Hele fijne en makkelijke website, met ontzettend veel keus!

Ik ben bij de site gekomen via een vriendin. De website is duidelijk en alles is goed ingericht. Het is makkelijk om te zoeken en ook zeker om te vinden. Het klopt ook zeker, voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis. Ik kom hier zeker nog meer speelgoed kopen.

Goede producten en persoonlijk contact over levering.

Ik was op zoek naar leuk, leerzaam speelgoed dat aansluit bij waar mijn kinderen op school mee bezig zijn. Dat heb ik gevonden. Er wordt met veel plezier mee gespeeld.

Prima spullen, prima levering

Alles goed verlopen. Ook telefonisch contact gehad, prettig te woord gestaan.

Super leuk.

Mooie kwaliteit.

Top speelgoed en snel geleverd

Goede vlotte service

Heel goed!

Supersnel

En goed

Kinderen gingen meteen aan de slag

Lijkt zeer degelijk gemaakt en kan tegen een stootje.

Snelle levering !! Goed verpakt, prima.

Werkt niet

Ik krijg hier geen bellen mee geblazen. Touwtjes klemmen aan elkaar en vormen geen opening voor het maken van bellen.

leuk maar het educatieve ontgaat mij...

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen, goed verpakt.

Alles goed geregeld

Snelle levering in een passende verpakking (niet in een veel te grote en dus niet duurzame) doos. Leuk persoonlijk kaartje erbij.

Prima producten, goede service

Mooie producten, duidelijke toelichting, snelle verzending.

keurig p tijd en ziet er uitdagend uit.

Wij moeten het nog schenken aan onze kleindochter, maar ik kan nu al zeggen dat ze er blij mee zal zijn.

Supersnel

Correct en snel zoals de webwinkel claimt binnen 24 uur bezorgd

Snel bezorgd, prachtig speelgoed. Hier betaal je wel verzendkosten in tegenstelling tot bij Bol/Amazon, maar dan steun je tenminste een sympathiek bedrijf.

Ziet er mooi uit.

Het product is zoals het beschreven stond. Uitnodigend om er gelijk mee te gaan spelen.

Leuk

Leuk speelgoed en snelle levering

Leuk en degelijk speelgoed

Viel mij een beetje tegen ben op het begeleidend filmpje afgegaan en niet goed opgelet, ligt niet aan educatief speelgoed maar aan mijzelf. Het speelgoed viel in goede aarde bij de jarige en dat is het voornaamste. Groet; Mia van Renswouw

Zeer net bedrijf

Zeer net bedrijf. Na een fout van mijzelf was de bezorging van mijn product verkeerd gegaan. Maar desondanks deed Educatief speelgoed er alles aan om het alsnog zo snel mogelijk bezorgd te krijgen. Goede service! Bedankt

Niet geschikt voor een negenjarige

Op zich werkt het wel, maar het is te moeilijk voor een kind. In de praktijk moet een volwassene het meeste doen. Verder is het relatief duur voor wat je ervoor krijgt.

Super ervaring

Makkelijke site met leuke origineel speelgoed. Zeer vlot in afrekenen en snelle levering

Aanrader!

Voor het eerst een cadeau hier gekocht. Fijn zoeken op de site per leeftijdscategorie. Artikelen besteld voor 21 uur en werden de volgende dag bezorgd bij de jarige. Top!

Snelle levering mooi product

Prima prijzen en een snelle levering!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.