heel ontevreden

Erg ontevreden fiets zou geleverd worden op zaterdag tussen 13:15 en 16:15 fiets niet ontvangen. Bel ik op zijn ze gesloten en zondag en maandag ook dus kan niet bellen en heb nu geen fiets. ben erg boos.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Kopen kan wel, service nergens te vinden

Nog geen 2 jaar geleden een racefiets gekocht van meer dan 1000 euro. Altijd mijn spullen gekocht bij terlouw dus waarom nu niet dacht ik. In deze bijna 2 jaar zijn de remmen van de fiets nu 2 keer bij gesteld maar het probleem niet opgelost. Staat nu voor de derde keer bij terlouw voor je raad het al de remmen. Meerdere keren de klanten service gebeld in totaal bijna 3 kwartier in de wachtrij gestaan zonder iemand te spreken. Vroeger toen terlouw in oud-Barendrecht zat nooit klachten maar tegenwoordig geen goed woord meer over voor dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Een beoordeling met 1 omdat in twee jaar tijd de remmen twee keer gesteld moeten worden is naar onze mening niet echt reëel. Dat de wachttijd aan de telefoon soms lang is moet ik beamen. Wij willen de klant welke in de winkel/werkplaats komt graag de volle aandacht geven, en dan past het niet om steeds de telefoon direct op te nemen. Daardoor word de telefonist(e) niet ondersteund door de verkopers/baliemedewerkers en loopt de wachttijd op. Door de toenemende drukte zijn wij hard op zoek naar meer personeel, maar dat valt op dit moment nog niet erg mee. Wij hopen dat de vacature toch snel word ingevuld, en zodoende de dienstverlening weer op peil kunnen brengen

Goede afleverservice

In de winkel fiets gekocht. Was prima. Wat ik miste was het aanbod van verzekeringen en of beurten pakketten. Bij aflevering staat er op de bon: eerste grote beurt tav 35 euro gratis. Daar is verder niks over uitgelegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben super tevreden en heb geen negatieve punten

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de service en vriendelijkheid van de medewerkers van Peter Terlouw Tweewielers. In de winkel zijn we heel fijn geholpen: een goede uitleg en er werd de tijd genomen. Een proefrit was meteen mogelijk. Het laten bezorgen van de fiets was ook geen probleem. Ook de bezorger van de fiets was heel vriendelijk. Alles was prima geregeld. Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op tijd geleverd en goede uitleg gehad

Alles goed geregeld!

Keurig op tijd afgeleverd, goede service en vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

op tijd goeie fiets duidelijke uitleg

bijbestelde fietstas vergeten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb dit bedrijf als prettig ervaren ,ruime keuze ,verkoper Fred was heel vriendelijk en lag alles goed uit over de fiets(en) en nam de tijd , voor een volgende of voor iemand anders zou ik zeker deze winkel aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, goede informatie over levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goeie levering

Ik kan deze nu niet bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service aan huis. Netjes alles uitgepakt en meteen fietsklaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top aflevering zeer klantvriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fiets keurig afgeleverd bij mij thuis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en keurige medewerkers met duidelijke uitleg over de fiets.

Het maken van een afspraak telefonisch i.p.v. de mail. Dit maakt het persoonlijker en makkelijker communiceren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Vriendelijk, en duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service Tijdige aflevering Fiets wordt helemaal op de gebruiker afgesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette aflevering van de fiets en vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Houd zich aan de afspraken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwamen toch helemaal uit Barendrecht naar mij toe gereden om fiets af te leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg vriendelijk personeel. Goede service Goede uitleg van het product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima aflevering en communicatie hierover

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig contact en perfecte aflevering van de fiets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Peter Terlouw Tweewielers

Filter op Taal