Snelle levering goed verpakt

Ontzettend snel geleverd, wel in een grote doos maar speelgoed was goed beschermd. De kinderen vonden de doos ook helemaal leuk en hebben ermee geknutseld.

Snelle reactie op mail. Snelle levering en keurig verpakt.

top

Twee maal persoonlijk opgebeld om over de zending te communiceren Wat een service!

Snelle levering , goed contact mooi ingepakt

Ziet er prachtig uit en oogt degelijk

Nog geen ervaring, wordt nog cadeau gegeven, maar ben nu al erg tevreden.

Heel klantvriendelijk en een luisterend oor

Goed geïnformeerd

Kort na bestellen persoonlijk gebeld om te informeren over de vertraging van bezorging. Dat waardeer ik zeer.

Goed ontvangen

Zoals je verwacht. Optijd ontvangen en netjes verzonden

mooi speelgoed, snelle levering

Zie boven

Fantastische service!

Zeer blij met de bestelling en fantastische service! Met name Coen heeft mij zeer snel en goed geholpen, bedankt!

Goed product (goedkoop ook) goede communicatie, snel geleverd. Al met al erg tevreden! Dank!

Duidelijke omschrijving, snelle levering

Snel gevonden op het internet , makkelijk te bestellen & snel geleverd

Bestelling volgens afspraak geleverd

gewoon goed.

Eenvoudig en efficient. Geen overdadige communicatie maar wel "to the point".

Fijn, eerlijk bedrijf.

Ik heb een Sinterklaascadeau voor mijn kleinzoon hier gekocht. DHL zou het leveren maar die verprutsen het. Iedere dag een melding dat het komt maar het kwam maar niet en er is met DHL geen persoonlijk contact mogelijk. Ik heb ‘s-avonds gebeld naar Educatief Speelgoed en tot mijn verbazing kreeg ik Coen aan de lijn. Hij heeft een nieuw cadeau met een betrouwbare courier gestuurd. Prachtig speelgoed! Kleinzoon bleef ermee spelen. Dat zegt genoeg. Ik ben zelfs 4 december nog gebeld door Coen om te informeren of het allemaal nog op tijd is gelukt. Mooie service Coen. Dank!

Prima uitdagend speelgoed

Het speelgoed is degelijk, uitdagend, kindvriendelijk. Leuk om te zien hoe onze kleinzoon allerlei verbindingen gaat uitproberen.

Vriendelijk en vlot

Prettig telefonisch contact en vlotte levering.

Duurzaam en fijn

Fijn speelgoed, heerlijke keuze

Prachtig, leuk uitdagend speelgoed

Nog geen ervaring mee, mijn kleinkinderen krijgen het vandaag voor Sint, cadeau. Maar dat komt vast goed.

Goed speelgoed voor redelijke prijs, snel bezorgt

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Mooi boek

Leuk boekje

Drie educatieve bouwpakketten

Onze zoon mag graag dingen in elkaar zetten. Ook al is hij vijftien jaar. Hij vind dit leuker dan lego. Is hier langer mee bezig maar eindresultaat is nog mooier als het alles functioneert. Robot die rijd , een hydraulische arm die beweegt. Bouwen beetje rekenen en afmeten. Ideaal ook voor kinderen boven de twaalf als verjaardagscadeau.

SUPER !

Ik had olifantje besteld. Meneer belde op, dat er nog 1 olifantje moest liggen en hij dit niet kon vinden. U kunt beter wat anders uitzoeken of geld terug. Ik zei tegen die meneer, zoek maar eens goed, misschien vindt u het olifantje nog. Eén week later, kreeg ik een doos binnen en wat zat erin........het olifantje wat ik had besteld. TOPPIE !

Ruim aanbod, snelle reactie en levering in perfecte staat

Johannes Lenartzstraat 29

5061HP Oisterwijk