Supersnel

Correct en snel zoals de webwinkel claimt binnen 24 uur bezorgd

Snel bezorgd, prachtig speelgoed. Hier betaal je wel verzendkosten in tegenstelling tot bij Bol/Amazon, maar dan steun je tenminste een sympathiek bedrijf.

Ziet er mooi uit.

Het product is zoals het beschreven stond. Uitnodigend om er gelijk mee te gaan spelen.

Leuk

Leuk speelgoed en snelle levering

Leuk en degelijk speelgoed

Viel mij een beetje tegen ben op het begeleidend filmpje afgegaan en niet goed opgelet, ligt niet aan educatief speelgoed maar aan mijzelf. Het speelgoed viel in goede aarde bij de jarige en dat is het voornaamste. Groet; Mia van Renswouw

Zeer net bedrijf

Zeer net bedrijf. Na een fout van mijzelf was de bezorging van mijn product verkeerd gegaan. Maar desondanks deed Educatief speelgoed er alles aan om het alsnog zo snel mogelijk bezorgd te krijgen. Goede service! Bedankt

Niet geschikt voor een negenjarige

Op zich werkt het wel, maar het is te moeilijk voor een kind. In de praktijk moet een volwassene het meeste doen. Verder is het relatief duur voor wat je ervoor krijgt.

Super ervaring

Makkelijke site met leuke origineel speelgoed. Zeer vlot in afrekenen en snelle levering

Aanrader!

Voor het eerst een cadeau hier gekocht. Fijn zoeken op de site per leeftijdscategorie. Artikelen besteld voor 21 uur en werden de volgende dag bezorgd bij de jarige. Top!

Snelle levering mooi product

Prima prijzen en een snelle levering!

Goede service en mooi speelgoed!

Het is erg mooi speelgoed. Mijn zoontje heeft het vandaag pas gekregen, dus noggeen tijd gehad om ermee te spelen. Maar de doos moest al wel gelijk open om alles te bekijken.

Positief

Goeie kwaliteit en vlotte verzending!

Nette, snelle, zeer vriendelijke communicatie en een uitstekende service! Aanrader!

geen idee

Verzending met post nl is een ramp. Tot op heden pakket nog steeds niet ontvangen . Niet leuk , daar onze kleindochter morgen 1 jaar wordt. verzending wordt telkens opnieuw opgeschoven reeds vanaf dinsdag telkens opnieuw mails ... is geleverd , is dan weer niet geleverd , dan weer wel ... is absoluut niet ok. Dan werd pakket geleverd op bepaald post adres, ga daar naar toe - nee ligt niet hier ligt bij ander postpunt. Ook daar naar toe , ligt daar ook niet ( spreek nu van donderdag ) Blijkbaar zou dit nu vandaag zijn ... ben benieuwd. Sorry ik heb een zeer slechte score gegeven - is niet voor jullie maar voor POST NL

Op tijd geleverd maar is het wel nieuw?

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Niets zit in het plastic en boekjes zijn verkreukeld. Het lijkt wel gebruikt allemaal. Het is geen tweedehands zaak toch?

Snelle bezorging

Alleen de de actie kortingscode werkt niet bij een tweede bestelling.

Leuke producten en vriendelijke, attente mensen

De beheerder nam persoonlijk contact op omdat 1 product iets later zou worden geleverd. Ik kon kiezen of het hele pakket in 1 keer kwam of apart. Dat was heel attent.

Mooie puzzel.

Goede spulle. Snel geleverd

Vlotte levering, mooi product

Mooi, educatief product en zeer vlotte levering

Eigenlijk was ik te laat met bestellen .. voor het pinksterweekend maar voor 18:00 besteld word morgen geleverd .. ja ook op zaterdag! Helemaal top dus! Met een lief kaartje erbij + kortingscode voor een volgende bestelling! Dankjewel voor de fijne service!

Supersnelle levering en keurig verpakt

Voor 21 uur besteld devolgende werkdag in huis staat op de site. Mijn bestelling plaatste ik om 21.40uur en werd al de volgende dag bezorgd. Alles keurig in een stevige doos verpakt. Al met al heel positieve ervaring met deze webshop.

Mooie planner maar te klein .

Mooie planner maar voor ons is hij te klein. Wij gebruiken pictogrammen en dat past niet helemaal. Maar voor het schrijven is hij prima. Voor ons de eerste keer en daardoor verkeerd in geschat.

Eenvoudig en duidelijk

Prettig