Zeer goed bereikbare taxibus.

Bereikbaarheid zeer goed, Onze ervaring: Op 6 september laat aangekomen op luchthaven Rotterdam, vlucht nummer HV5244, met een vertraging van 2 en half uur. Wat bleek, de ophaalservice van quickparking was op de hoogte en stond al klaar om ons naar de parkeergarage te brengen. Daar aangekomen heeft de chauffeur ons met de bus naar onze geparkeerde auto gebracht en konden we de koffers zo in onze auto zetten. Wat een service midden in de nacht. Bij onze vraag hoe moeten we nu richting Dordrecht moesten rijden, heeft hij ons op weg geholpen door een stukje voor te rijden, geweldig hoor !! Een dikke pluim voor deze chauffeur !!

Betalen voor een gratis parkeerplek

Meer dan 50 euro betaald om te parkeren bij Marconistraat in Rotterdam, blijkt vervolgens dat de slagbomen altijd open zijn en je dus eigenlijk altijd gratis kan parkeren. Ook aftanse parkeerplaats en enorm stoffig, hele auto ranzing na een week er staan.

Slecht en geen reactie op mijn onderstaande klacht

Slechte ervaring en nooit een reactie ge had na mijn ingediende klacht. Hierbij wil ik een klacht indienen over de parkeergelegenheid aan de Marconistraat 18 in Rotterdam. Ik heb mijn auto van 11/8 tot 18/8 geparkeerd in een Quickpark garage aan de Marconistraat, bij aankomst bleek dat alle slagbomen niet werkten zowel bij de ingang als uitgang waren kartonnen dozen geplaatst over de aanmeldzuilen er was in de plaats hiervan geen bewaking ik heb een camera gezien maar weet niet of deze werkte. Dit heeft mij de hele vakantie geen goed gevoel gegeven dat mijn auto onbeheerd heb moeten achter laten. Bij terug komst op 18/8 waren de slagbomen nog steeds omhoog, tot overmaat van ramp lag er een laag stuifzand over mijn hele auto dit komt omdat de parkeer garage erg vervuild is met zand. Ik vindt dit ontoelaatbaar dat een organisatie als Quikparking parkeergelegenheden als deze aanbiedt als ik de reviews lees ben ik niet de 1e die dergelijke klachten kenbaar maakt, ik verwacht dat u mij een gepaste schadeloos stelling.

Mauvais terminal

20 min à attendre d’autres client pour ma navettes. Au final ils ne sont jamais arrivés. Pour ensuite être déposé au mauvais terminal. Le prix reste intéressant mais il ne faut pas trop attendre des services low-cost. Prévoyez de l’avance.

nooit meer doen

Marconistraat midden in Rotterdam. Kon de parkeerplaats niet vinden. Bellen met Quick parking vaste nummer, wordt je door verwezen naar 06 nummer. Deze werd niet opgenomen. Van ellende de auto geparkeerd bij vliegveld. Quick parking eist nu dat ik ook hun nog betaal. Worden aanmaningen door Quick parking gestuurd, maar ze reageren niet op de mails. Mijn advies: niet doen!!!!

Levensgevaarlijk!!!

Zeker als je kleine kinderen hebt, NIET DOEN!!!. Geen voorzieningen voor babies of kleuters (kinderstoel). Terwijl busje 70 km/h rijd moet bestuurder op laatste moment noodstop maken, dit terwijl ik nood gedwongen met baby op schoot zit. Dit alles kwam doordat bestuurder constant afgeleid wordt door zijn werk telefoon (klanten) waarmee hij niet handsfree belt, slingert over de weg en niet optijd ziet dat zijn voorganger remt. Verder zijn de wachttijden lang, hebben 8-persoons busjes, je staat al snel met een man of 40 uit een vliegtuig te wachten in weer en wind, voor paar tientjes meer sta je op de long-park voor de deur. Net waar je zin in hebt.

Prima geregeld!

Slechte ervaring door onbeveiligde parkeergarage

Online gereserveerd bij quickparking. Kregen netjes een mail met barcode en pincode voor de garage. Deze blijk je later helemaal niet nodig te hebben want de slagboom en garagedeur staan gewoon open. (Geld ook voor de zijdeur waardoor je na binnen loopt.) als je hier in het donker komt is er weinig tot geen verlichting en de liften functioneren niet. Ik krijg niet echt het gevoel dat dit een beveiligde parkeergarage is. Haal en brengservice was top! Werden na een belletje naar telefoonnummer wat op de bon staat netjes gehaald en gebracht.

Schandalig !!

