Heel makkelijk en zorgeloos op vakantie

Zorgeloos op vakantie en makkelijk met parkeren en vervoer naar schiphol. Een klein aandachtspuntje was de parkeerplaats die lastig te vinden was.

Goed en betrouwbaar

Goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima parkeergelegenheid dichtbij schiphol.

Prima parkeergelegenheid dichtbij schiphol. Busshuttle was ook goed op tijd. Volgende keer weer Quickparking voor ons.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het duurde echt heel lang eer dat we opgehaald werden. Het telefoonnummer dat erbij staat voor noodgevallen is niet in gebruik. We hebben die ook nog bij de chauffeur gemeld en hij gaf aan dat er maar 1 bus rijd, 1 bus in het weekend? Erg weinig. Voor ons nooit meer Quickparking!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

lange wachttijden. Zeker geen aanrader!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen problemen gehad tijdens de heenreis.

Onduidelijke beschrijving waar we moesten wachten op de bus terug. Veertien keer moeten bellen voordat we iemand aan de lijn kregen die ons meer informatie kon geven, bij zowel het reguliere contactnummer als het noodnummer nam niemand op. Toen we na bijna een uur wachten in de kou eindelijk in de bus zaten, konden er nog geen excuses af van de chauffeur, volgens hem was alles onze eigen schuld en kon Quickparking er niks aan doen. Conclusie: eens maar nooit meer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Toen ik om 06.30 bij de parking aankwam en mijn voucher scande, ging de slagboom niet open. Ook op de andere mogelijkheden zoals invoeren reserveringsnummer of telefoonnummer bleef de slagboom dicht. Daar sta je dan.. klantenservice bleek pas om 0800 uur bereikbaar! Kwartier in lichte paniek staan bedenken wat te doen toen de buschauffeur van quickparking langsreed en mijn verhaal herkende, dit schijnt dus vaker voor te komen! Hij heeft de slagboom geopend zodat ik mijn auto kon parkeren. Hij adviseerde mij via de mail, vanaf mijn vakantieadres, contact op te nemen met Quickparking zodat zij mij een nieuw reserveringsnummer konden sturen voor het ophalen van mijn auto. Ik heb twee uitgebreide mails naar hen gestuurd maar nu twee weken later nog geen enkele reactie daarop gekregen, wat een slechte service en bereikbaarheid

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Rotterdam Marconistraat geparkeerd. Erg lang wachten tot het busje kwam. Niet erg ‘Quick’..... Terug ook lang wachten, geen pretje om rond middernacht met 3 kleine kinderen op een busje te moeten wachten... Er reden gewoon te weinig busjes voor de hoeveelheid klanten (meivakantie). Parkeergarage werd aan gewerkt en was helemaal niet afgesloten. Voor ons geen Quickparking meer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

10 april gingen we op vakantie en reserveerden we bij Quick Parking. We moesten meer dan een uur wachten. Volgens de chauffeur omdat hij het veel te druk had en er door Amsterdam te veel was ingepland. Laat voor het inchecken was het gevolg. Dat werkt niet ontspannen. En je moet daar buiten staan. Gelukkig was het net opgehouden met regenen. Ik maak nooit meer gebruik van deze parking.

Beter plannen en op tijd zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zorg voor een betere shuttle bus. Aankomst Schiphol half uur moeten wachten voor een veel te klein busje waar niet iedereen in kon... kortom nog een half uur wachten en hetzelfde verhaal. Slechte zaak...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bus stopt op meerdere plaatsen en maakt 2x dezelfde ronde, chauffeur moet meerdere keren belachelijke keer manoeuvres maken. Buschauffeur belt de hele tijd met zijn mobiele telefoon in zijn hand, stopt vervolgens ook nog ergens en stapt uit om met iemand te kletsen. Vanaf moment van parkeren duurde het meer dan een uur voordat we echt op Schiphol waren...

