helemaal tevreden

op de site alles duidelijk vermeld. Product snel geleverd. Nog niet ermee gespeld, maar uiterlijk is het best leuk.

Ruime keuze en snel geleverd

Ruime keuze en snel geleverd

Veel keuze in leuk speelgoed wat je minder snel op de gebruikelijke sites/ in winkels vindt. Prima service!

Gewoon heel goed!

Snel en goed geleverd!

Hele goede service.

Ik wist dat mijn bestelling wat later bezorgd zou worden omdat het product niet in voorraad was. Echter ik werd tot mijn verrassing opgebeld en er werd mij op gewezen dat het het product pas over enkele dagen weer in voorraad zou zijn. Of ik hiermee rekening had gehouden dit in verband met een eventuele verjaardag. Dat is service !

Prima service!

Er was een klein mankementje aan onze bestelling. Ik mailde en werd meteen telefonisch gecontacteerd. 1 dag later werd er al een nieuw exemplaar geleverd.

Snelle verzending

Veel keuze en snelle verzending van gewenst artikel.

Fijne webwinkel met mooi speelgoed

Fijne webwinkel met mooi en educatief speelgoed. Website mooi gerangschikt naar leeftijd, dat zoekt erg prettig. Al meerdere malen iets besteld en telkens netjes verpakt en snel in huis.

Goede service, ben zeer tevreden over het bestelde product.

Heb voor het eerst een product gekocht bij educatief speelgoed. Viel zeer in de smaak.

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring mijn zoon is er super blij mee.

Snelle service goede info op de website!

Door de duidelijke info op de site heb ik de juiste spellen voor mijn doel kunnen uitkiezen. De volgende dag had ik ze al binnen en kon ik ze direct in mijn lessen gebruiken.

prima, snel.

Prima product en snelle levering

Super snelle levering

We hadden het op donderdag besteld en op zaterdag al binnen.

Helemaal geweldig

Leuk bedrijf met een mooi kaartje erbij. Snelle levering!

super goede service

Door een fout in mijn mobiel was er iets fout gegaan. een mail gestuurd en werd gelijk veranderd. super snelle en vriendelijke service

Goede persoonlijke service

Toen ik belde om te informeren wat de status van de verzending was, werd ik vriendelijk persoonlijk te woord gestaan door de eigenaar. Gaf aan wanneer de levering ging plaatsvinden en het pakket kwam op de afgesproken dag aan. Wel zou het fijn dat pakketten ook op zaterdagen verstuurd worden, zodat deze nog sneller geleverd kunnen worden.

Response from the business owner

Hallo Sietse, Bedankt voor je beoordeling en positieve reactie. Je suggestie over de zaterdag verzending hadden we al even in voorbereiding. Met ingang van a.s. zaterdag 5 september gaan wij voortaan ook de bestellingen die bij ons binnen zijn voor 12.00uur 's-middags dezelfde dag nog versturen via PostNL. Deze worden dan op maandag afgeleverd bij de klant! Je had zeg maar een vooruitziende blik ;) Groeten, Coen Holtgrefe Educatief-Speelgoed.com

Mooi aanbod en snelle levering

Mooi aanbod van educatieve spellen aan een goeie prijs en snel geleverd

De bestelde artikelen zijn goed aangekomen

Bestelling klopte en is snel verstuurd

Super snelle verwerking en bezorging

Super snelle verwerking en op tijd bezorgd

Geleverd zoals afgesproken en de jarige was er blij mee

Snelle levering; superleuk en leerzaam speelgoed !

Snelle levering; superleuk en leerzaam speelgoed !

Schönes Einkaufen

Ein klarer und gut zu bedienender Shop, fairer Preis sowie eine schnelle und pünktliche Lieferung; sogar mit kleinem persönlichen Gruß aus den Niederlanden! Das macht Spaß.

Netjes en super leuk speelgoed

Blij mee En het kaartje erbij met handgeschreven jullie namen erop zegt ook dat jullie je persoonlijke touch aan geven. En dat voelt goed

Makkelijk te bestellen, goede prijzen, zeer snelle levering met persoonlijk kaartje. Top!!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement