Je krijgt wat je koopt.

Duidelijke site, goede producten met een scherpe prijs. Mijn fiets werd op het juiste tijdstip bezorgd en kreeg een duidelijke uitleg van de leverancier.

Uitstekend geholpen!

De verkoper luisterde goed naar mijn wensen en heeft mij zeer goed geholpen met het uitzoeken van een fiets. Heeft ook verder gekeken toen bleek dat de door mij uitgekozen fiets voorlopig niet leverbaar was in mijn maat. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe fiets en kan iedereen aanbevelen een fiets te kopen bij Peter Terlouw.

Nadat ik via internet mn fiets had besteld, kreeg ik al snel een aflevervoorstel. Keurig op tijd en voor de deur geleverd! Na uitleg over de fiets en een rondje fietsen, kon ik pinnen. Ik ben heel blij met mn fiets, en de uitstekende service!

Goed contact goede thuisbrengservice

Altijd gewoon goed🤩

Geen verontschuldiging... niks

Prima service toen ik mijn fiets twee jaar geleden bij ze bestelde. Helaas dit keer een minder prettige ervaring met deze zaak. Een paar weken geleden ben ik behoorlijk hard gevallen toen mijn belt drive brak. Wat bleek, ik was over het hoofd gezien bij de terugroepactie. Mijn riem had begin dit jaar al vervangen moeten worden, en werd ook netjes toegestuurd door Gazelle, maar ik was er tussendoor 'geglipt'. Schande. Gazelle heeft mij onwijs goed geholpen, maar vanuit Peter Terlouw heb ik nooit een verontschuldiging mogen ontvangen. Prutsers. Ook de afgesproken leenfiets heb ik nooit gezien...

Beste Eline, van mijn collega heb ik gehoord dat er contact geweest is en zoals ik begrepen heb is daar een oplossing uit gekomen en bleek het om een miscommunicatie te gaan. Via deze weg onze oprechte excuses en wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in de winkel!

everything was so good

delivery man was nice and wonderful again i want to thank him and whole team.

Uitstekend!

Een Focus Panet 6.8 online besteld, uitloopmodel 2019 tegen een zeer scherpe prijs. Vlekkeloos bestelproces, leveringsafspraak is exact nagekomen, door zeer vriendelijke monteur geleverd, kortom, helemaal tevreden!

Alles goed en op afgesproken moment geleverd door prettige bezorger

Zoals boven omschreven en de 2 maal 70 euro korting was ook prettig.

Vriendelijk, behulpzaam en geduldig personeel! Goede service! Top!

goed en volledig werkend afgeleverd.

goed en volledig werkend afgeleverd

Klantvriendelijkheid en zeer goede service voor het bestellen van de fiets.

Snelle service voor het bestellen van de fiets en het afleveren van de fiets keurig en netjes afgehandeld.

Fiets besteld maar die was niet meer beschikbaar. Ze hebben een mooi alternatief aangeboden.

heb een fiets besteld maar die bleek achteraf niet meer leverbaar. Ze hebben een mooi alternatief aangeboden die redelijk snel geleverd kon worden. Aardige man die m afgeleverd had, echt een liefhebber van zijn product. Helemaal prima!

De fiets werd volledig in alkmaar gezet voor de deur geleverd en nog op hoogte gezet. Ze vertelde nog dat er 2 jaar garantie op de fiets was en dat ze langs komen mocht dat nodig zijn.

GEEN GARANTIE!

Zeer slechte ervaring met Peter Terlouw. Gloed nieuwe fiets online besteld en geleverd. Remkabel kapot binnen enkele maanden. Valt onder garantie, geven ze zelf toe. Komen de fiets echter niet maken of ophalen. We moeten het maar lokaal bij een fietsenmaker laten repareren voor eigen kosten. Belachelijk! Ik adviseer dus iedereen om vooral een fiets bij een lokale fietsenwinkel te kopen die betrouwbaar en klantgericht is. Wanneer je geen wettelijke garantie kunt geven moet je ook niet verkopen.

Nu minder

1 ×spak van achterwiel vervangen kost bij Terlouw 46,67 euro. Ik heb vernomen bij Terlouw een fietse maker 70,-euro per uur kost. Niet normaal In mercedes dieler de hoofd monteur vraag nóg ééns dít bedrag. Niét normaal Niét normaal bij Terlouw.

Zeer teleurgesteld in 2e hands afdeling

Ik heb daar een mooie fiets gezien die men net Had ingeruild verkoper heeft waar ik bij was de prijs bepaald een super deal was ik erg blij mee. Goed gesprek gehad na 2 weken van twijfel knoop doorgehakt. De fiets is nog beschikbaar maar nu 2 keer zo duur men wil uit coulance verschil delen maar dit vind ik echt te bizar mede doordat verkoper niet zijn eerst genoemde prijs erkent terwijl hij deze waar ik bij stond op kaartje schreef! Tip mocht je hier over prijzen praten leg het vast mij heeft het een grote teleurstelling opgeleverd.

Het duurt te lang..