Na een leuke vakantie op Rhodos was me dat een tegenvaller : dankuwel voor de slechte service Quick parking Rotterdam Zoals jullie aangeven, heb ik het nummer 06 27 00 15 38 gebeld onmiddellijk nadat wij onze koffers van de bagageband genomen hadden. Tijdstip van mijn telefonische oproep : 20.45 uur. De chauffeur zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn. Hij was er effectief na 10 minuten, maar er stond wel een wachtrij van een 20 tal personen! Vier gezinnen voor ons. Aangezien hij met een kleine minibus reed, konden wij pas met de 3 de rit meerijden! Tijdstip van vertrek : 22.25 uur ! Dit is ronduit schandalig : toeristen die net van vakantie terugkomen meer dan anderhalf uur laten wachten! Een klachtenmail gedaan en nooit iets van gehoord. Nogmaals bedankt voor de ondermaatse service !!!

Ver van weg blijven

Nooit met quickparking meer. 45 min wachten op shuttlebus en dan vervolgens nog wachten op een nieuwe chauffeur. We waren ruim op tijd, nu met stress aan de reis beginnen.

Nooit doen! Geen beveiligde parkeerplaats, busjes niet op tijd!

Nooit doen! Parkeerplaats Rotterdam niet beveiligd maar bouwval, zelfs geen slagboom in niet beste buurt. Busjes rijden niet op tijd, halen van vliegtuig blijft de vraag!

Pluspunten

Ondanks dat ik zeer verlaat was door een ernstig ongeluk op de snelweg waardoor er een lange file stond, en ik meermaals mn aankomst tijd moest verlaten en ook de ophaalservice moest uitstellen.. Werd ik zeer vriendelijk geholpen en was toch nog op tijd op Rotterdam Airport. Zeer fijne service.

Een afgesloten parkeerterrein zou voor mij prettiger voelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Word niet duidelijk aangegeven op gevel of het van quickparking is - Klantonvriendelijk! - Reistijd veel langer dan dat er aangegeven word

Pluspunten

Busje kwam snel

Reistijd is best wel lang, je hebt zeker 30 minuten of langer extra nodig om stress te vermijden

Pluspunten

Er is altijd plaats.

Stonden op een nieuwe locatie. Iedereen (ook buitenstaanders) konden zo naar binnen. Heb niet het idee dat het een bewaakte parkeergarage was. Kregen een code om binnen te komen, maar die is bij de Marconistraat niet nodig. Ik zou zelf deze locatie niet adviseren. Ook zou ik adviseren om naar de aankomsttijden te kijken en daar vervoer op aanpassen. Mensen moeten zeker bij deze locatie (met 1busje) soms bijna een half uur wachten.

Pluspunten

Voor de 3e keer op rij zijn wij erg tevreden met de vlotte en goede service. De laatste keer in het bijzonder. Door een blunder bij de incheck-balie van Transavia op Tenerife hebben wij de terugvlucht maar Rotterdam gemist. Gelukkig konden wij nieuwe tickets kopen voor Amsterdam. Omdat de auto in Rotterdam stond hebben we contact opgenomen met quickparking. Door de geschatte vertraging (vlucht, bagage en taxi) van 3 uur zouden we pas om 2:00 's nachts op het vliegveld Rotterdam/The Haque kunnen zijn. Normaliter gaat quickparking dicht na de laatste vlucht op Rotterdam. Na afstemming kon geregeld worden, dat er een medewerker klaar zou staan. 8Bijna gelijktijdig waren taxi en shuttlebus op het vliegveld. Hulde voor deze extra service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Aantrekkelijk aanbod op de website, alleen wordt het in de praktijk niet waargemaakt.

- De naam Quick Parking herkenbaar aanbrengen bij parkeergarage. - parkeergarage moet afgesloten zijn, is dat nu niet - telefoonservice verbeteren:sneller opnemen, weten waar busje is - betaling vooraf geregeld hebben - wachttijd en reistijd terugbrengen (was nu resp 20 en 15 min)

Donkere parkeerplaats

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Op de heen reis zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Op de terugreis, een chauffeur die het niet zo nauw nam met de bagage in de auto deze niet stapelde, maar letterlijk in de auto smeet en als een gek naar de delftweg, Rotterdam reed. Jammer.... want hadden voordien goede ervaringen met dit bedrijf.

Chauffeurs met goede dienstverlening.

Pluspunten

Eigenlijk verloopt alles vlekkeloos. Van online reserveren, tot parkeren, tot halen en brengen door correcte en vriendelijke chauffeurs.

Pluspunten

zeer snel van de parkeerplaats naar de airport & weer terug!

Pluspunten

Goede service en communicatie, vriendelijk personeel

Pluspunten

Keurig op tijd bij zowel de heen- als de terugreis. Zeer behulpzame chauffeur. Voor herhaling vatbaar.

Geen verbeterpunten Quick parking heeft zijn zaakjes goed op orde.