1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niet

afspraken nakomen. Niet bereikbaar.

Pluspunten

Voordat ik deze review heb geplaatst heb ik geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Was ook een drama. Geen contact te krijgen. Twee maal een mail gestuurd en geen antwoord. 2 maal op de site telefoonnummer achtergelaten, kreeg dan de melding "oeps er is iets misgegaan". Nou er is wel meer mis gegaan. Echt een drama. Heen weg 30 minuten moeten wachten voordat we naar het vliegveld werden gebracht. Terugweg leek het goed te gaan. Busje kwam redelijk snel ter plaatse maar ging naar het PSV stadion en wij stonden op de Meerenakkerweg. We moesten het busje uit zouden door een collega worden opgehaald. Helaas na een half uur wachten in de kou en wind gebeld. Zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Uiteindelijk kwam na ruim een uur het busje aan. Geen woord is er aan vuil gemaakt. Echt schandalig hoe Quick parking Eindhoven met de klanten omgaat. Nooit meer dus met dit vreselijke bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voordelig, op heenreis (05-01-2019) stond chauffeur reeds met zijn busje naast onze auto en konden wij de koffers vanuit de auto in het busje zetten en gelijk vertrekken

op de terugreis(12-01-2019) was het andere koek, na douane -tegen middernacht - meermaals het opgegeven nummer gebeld, geen contact. Toen maar naar de afgesproken plaats gelopen. Hier stonden beslist al 20 personen in de regen te wachten. Het busje kon 8 personen vervoeren na een paar minuten kwam het 2e busje ook hierin konden 8 personen. De chauffeur zei dat over ca. 15 minuten het volgende busje zou komen (in de regen wachten) Na een paar minuten hebben wij een taxie naar de parkeerplaats genomen- kosten € 25,00 weg voordeel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mijn auto stond er in ieder geval nog.

Slechte service. Op de heen weg moest ik 20 min wachten om opgehaald te worden vanaf de parkeerplaats naar het vliegveld. Terug reis: Meneer hing twee keer zomaar op terwijl ik aan het praten was. Ik moest bellen als ik de douane gepasseerd was. Ik stond buiten en er werd gezegd dat ik 20 min moest wachten. Toen meneer er eindelijk was kon ik niet in de bus want die zat al vol. Meneer zei dat ik weer 20 min moest wachten. Daar stond ik dan in de regen.. meneer was ook niet aan te spreken. Hij was erg chagrijnig en niet klantvriendelijk. Na 20 min was hij er eindelijk weer. Wat bleek nou, dat die meneer alleen was. Hij was als enige met het busje op en neer aan het rijden. Dat vindt ik wel erg slecht hoor. Ik heb een half uur buiten staan wachten. Ik ga nooit meer parkeren bij Quick Parking. Zo “quick” is het niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prima parkeerplaats, snel op schiphol

Op parkeerplaats aangeven wanneer de bus arriveert

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlotte afhandeling en reservering

Dichter bij vertrekhal afzetten en ophalen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Parkeerplaats goed bereikbaar. Goede service, korte wachttijden en vriendelijke medewerkers.

Struiken opsnoeien die aan de rand van de parkeerplaats staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede bereikbaarheid van de parkeerplaats direct gebracht en afgehaald

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle prettige service

Wachtruimte is duidelijk aan vernieuwing toe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

we werden toen we auto geparkeerd direct naar airport gebracht en zo ook snel weer opgehaald na aankomst op airport. Prima service, vriendelijke chauffeur, toevallig heen en terug dezelfde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle ophaalservice, prima aanduiding waar het bedrijf te vinden is en heel vriendelijke chauffeurs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

afspraken werden goed nagekomen zoals het brengen en halen.

het was behoorlijk druk en daardoor niet zo makkelijk om een parkeer plaats te vinden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Doen wat ze moeten doen. Snel opgehaald en snel teruggebracht naar de auto.

Niet overdekt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service, goed bereikbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles zeer voorspoedig , afspraken nagekomen

Krappe parkeerplekken aan zijde v ford dealer , station auto past er eigenlijk niet in ... stond met kont op weggedeelte , voelt niet fijn was verder vol

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dicht bij de snelweg

Sneller opgehaald worden bij het vliegveld

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

- duidelijke beschrijving route en manier van werken - betalen met pin mogelijk - vriendelijk personeel

- op de heenweg 30 min staan wachten - geen kinderzitje in auto aanwezig

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Super vriendelijke mensen! Fijne service: je hoeft maar te bellen na doorkomst bij de douane en na een paar minuutjes wachten net buiten de vertrekhal zijn wij weer netjes opgehaald.

De doorgangen naar de uitrit van de parkeerplaats zouden wat makkelijker begaanbaar kunnen zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat is er leuker dan uitstappen i. Je auto busje in en naar luchthaven je xordt bijna voor de deur afgezeen je kent vooraf war het kost geen verrassingen. En heel vriendelijk personeel.

Zou niet weten welk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Contact met wachtende parkeerders, bijna een uur wachten is niet goed, terugreis, heenreis was ok

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke en snelle service, gemakkelijk via internet boeken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonische oproep wordt adequaat afgehandeld. Wegbrengen naar en ophalen van luchthaven wordt snel en correct uitgevoerd inclusief laden en lossen van bagage. De parkeerplaatsen zijn fijn ruim bemeten.

Geen. Alles gaat naar tevredenheid mijnerzijds.

Over Quickparking

Over Quick Parking Eindhoven B.V.

Filter op Taal