Supersnelle levering en keurig verpakt

Voor 21 uur besteld devolgende werkdag in huis staat op de site. Mijn bestelling plaatste ik om 21.40uur en werd al de volgende dag bezorgd. Alles keurig in een stevige doos verpakt. Al met al heel positieve ervaring met deze webshop.

Mooie planner maar te klein .

Mooie planner maar voor ons is hij te klein. Wij gebruiken pictogrammen en dat past niet helemaal. Maar voor het schrijven is hij prima. Voor ons de eerste keer en daardoor verkeerd in geschat.

Eenvoudig en duidelijk

Prettig

Correcte service, degelijk materiaal

Vlot, correct, ecologisch

Is uitstekend

Heel fijn te woord gestaan en accuraat snel opgelost.

Zeker aan te raden

Degelijke en educatieve spullen

Spullen van goede kwaliteit, ontvangers zijn er blij mee!

goede kwaliteit, snelle correcte levering

goede kwaliteit, snelle correcte levering

Heel goed artikel

Super vlotte levering en waanzinnig leuke speelgoed!

Heel veel leuks te vinden op de website en erg vriendelijke man aan de lijn gehad. De bestelling was op dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag in huis!

Klantvriendelijk. Verpakking kan beter.

Een artikel was niet op voorraad. Ik werd gebeld om samen naar een oplossing te kijken. Jammer wel dat het geleverde artikel was ingepakt met verpakkingsmateriaal wat pluisjes achterliet op de knuffel. Eerst dus nog even moeten schoonmaken voordat ik hem kado kon doen.

Mooi, grappig en zintuig stimulerend

Een aardvarken als knuffel is al heel grappig, maar hij is ook nog voorzien van allerlei prikkels om de baby te stimuleren in zijn/ haar ontwikkeling. Heel leuk kado ( hopen wij)!

Zeer snelle levering.

Speelgoed is van prima kwaliteit en veilig.

ben helemaal tevreden

besteld betaald, volgende dag thuis. Meer kun je niet wensen

Werd keurig op.tijd geleverd

Top, snel geleverd, mooi materiaal.

Het speelgoed van spektro kende ik al. Het is makkelijk te gebruiken, ook voor jonge kinderen. Het blijft goed, ook bij intensief gebruik (op school). Het enige kwetsbare onderdeel is de luidspreker, die zou ik graag apart nabestellen.

Uitstekende webshop!

Heldere website met goede selectie mogelijkheden Ruim en compleet assortiment van kwaliteitsproducten voor iedere leeftijd kind. Bestellen en betaling gaat eenvoudig en de levering was prompt volgens de belofte. Uitstekende webshop ervaring die ik dan ook graag aanbeveel!

correcte levering

Ok

Leuke leermethode

Snel duidelijk te maken aan wat oudere kinderen

Excellent store with excellent service

A great selection of educational toys for kids, I absolutely love it! The service is flawless. Highly recommended

Kinderen vinden het héél leuk

Mijn kleindochter van 2,5 jaar vindt het super!

Mooi speelgoed. Kwaliteit en snel verzonden

Het artikel was op voorraad en werd dezelfde dag nog verzonden. Helemaal top.

Mooi product keurig op tijd

Heel leuk en mooi speelgoed!

Zeer goede service

Heel behulpzaam in het terugdraaien van de bestelling.

Johannes Lenartzstraat 29 5061HP Oisterwijk