Uitstekende service bij pech tijdens vakantie

Onze fietsvakantie in/rond Dordrecht was zonder World of Bikes minder leuk geworden. Bevestigingsstang fiets van fietsendrager was stuk. Gelukkig hadden zij onderdelen voor mijn pro-user fietsdrager. En werd het onderdeel er netjes opgezet zonder extra kosten. Wij heel blij. En als niet vaste klant kregen wij een top service ! Ga zo door.

De verkoper nam de tijd om ons goed te informeren. Dit heeft geresulteerd in de aanschaf van 2 elektrische fietsen, waar we ontzettend blij mee zijn. Echt een aanrader!

Fijne zaak, waar je altijd terecht kunt en goed geholpen wordt

Gisteren zag ik 's morgensvroeg dat het licht van de Gazelle schoolfiets van onze kleinzoon niet brandde. Dat gaf mij geen goed gevoel nu het in de ochtend nog zo lang donker is. Vandaag maar even zelf met de fiets naar World of Bikes Barendrecht gegaan. Na onderzoek door de vriendelijke Halvar, werd duidelijk dat er inderdaad iets niet klopte. De fiets achtergelaten en nog dezelfde dag ontving ik bericht dat de fiets alweer gerepareerd was. Grote klasse !!!

Geweldige service

Vorig jaar nieuw ondersteunings systeem op e-bike moeten laten plaatsen. 3 weken geleden wilde ik na verhuizing vanuit Rhoon naar Ooltgensplaat, weer de fiets pakken, werkte het vernieuwde systeem niet. fiets opgehaald wat niet werkte vernieuwd en fiest weer in Ooltgensplaat terug gebracht. Geheel service van de zaak. Ik vind dit geweldig.

Uitstekende service en contact

Mn crossbike wiel gebracht voor nieuwe wiellagers. Snel klaar en met SMS service perfect Groetjes manfred

Komen afspraken niet na

Op 17 Maart een fiets gekocht via de werkgever. Fiets stond in de winkel dus hoefde niet besteld te worden, tevens een kettingslot en 2 fietstassen erbij genomen. De fiets zou in de opvolgende week geleverd worden aangezien er geen bestelling nodig was. Helaas die week geen fiets de week erna maar eens gebeld met WOB. Telefonisch slecht bereikbaar omdat het doorschakelen niet goed werkte maar na een aantal pogingen op dinsdag 29 maart werd me verteld dat de fiets op 30 maart stond ingepland voor de werkplaats??? en dat alle accessoires binnen zijn en er dus geen enkele reden is om niet af te leveren. Wat er dan gedaan wordt is me nog steeds onduidelijk. Op vrijdag 1 april maar eens langs gegaan in de winkel voor een gesprek met de bedrijfsleider, werd aan de balie keurig geholpen door een dame die vertelde dat er nog geen goedkeuring was van fiscfree, bleek dat WOF de aanmelding vergeten was maar morgen zaterdag 2 april kon ik om 10:30 de fiets afhalen. Helaas bleek op dat moment volgens een medewerker dat de fietstassen niet meer leverbaar waren, ik zeg onzin afgelopen dinsdag werd me telefonisch verteld dat alles binnen was. Medewerker weg en komt terug met het verhaal dat ze dus wel besteld kunnen worden met een aflever datum erbij. Raar he eerst niet meer leverbaar en dan ineens wel. Uiteindelijk hebben we het slot van €33.95 er gratis bijgekregen. Medewerkers zijn wel erg vriendelijk.

Beste, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven, helaas is deze niet positief. Als wij een fiets verkopen die bij ons op voorraad is moeten wij deze rijklaar maken. Alle onderdelen van de fiets worden nagekeken zodat wij kunnen garanderen dat de fiets goed is. Omdat het voorjaar is (druk) en wij helaas een aantal collega's hadden die uitgeschakeld waren door het coronavirus duurde de aflevering langer dan wenselijk. Dit hadden wij inderdaad beter naar u moeten communiceren. Inderdaad bleek vanuit ons interne systeem dat de door u bestelde tassen niet meer leverbaar waren. Gelukkig konden we via een andere weg de fietstassen nog wel bestellen. Wij hopen op deze manier een toelichting te kunnen geven op de ontstane situatie en de onduidelijkheid en wij hopen dat u veel plezier heeft van de fietsen en dat wij u in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team World of Bikes

Slechte klantenservice

Gisteren had mijn vrouw een servicebeurt nodig voor haar e-bike en wij hadden keurig netjes een afspraak ruim van tevoren ingepland. Aangezien we niet in Barendrecht wonen en het een aardige rit is om te fietsen hadden we bij de afspraak vermeld dat we zouden wachten op de fiets. Bij aankomst bleek de opmerking niet doorgekomen bij de planning. Al hoewel wij de opmerking wel in onze bevestigings-e-mail hadden ontvangen. Mijn vrouw stond perplex in de winkel want we konden pas aan het eind van de dag de fiets ophalen. Nu moesten we ons in alle bochten wringen: vrij nemen, door de regen fietsen. Dit voelt echter als dat wij het probleem van World of Bikes moeten oplossen in plaats van dat geprobeerd wordt om het probleem voor de klanten op te lossen. Inmiddels heeft World of Bikes contact opgenomen met ons en het een en ander met ons doorgenomen en besproken. Wij voelen ons meer gehoord en er is een adequate oplossing aangeboden, ook naar de toekomst toe.

