Nooit doen! Geen beveiligde parkeerplaats, busjes niet op tijd!

Nooit doen! Parkeerplaats Rotterdam niet beveiligd maar bouwval, zelfs geen slagboom in niet beste buurt. Busjes rijden niet op tijd, halen van vliegtuig blijft de vraag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondanks dat ik zeer verlaat was door een ernstig ongeluk op de snelweg waardoor er een lange file stond, en ik meermaals mn aankomst tijd moest verlaten en ook de ophaalservice moest uitstellen.. Werd ik zeer vriendelijk geholpen en was toch nog op tijd op Rotterdam Airport. Zeer fijne service.

Een afgesloten parkeerterrein zou voor mij prettiger voelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Word niet duidelijk aangegeven op gevel of het van quickparking is - Klantonvriendelijk! - Reistijd veel langer dan dat er aangegeven word

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Busje kwam snel

Reistijd is best wel lang, je hebt zeker 30 minuten of langer extra nodig om stress te vermijden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er is altijd plaats.

Stonden op een nieuwe locatie. Iedereen (ook buitenstaanders) konden zo naar binnen. Heb niet het idee dat het een bewaakte parkeergarage was. Kregen een code om binnen te komen, maar die is bij de Marconistraat niet nodig. Ik zou zelf deze locatie niet adviseren. Ook zou ik adviseren om naar de aankomsttijden te kijken en daar vervoer op aanpassen. Mensen moeten zeker bij deze locatie (met 1busje) soms bijna een half uur wachten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Voor de 3e keer op rij zijn wij erg tevreden met de vlotte en goede service. De laatste keer in het bijzonder. Door een blunder bij de incheck-balie van Transavia op Tenerife hebben wij de terugvlucht maar Rotterdam gemist. Gelukkig konden wij nieuwe tickets kopen voor Amsterdam. Omdat de auto in Rotterdam stond hebben we contact opgenomen met quickparking. Door de geschatte vertraging (vlucht, bagage en taxi) van 3 uur zouden we pas om 2:00 's nachts op het vliegveld Rotterdam/The Haque kunnen zijn. Normaliter gaat quickparking dicht na de laatste vlucht op Rotterdam. Na afstemming kon geregeld worden, dat er een medewerker klaar zou staan. 8Bijna gelijktijdig waren taxi en shuttlebus op het vliegveld. Hulde voor deze extra service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Aantrekkelijk aanbod op de website, alleen wordt het in de praktijk niet waargemaakt.

- De naam Quick Parking herkenbaar aanbrengen bij parkeergarage. - parkeergarage moet afgesloten zijn, is dat nu niet - telefoonservice verbeteren:sneller opnemen, weten waar busje is - betaling vooraf geregeld hebben - wachttijd en reistijd terugbrengen (was nu resp 20 en 15 min)

Donkere parkeerplaats

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Op de heen reis zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Op de terugreis, een chauffeur die het niet zo nauw nam met de bagage in de auto deze niet stapelde, maar letterlijk in de auto smeet en als een gek naar de delftweg, Rotterdam reed. Jammer.... want hadden voordien goede ervaringen met dit bedrijf.

Chauffeurs met goede dienstverlening.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Eigenlijk verloopt alles vlekkeloos. Van online reserveren, tot parkeren, tot halen en brengen door correcte en vriendelijke chauffeurs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer snel van de parkeerplaats naar de airport & weer terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en communicatie, vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig op tijd bij zowel de heen- als de terugreis. Zeer behulpzame chauffeur. Voor herhaling vatbaar.

Geen verbeterpunten Quick parking heeft zijn zaakjes goed op orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig geregeld accuraat gewoon goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima geregeld allemaal.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede haal en breng service

Misschien parkeerplaats betegelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en makkelijk geen sores

Zal het niet weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goedkoop maar toch super goede service. Snel en makkelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is handig als de chauffeur zou weten op welk terrein je geparkeerd staat. Verder helemaal prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goedkoop

Beter communiceren over moment van halen en brengen. Capaciteit juist inplannen, voorkom lange wachttijden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prima alles op tijd. Vriendelijke chauffeurs

Niet!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, we werden snel opgehaald zowel heen als terug.

Misschien een afdakje maken op het terrein waar je onder kunt schuilen bij regen. Wij hadden droog weer maar ik kan me voorstellen dat het fijn is als je kunt schuilen.

Over Quickparking

Over Quick Parking Rotterdam B.V.

Filter op Taal