Via fiscfree een fiets besteld eind april, langere levertijd verwacht september nadat bestelling gedaan is.. ok toe maar! Gebeld voor een lever afspraak, fiets zou twee weken geleden binnen komen, geen bericht, weer gebeld wordt een week later. Afgelopen vrijdag nogmaals gebeld, fiets is binnen maar kunnen geen afspraak aan de telefoon maken want dhr kon niet bij de planning, prima. Vandaag dinsdag nog maar weer eens gebeld, tsja mevrouw dat wordt ergens volgende week, deze week zit vol, kunnen we dan nu een afspraak maken? Nee, dat kan niet want planningen maken we op vrijdag.. Schiet mij maar lek.. vinden jullie 1 ster te laag? Denk dan nog maar eens goed na over bovenstaand. Ik hoop volgende week eindelijk mijn in april reeds betaalde fiets te ontvangen.

Geachte mevrouw, We vinden het vervelend voor u dat u zo lang moest wachten op uw bestelde fiets. Wat betreft levertijd zijn we echter afhankelijk van onze fabrikanten, aan de hand van het leverschema van de fabrikant vragen wij u vooraf of u akkoord gaat met een langere levertijd. Hierbij gaat het om een verwachte levertijd en dit kan door de fabrikant met enkele weken uitgesteld worden hierin hebben wij helaas geen zeggenschap. Door de drukte kan het voorkomen dat ook al is uw fiets bij ons binnen gekomen dat er nog geen capaciteit is om de fiets direct dezelfde week nog te bezorgen. Ook onze eigen bezorgdienst rijd niet elke dag/week in alle regio's van Nederland. Inmiddels beschikt u al een poosje over uw nieuwe fiets en we wensen u veel fietsplezier met uw nieuwe fiets. Peter Terlouw Tweewielers

Bij sollicitatie geen reactie!

Na in juli 2019 gesolliciteerd te hebben met mijn motivatiebrief én cv, lees ik tot mijn verbazing op 31 augustus 2019 dezelfde vacature wéér geplaatst. Helaas heb ik nooit een reactie ontvangen op mijn sollicitatie van Terlouw Tweewielers in Barendrecht. Mijn motivatie en moeite genomen, de interesse vanuit mijn zijde, geen moeite terug! Slechte zaak......

6 weken moeten wachten op een standaard fiets

Na drie weken bellen hoe de stand van zaken stond, maar kreeg toen te horen dat er nog niets aangedaan was. Na een kleine zes weken eindelijk de fiets, kreeg toen een voorstel voor levering op een zaterdag, dat kwam mij niet echt gelegen, heb toen een ander voorstel gedaan, maar kreeg toen te horen, 'we hebben er alles aangedaan'maar het kon alleen die dag, en toen dacht ik, na zes weken wachten, jullie maken een fout, en geen coulance naar de klant toe, belachelijk! Het enige wat goed was, was de levering, mijn dank daar voor. Met vriendelijke groet,

Ongelooflijke goede service

Ik had bijna twee jaar geleden een Cortina riem aandrijving dames fiets gekocht bij Peter Terlouw. Het was toen der tijd niet alleen de goedkoopste in heel Nederland maar werdt zelfs zonder extra kosten aan huis geleverd. Afgelopen maand heeft de firma contact met ons opgenomen met het nieuws dat volgens hun de riem aandrijving een manufacturings fout heeft waardoor soms de riem kan breken. De firma bood aan om de hele riem aandrijving te vervangen zonder kosten aan ons........en het wordt thuis gedaan. Vandaag was dat dan gebeurt.....precies op de aangegeven tijd en bij een hele professionele en vriendelijke monteur. De fiets rijdt weer fantastish en ben heel blij daar mee. Vindt dat deze service ongelooflijk goed is en is testament voor de goede klanten service van Peter Terlouw Tweewielers.

In de winkel was het aardig druk, maar ondanks dat ben ik erg goed geholpen bij het uitkiezen van mijn fiets. De communicatie met de klantenservice over het leveren van mijn nieuwe fiets verliep soepel en uiterst vriendelijk. Ook de bezorger van mijn fiets was erg vriendelijk en kundig. Al met al een hele goede ervaring en zeker een aanbeveling voor anderen!

Super geholpen

Mijn eerste racefiets hier gekocht, zowel bij aanschaf als bij afhalen super vriendelijk geholpen en alles duidelijk uitgelegd.

Netjes op tijd

Nooit meer een fiets kopen bij deze winkel

Eind mei een nieuwe electrische fiets gekocht via Fixfree fiets voor de zaak. Na ruim drie weken werd mijn Sparta afgeleverd vol trots ben ik er zeggen en schrijven drie keer mee naar mijn werk gefietst toen mijn bagagedrager los raakte en achterover viel en daarbij de bedrading inclusief batterij stuk trok. Al met al weer twee weken zonder fiets. Het is niet bij deze fietsenwinkel opgekomen om mij een leenfiets te geven. Slechte service

Wij vinden het echt heel vervelend dat dit met uw fiets is gebeurd. twee dagen na uw melding hebben wij de fiets vanuit Barendrecht bij u opgehaald in Rijsenhout. Inderdaad heeft het even geduurd voor dat de fiets klaar was, dit spijt ons ook. Gelukkig is alles wel tot in de puntjes opgelost, en is de fiets weer netjes bij terug gebracht. Wij hopen dat u heel veel plezier van uw fiets gaat beleven.

Alles was in goed orde!