Mooi

Ziet er mooi en goed uit, wordt cadeau gedaan, dus hoe de ervaring zal zijn weet ik niet

Mooie producten en snel geleverd

Een snelle levering van leuke loco mini boekjes waar ons kleintje er vrolijk van wordt. Bedankt voor de goede service.

Prima levering, dag na bestelling. Top

Oplevering, verpakking prima

Snelle en correcte verzending

Het bedrijf maakt waar wat is aangegeven.

Ik had een scheikundedoos voor een verjaardag besteld, maar er was iets niet goed gegaan bij de adressering. Zeer nette persoonlijk hulp gehad om toch te zorgen dat het kado nog op tijd zou zijn. De doos zelf is ook nog eens heel uitgebreid!

ziet er heel leuk uit en uren speelplezier voor de kleine meid

Vriendelijke telefonische communicatie

Speelgoed moet nog kado worden gegeven, dus hier kunnen wij nog geen beoordeling over geven.

Mooi, sterk speelgoed

Goede producten en snelle,correcte levering

Onlangs een drinkfles van lilliputiens gekocht die niet goed bleek te werken. Er werd goed meegedacht en gezocht naar een passende oplossing, prima service!

Het muziektafeltje voor onze kleindochter werd goed (en milieuvriendelijk) verpakt en snel geleverd. Het ziet er precies zo uit als op het plaatje.

Klantvriendelijk

Ik werd gebeld door het bedrijf educatief speelgoed om te melden dat het pakket langer onderweg zou zijn ivm hemelvaartsdag. Daardoor kon ik het cadeau niet op mijn neefjes verjaardag geven en heb ik gevraagd of het pakket naar zijn adres gestuurd kon worden ipv mijn eigen adres. Ook dat hebben ze geregeld, vandaag is het pakje afgeleverd. Echt top service!!

Snelle levering en fijn speelgoed

Zie boven

Groot assortiment en Supersnelle service.

Groot assortiment en supersnelle service.

Er was onvoldoende van het bestelde op voorraad, maar ik kreeg meteen een bericht met deze info en met de nodige oplossing. Top service!

Prima contact

Mijn omruiling ging goed, al ging de retour eerst niet goed omdat ik geen streepjescode op mijn iCloud kreeg. Na bellen heb ik hem wel op mijn Hotmail gekregen.

Mooi op tijd geleverd

Volledig volgens de beschrijving en correcte en snelle levering

goed geholpen

goed geholpen

Overzichtelijke site, snelle levering.

Prettig.

Goed product, duurzaam gemaakt.

Goed product. Zeer snel binnen gekregen.

Superservice!

Ik bestelde de verkeerde robot, Ik belde dat na. Alles verliep zo soepel dat ik hem al de volgende dag in huis had. Superbedankt!!

Klantvriendelijk en snelle levering!

Goede bezorgservice. Fijn zo.

TOP !

Mooie puzzel gekocht, 45 stukjes op magneet bord. Nu geschikt voor mijn man met Alzheimer, daarna voor kleindochtertje! Top cadeau !

Mijn kleindochter speelt er graag mee

Het is mooi en degelijk speelgoed, erg leuk om samen met m'n kleindochter mee te spelen!

Zo doorgaan

Johannes Lenartzstraat 29