Pluspunten

Alles is ok

geen

Pluspunten

Simpele manier om te reserveren tegen een scherp tarief. Erg makkelijk bereikbaar. Nette parkeerplekken. Na je via de barcode te hebben aangemeld op de check-in box bij de "bushalte op het parkeerterrein" wordt meteen getoond hoelang het duurt voor de bus er is om je snel naar Schiphol te brengen. Ook de thuiskomst is de transfer terug naar je auto zeer goed geregeld, zelfs zoals bij ons midden in de nacht.

Pluspunten

Betrouwbaar en correct en op tojd

Telefoon nr indien niemand aanwezig.

Pluspunten

Veilige plek - snelle afhandeling

Bewegwijzering naar parking

Pluspunten

Veilig gevoel om auto achter te laten, zeer vriendelijke chauffeur

Pluspunten

Lekker dichtbij Schiphol, goed geregeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeker een half uur staan wachten op Schiphol. Bij uitrijden deed de automaat het niet, ook daar hebben we zeker een half uur staan wachten om uit te kunnen rijden. Beslist geen aanrader.

Locatie bijna niet te vinden ook niet met navigatie. Ondanks dat ik voor twee auto's had gereserveerd, was er geen parkeer plek te vinden. We hebben banden aan de kant gegooid om auto's te kunnen parkeren op eigen risico.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Was positief tot de laatste ervaring.

Zorg dat uw klanten zich klant blijven voelen en toon begrip als er iets niet goed is gegaan. Auto op zondag middag in ontvangst nemen waarbij er een toezichthouder van Schiphol gelijk staat te zeuren dat je weg moet met de auto en er dus geen tijd is om de auto goed te bekijken in combinatie met een medewerker die ook tijdsdruk heeft. Hierdoor schade niet gezien en klanten service die gewoon aangeeft/ Getekend is Getekend. Natuurlijk juridisch prima afgedekt. Service technisch heel slecht om zo met klanten om te gaan.

Pluspunten

Snel en makkelijk parkeren

Meer bussen

Pluspunten

Alles is goed voor elkaar, de chauffeurs zijn erg vriendelijk krijgen van ons altijd een fooitje.

in 10 minuten op de terminal is meestal niet waar. laatste keer op 31 januari 's avonds 8 uur hebben we met zo'n 25 man 20 tot 25 minuten moeten wachten en het was erg koud :-(

Pluspunten

Geen opmerking alles was super geregeld

Geen

Pluspunten

Vriendelijke chauffeur

Pluspunten

Lekker makkelijk en duidelijk

In Amsterdam het grote parkeerterrein wat opknappen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Reserveren is gemakkelijk en de prijs is correct

Locatie S - Rozenburg was erg moeilijk te vinden in het donker. Uiteindelijk toch gevonden stond er een hele file voor de slagboom. De slagboom was in storing en we werden door een medewerking op de parking toegelaten. Terug van vakantie werden we opgehaald door een klein busje, omdat de grote bus in de garage stond. Niet iedereen kon mee die stonden te wachten. Daarna konden we de parking niet meer af omdat we niet bekend waren in het systeem. We stonden als No-Show geregistreerd. Moeten wachten op een medewerker, die weinig begrip toonde voor onze ergernis, maar de parkeerkosten afrekende en ons van de parking liet. Alle vertraging zorgde ervoor dat wij Oud en Nieuw hebben kunnen vieren in de auto op weg naar huis. De dag erna ontvingen wij wel een factuur van Quick Parking voor de parkeerkosten wegens No Show. Erg teleurgesteld, wij zoeken een andere oplossing voor de volgende reis.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen 1

ze moeten stoppen met geld aftroggelen zonder daar iets voor te doen. Ik heb betaald vooraf kom ik aan de parking niemand te bekennen. bel ik op niemand neemt op. Nooit meer. Ik raad het ook af.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

eenvoudig via de site een parkeerplaats te reserveren. Voor de terugreis was er geen goede afstemming met de chauffeur voor de ophaalplaats, dit was door ons niet goed begrepen. De chauffeur heeft niet gebeld na niet aanwezig zijn van ons bij het ophaalpunt. Na 30 minuten wachten zelf gebeld met chauffeur en daarna nog 20 minuten gewacht op de juiste ophaalplaats.

Vermelden via welk telefoonnummer rechtstreeks contact kan worden opgenomen met de chauffeur van de pendelbus.

Pluspunten

Makkelijke manier. Dichtbij Schiphol

Bereikbaarheid verbeteren door meer aanwijzingen voor de route er naar toe

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goedkoop en altijd plaats

Terrein aalsmeerderweg is soms slecht begaanbaar of krap plek

Pluspunten

goede service

Pluspunten

makkelijk reserveren/weinig wachttijd/vriendelijke mensen

Pluspunten

Het parkeren incl. het transport van en naar Schiphol was prima geregeld en zeker voor herhaling vatbaar !

Pluspunten

Auto geparkeerd zoals de website beloofd. De Bus op tijd en ruimte genoeg.De chauffeur was als een warm bad,hulpvaardig, attent en maakte er een soort excursie tour van met alle waardevolle info die we op de terugreis goed konden gebruiken. Hulde voor deze man!

Leidt alle chauffeurs zo op en jullie hebben een klasse bedrijf/

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Stonden s'nachts om 2 uur op het terrein en konden er niet af. Barcode deed het niet en er is NIEMAND telefonisch bereikbaar !

Pluspunten

SNELLE AFHANDELING EN GOED BEREIKBAAR

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Op tijd

Geen duidelijk afhaalpunt bij parking K. Op de stoep wachten ? Stonden daar midden in de nacht beetje verloren. Onvriendelijke chauffeur bij terughalen, zou in de leer moeten bij diegene die ons voor vertrek heeft opgehaald.