijn geweest. Wij zijn dan ook blij om te horen dat u naar tevredenheid gebruik maakt van onze producten en hopen u nog lang van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Team Flinndal

Steeds de volgende dag de bestelling al in huis, verder goed en slim systeem. Ook leerzaam!

Beloofd wat ze doen

Bevalt goed

De bestelling is snel en goed aangekomen en bevalt heel goed

heel goed

heel goed

Flindal is goed

Ik heb de salie tabletten en mijn man heeft de vesel tabletten. En dat gaat heel erg goed . We zijn erg tevreden. We hebben ook de herhaalformule war helemaal makkelijk is.

Beste Gerry, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat zowel de Flinndal Salie Extract als de Flinndal Vezel Complex goed voor u en uw man lijken te werken. Ik wil u graag veel plezier en succes toewensen met de supplementen! Vriendelijke groet, Team Flinndal

Altijd keurig geleverd

Goeie service alleen jammer dat het nogal een rompslomp is om bestellingen te onderbreken voor de tijd dat ik in Spanje ben.

Houtplein 7 2012 DD Haarlem

0800 - 7080