Een goed gesorteerde winkel

Wij werden zeer goed voorgelicht om de juiste keus te maken. Leuke en goed geinformeerde werknemers. Wij werden geholpen door Mark die veel weet van de fietsen en geduld heeft. Zou deze winkel zeker aanbevelen .

De service en het contact met de mensen die daar werken is fantastisch. Heel vaak langs geweest maar iedere keer weten ze ons toch te helpen

De verkoper heeft zijn werk goed gedaan

Na een korte uitleg van mijn wensen wist verkoper Mark precies welke producten ik nodig had. Hij heeft het kinderstoeltje zelfs eigenhandig geïnstalleerd op mijn fiets, waarvoor nogmaals bedankt. Voor deze service betaal ik graag. Bij World of Bikes krijg je echt waar voor je geld.

Niet zo leuk.

Mijn dochter heb daar 2 weken geleden een fiets gekocht. Hij zou afgelopen Zaterdag klaar zijn. Maar ze konden de fiets niet vinden. Eindelijk daar was hij. Maar er was nog niets aangedaan. Ik denk gewoon vergeten. Niet zo leuk. Kon ze weer met de bus naar het werk. Verder is het een geweldige winkel. Maar dit is minder.

twee keer aan de balie mijn bestelling opgegeven nooit meer wat van gehoord

ik ben 2 keer mijn bestelling op wezen geven voor onderdelen eerste keer nooit meer wat van gehoord teruggegaan na een paar maanden opnieuw mijn bestelling opgegeven ik krijg nu nog mijn spullen het is weer maanden geleden

Top service en uitleg van verschillende medewerkers

Ik heb mijn fiets opgehaald, na een uiterst tevreden gevoel over te hebben gehouden na het verkoop gesprek. Ook nu is de service geweldig met uitleg over de fiets en samenhangende verzekering. Verzekering wordt nog aangepast na door personeel zelf opgemerkte fout, die ik niet in de gaten had. Als je voor aankoop of service gaat, zou je deze zaak zeker mee moeten nemen in je vergelijk. Kan niet anders dat deze zaak dan als 1 van de beste uit de bus komt.

Bedankt voor de mooie recensie!

De kratdrager was iets anders dan de vorige, waardoor de maten niet helemaal klopte. Gelukkig heeft World of Bikes voor een zeer geringe vergoeding gezorgd dat dit in orde kwam. En tijdens de reparatie liepen ze tegen een stukje versnelling aan en hebben ze ook gelijk gerepareerd. Reparatie is snel uitgevoerd.

Alsnog opgelost

Zaterdag 4 dec. mijn E-bike gebracht voor een servicebeurt en opdracht gegeven om mijn achterband te vervangen en oplader na te kijken en storing in verlichting op te sporen en te verhelpen. Helaas was niet alles waar ik om vroeg ook gedaan. Maar na het schrijven van een eerder review werd alles alsnog keurig opgelost. Vertrouwen daarmee weer hersteld, en we blijven klant.

Goed geholpen, nette zaak, vriendelijk personeel

Mtb reparatie laten uitvoeren. Snel en netjes gerepareerd. Tevens netjes op de hoogte gebracht van extra kosten na constatering dat er nog iets meer gedaan moest worden dan gedacht.

Top zaak

Snel en goed geholpen

Opgelost

Na een slechte ervaring na een reparatie , is er contact gezocht met ons en naar een oplossing gezocht. Goed opgelost en vertrouwen hersteld!

Administratie is niet op orde, fietsen zelf gelukkig wel

Via de uitnodiging voor een servicebeurt online een afspraak gemaakt. Bleek niet goed in het systeem te staan, het kon wel, maar duurde even voor duidelijk was waar het terecht was gekomen. Eerder bij aankoop ook al veel wachttijd ivm administratie gehad. Jammer, want ik heb een prima fiets gekocht.

'Misverstand' netjes opgelost

Na mijn slechte beoordeling werd ik gebeld door World of Bikes. Heel fijn gesprek gehad waarin ze aangaven dat ze naar de opzet van de lay out gaan kijken. de uiterst vriendelijke man heeft het netjes met ons opgelost. Servicebeurt wordt toch uitgevoerd en ze hebben zelfs aangeboden om de achterband te vervangen zonder arbeid te rekenen. Helemaal top. Ben heel blij hoe ze dit hebben opgepakt en zal zeker weer naar World of Bikes gaan.

grote service

Als ik kom voor niet te grote dingen repareren ze gratis

heel goed

gewoon eensuper winkel waar ze jegewoon netjes helpen en zeggen wat eraande hand is .als niet te repareren is danlossen ze het op heelsimpel voor mij gewoon goed

Vriendelijk behandeld

zeer tevreden en alles volgens afspraak.

Reageerde snel op mijn vraag na beoordeling

Zie hierboven.

Komen afspraak niet na

Ik had afgesproken om dat ik van ambacht kwam dat er een elektrische fiets klaar zou staan die ik gebruiken mocht Maak niemand wist er meer van , dus moest er weer iemand naar Barendrecht met de auto, want zo een Leenfiets is voor korte afstand fijn