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Dichtbij Schiphol Prima afgesloten parkeerplek

- de 40 minuten wachttijd bij de halte Schiphol voor de terugreis midden in de nacht. - bereikbaarheid via de telefoon 's nachts terwijl 24/7 bereik wordt beloofd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste keer en laatste keer.... wij moesten een uur voor de bus wachten en hebben bijna onze vlucht gemist. En toen wij tetig kwamen waren de scanners bij de slagbomen kapot... en wij wachten nog dat iemand komt om ze te openen en ons te redden...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wij hebben van 24 april tot en met 28 april geparkeerd bij jullie op de Middenweg 7. Dit was voor mij een nieuwe locatie. Bij terugkomst van onze vlucht stonden we te wachten bij bushalte A15, zoals gebruikelijk en ook zoals stond aangegeven in de instructies. Na ongeveer 20 minuten kwam de bus en werden we, na vertoon van het document, in de bus gelaten. Pas toen we zelf navraag deden of de bus naar onze locatie ging gaf de buschauffeur aan dat het niet klopte en dat we niet de eerste waren die verkeerd zaten. We moesten volgens hem naar bushalte C13, want onze parkeerplaats was van Green Parking? Terwijl ik toch echt via Quick Parking geboekt heb.Bij deze bushalte stond al een groep van zo'n 30 mensen te wachten. Deze mensen stonden er ook duidelijk al een poosje. Na 30 minuten wachten was er nog steeds geen teken van een bus. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met Green Parking (want dit was schijnbaar de parking waar we stonden?) en vanuit hen kwam de feedback dat de bus er met 5 minuten zou zijn.

De bus kwam inderdaad met 5 minuten aan, maar dit bleek een taxibusje te zijn met capaciteit voor 8 mensen. 5 minuten later kwam er nog een taxibusje voor 8 man, maar dit was uiteraard nog steeds ruim onvoldoende capaciteit aangezien er meer dan 30 mensen stonden. Wij konden dus niet mee en stonden inmiddels al bijna 1 uur te wachten. Nogmaals contact gehad met jullie "klantenservice" en dit verliep ontzettend onprettig. De man aan de andere kant van de lijn had geen enkel begrip voor de situatie. Veel meer dan: "er rijden twee kleine busjes en daar moet je het maar mee doen" kwam er niet over zijn lippen. Geen enkel excuus of mogelijke oplossing verder. Nogmaals 30 minuten verder kwamen de busjes terug en konden wij dit keer wel mee. Al met al hebben wij bijna anderhalf uur in de kou mogen wachten op transport terug naar de parking. Dit is echt een schandalige wijze om klanten te behandelen. Ik was vaste klant bij jullie, maar ik ga zeker op zoek naar een andere parkeerwijze bij Schiphol.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij stonden geparkeerd bij de studio's van Aalsmeer. We moesten daar bij aankomst een klein uur wachten eer we naar de luchthaven gebracht werden! Bij terugkeer idem aan de luchthaven zelf. De andere mensen in het busje hadden hetzelfde probleem. Dan werd ook nog verteld dat we niet betaald hadden, terwijl we dat netjes met mastercard gedaan hadden. Gelukkig hadden we het bonnetje nog om dit aan te tonen! Beslist goedkoop, maar zeker niet meer opnieuw.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Alles is ok

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Simpele manier om te reserveren tegen een scherp tarief. Erg makkelijk bereikbaar. Nette parkeerplekken. Na je via de barcode te hebben aangemeld op de check-in box bij de "bushalte op het parkeerterrein" wordt meteen getoond hoelang het duurt voor de bus er is om je snel naar Schiphol te brengen. Ook de thuiskomst is de transfer terug naar je auto zeer goed geregeld, zelfs zoals bij ons midden in de nacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar en correct en op tojd

Telefoon nr indien niemand aanwezig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veilige plek - snelle afhandeling

Bewegwijzering naar parking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veilig gevoel om auto achter te laten, zeer vriendelijke chauffeur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Lekker dichtbij Schiphol, goed geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeker een half uur staan wachten op Schiphol. Bij uitrijden deed de automaat het niet, ook daar hebben we zeker een half uur staan wachten om uit te kunnen rijden. Beslist geen aanrader.

Locatie bijna niet te vinden ook niet met navigatie. Ondanks dat ik voor twee auto's had gereserveerd, was er geen parkeer plek te vinden. We hebben banden aan de kant gegooid om auto's te kunnen parkeren op eigen risico.

Over Quickparking

Over Quickparking.nl