Netjes op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nooit meer een fiets kopen bij deze winkel

Eind mei een nieuwe electrische fiets gekocht via Fixfree fiets voor de zaak. Na ruim drie weken werd mijn Sparta afgeleverd vol trots ben ik er zeggen en schrijven drie keer mee naar mijn werk gefietst toen mijn bagagedrager los raakte en achterover viel en daarbij de bedrading inclusief batterij stuk trok. Al met al weer twee weken zonder fiets. Het is niet bij deze fietsenwinkel opgekomen om mij een leenfiets te geven. Slechte service

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wij vinden het echt heel vervelend dat dit met uw fiets is gebeurd. twee dagen na uw melding hebben wij de fiets vanuit Barendrecht bij u opgehaald in Rijsenhout. Inderdaad heeft het even geduurd voor dat de fiets klaar was, dit spijt ons ook. Gelukkig is alles wel tot in de puntjes opgelost, en is de fiets weer netjes bij terug gebracht. Wij hopen dat u heel veel plezier van uw fiets gaat beleven.

Alles was in goed orde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle en goede service

Fiets netjes afgesteld op goede hoogte! Goede uitleg hoe alles werkt!! Zou iedereen aanbevelen een fiets aan te schaffen bij jullie👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een ontzettend slechte service

Voorheen was het een goede winkel waar je fijn geholpen werd. Nu, ruim 40 minuten staan wachten, iedereen rent om je heen, maar niemand die kan helpen. Meerdere malen verzocht om een verkoper te pakken te krijgen maar je wordt volledig genegeerd. Mij zie je nooit meer!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Fijn dat u voorheen goede ervaringen heeft gehad met onze winkel. Wat ontzettend jammer dat u het deze keer anders heeft ervaren. De reden dat (om u woorden te gebruiken) "iedereen om u heen rent" heeft te maken met de drukte in de winkel. In ieder geval fijn om te lezen dat u ons personeel wel ziet rennen voor de klanten. Dat er op de piekmomenten wat langer gewacht moet worden, zeker nu in de aanloop naar de vakantie periode, heeft ook te maken met de marktomstandigheden dat het erg moeilijk is om extra personeel te vinden. Wij hebben verschillende vacatures uit staan, en hopen dat deze snel worden ingevuld. U geeft aan nooit meer te komen. Ik wil u vriendelijk vragen om dit toch nog te herzien. Ik zou u graag willen helpen zoals u dat altijd gewent was van ons, want ik ben er van overtuigd dat nog steeds zo gebeurd. In de (vroege) ochtend is het doorgaans minder druk, en zal de wachttijd ook beduidend korter zijn. Wij hopen u te mogen ontmoeten.

Goede expertise en service was goed

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Fiets is ook snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede uitleg in de winkel, hoewel het erg druk is toch alle tijd voor je

Fijn bedrijf waar je goed en deskundig word geholpen. Mooie producten, veel keus, goede prijs

Perfecte service

Keurig afgeleverd met goede instructies.

heel ontevreden

Erg ontevreden fiets zou geleverd worden op zaterdag tussen 13:15 en 16:15 fiets niet ontvangen. Bel ik op zijn ze gesloten en zondag en maandag ook dus kan niet bellen en heb nu geen fiets. ben erg boos.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, we vinden een beoordeling van een 1 wel erg jammer. Aangezien we wel bij u op de door ons opgegeven datum en tijd voor de deur stonden, alleen had u een verkeerd adres aan ons doorgeven en daarbij ook een telefoonnummer wat niet juist was doorgegeven, waardoor wij u ook telefonische die dag niet konden bereiken! Achteraf bleek dat er 2 verschillende nummers waren doorgegeven en we helaas ook juist het verkeerde nummer hadden overgenomen in ons systeem. We begrijpen zeker dat het een teleurstelling is als de fiets niet komt, maar helaas was dit een samenloop van omstandigheden. Inmiddels hebben we begrepen dat u al ruim een week over uw fiets beschikt en wensen we u heel veel fietsplezier met uw nieuwe fiets.

Kopen kan wel, service nergens te vinden

Nog geen 2 jaar geleden een racefiets gekocht van meer dan 1000 euro. Altijd mijn spullen gekocht bij terlouw dus waarom nu niet dacht ik. In deze bijna 2 jaar zijn de remmen van de fiets nu 2 keer bij gesteld maar het probleem niet opgelost. Staat nu voor de derde keer bij terlouw voor je raad het al de remmen. Meerdere keren de klanten service gebeld in totaal bijna 3 kwartier in de wachtrij gestaan zonder iemand te spreken. Vroeger toen terlouw in oud-Barendrecht zat nooit klachten maar tegenwoordig geen goed woord meer over voor dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Een beoordeling met 1 omdat in twee jaar tijd de remmen twee keer gesteld moeten worden is naar onze mening niet echt reëel. Dat de wachttijd aan de telefoon soms lang is moet ik beamen. Wij willen de klant welke in de winkel/werkplaats komt graag de volle aandacht geven, en dan past het niet om steeds de telefoon direct op te nemen. Daardoor word de telefonist(e) niet ondersteund door de verkopers/baliemedewerkers en loopt de wachttijd op. Door de toenemende drukte zijn wij hard op zoek naar meer personeel, maar dat valt op dit moment nog niet erg mee. Wij hopen dat de vacature toch snel word ingevuld, en zodoende de dienstverlening weer op peil kunnen brengen

Goede afleverservice

In de winkel fiets gekocht. Was prima. Wat ik miste was het aanbod van verzekeringen en of beurten pakketten. Bij aflevering staat er op de bon: eerste grote beurt tav 35 euro gratis. Daar is verder niks over uitgelegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben super tevreden en heb geen negatieve punten

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de service en vriendelijkheid van de medewerkers van Peter Terlouw Tweewielers. In de winkel zijn we heel fijn geholpen: een goede uitleg en er werd de tijd genomen. Een proefrit was meteen mogelijk. Het laten bezorgen van de fiets was ook geen probleem. Ook de bezorger van de fiets was heel vriendelijk. Alles was prima geregeld. Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op tijd geleverd en goede uitleg gehad

Alles goed geregeld!

Keurig op tijd afgeleverd, goede service en vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

op tijd goeie fiets duidelijke uitleg

bijbestelde fietstas vergeten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb dit bedrijf als prettig ervaren ,ruime keuze ,verkoper Fred was heel vriendelijk en lag alles goed uit over de fiets(en) en nam de tijd , voor een volgende of voor iemand anders zou ik zeker deze winkel aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, goede informatie over levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goeie levering

Ik kan deze nu niet bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service aan huis. Netjes alles uitgepakt en meteen fietsklaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top aflevering zeer klantvriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fiets keurig afgeleverd bij mij thuis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en keurige medewerkers met duidelijke uitleg over de fiets.

Het maken van een afspraak telefonisch i.p.v. de mail. Dit maakt het persoonlijker en makkelijker communiceren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Vriendelijk, en duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Peter Terlouw Tweewielers

Filter op Taal