Pluspunten

Alles zeer voorspoedig , afspraken nagekomen

Krappe parkeerplekken aan zijde v ford dealer , station auto past er eigenlijk niet in ... stond met kont op weggedeelte , voelt niet fijn was verder vol

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dicht bij de snelweg

Sneller opgehaald worden bij het vliegveld

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

- duidelijke beschrijving route en manier van werken - betalen met pin mogelijk - vriendelijk personeel

- op de heenweg 30 min staan wachten - geen kinderzitje in auto aanwezig

Pluspunten

Super vriendelijke mensen! Fijne service: je hoeft maar te bellen na doorkomst bij de douane en na een paar minuutjes wachten net buiten de vertrekhal zijn wij weer netjes opgehaald.

De doorgangen naar de uitrit van de parkeerplaats zouden wat makkelijker begaanbaar kunnen zijn.

Pluspunten

Wat is er leuker dan uitstappen i. Je auto busje in en naar luchthaven je xordt bijna voor de deur afgezeen je kent vooraf war het kost geen verrassingen. En heel vriendelijk personeel.

Zou niet weten welk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Contact met wachtende parkeerders, bijna een uur wachten is niet goed, terugreis, heenreis was ok

Pluspunten

goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke en snelle service, gemakkelijk via internet boeken.

Pluspunten

Telefonische oproep wordt adequaat afgehandeld. Wegbrengen naar en ophalen van luchthaven wordt snel en correct uitgevoerd inclusief laden en lossen van bagage. De parkeerplaatsen zijn fijn ruim bemeten.

Geen. Alles gaat naar tevredenheid mijnerzijds.

Pluspunten

snelle service

Pluspunten

Doen wat ze beloven.

In de avondspits drukte van jewelste en vol is vol dan duurt het een uur voor de bus terug is. Bij droog weer en normale temperatuur is dat niet zo'n groot probleem, echter bij kou en regen waar kun je droog staan wachten. De wachttijd is te lang.

Pluspunten

Efficiënt, netjes geregeld en behulpzaam! (Ooit één keer mis gegaan en meteen kreeg ik een voucher voor gratis parkeren op welke luchthaven in Nederland dan ook!!)

Goed aangeven waar je een sleutel moet afgeven en waar niet. Zo ging dit dus een keer mis met een spiksplinter nieuwe auto waar ik de sleutels niet van wilde afgeven en zo miste ik op een haar na het vliegtuig....

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar en dicht bij luchthaven

Pluspunten

We kwamen aanrijden en parkeerden onze auto en t busje stond direct klaar om ons naar t vliegveld te brengen, bij terugkomst stond na t bellen t busje klaar om ons op te halen, perfect geregeld.

Nee, vooral zo doorgaan

Pluspunten

Komen hun afspraken na. Prijs kwaliteit gewoon goed. Vriendelijke chauffeurs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Dichtbij vliegveld

WACHTTIJDEN Veel te lang ophaalplek niet aangegeven

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Korte wachttijden.

Pluspunten

Zoals afgesproken waren we binnen de 15 min van de parking naar de luchthaven en terug.; Fijn zoals het hoort.

Pluspunten

Vrijwel geen wachttijd. Vriendelijke chauffeur.

Voor aan de straat een vlag te plaatsen zodat men de ingang naar de parkeerplaats niet voorbij rijd.

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een goed pick up punt bij Eindhoven airport. Nu is het niet echt duidelijk waar te gaan staan (geen signalering) en zelfs ook geen officieele toegestane plaats.

Pluspunten

Zeer vriendelijk onthaal Vlug transport, kort bij de autostrade

Pluspunten

alles perfect geregeld

Pluspunten

Vriendelijke chauffeurs.auto staat achter hek.sleutels van je auto kan je behouden.in 10 minuten op luchthaven.