Wederom verkeerde onderdeel besteld

Ruim van tevoren afspraak gemaakt om reparatie fiets. Daar zat al enkele weken tussen. Aangegeven bij maken afspraak wat er aan de hand was. Onderdelen op dat moment besteld werd gezegd. Bij reparatie weken later blijken het onderdeel/de onderdelen verkeerd te zijn. Nieuwe afspraak..... Nu weer verkeerd onderdeel binnen. Bleek bij brengen fiets terwijl onderdeel al paar dagen binnen was. Fiets 5 dagen (inclusief weekend) later klaar. Iedereen aardig en leenfiets mee, maar toch weet ik niet of ik de volgende keer weer voor reparatie langskom. Dan zie ik de toegevoegde waarde niet zo heel erg.

Zeer prettig bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Vandaag eerste servicebeurt van mijn e-bike. Keurig netjes ontvangen en snel geholpen. Ook de manier waarmee je op de hoogte gehouden wordt, is heel goed.

1e beurt

Fiets kreeg zijn 1e beurt, brengen op een bepaalde tijd en ik kon erop wachten. Op tijd klaar, alles nagekeken, geüpdatet en nu weer fijn fietsen

Goeie vriendelijke service

Hebben er al meerdere fietsen gekocht. Altijd erg vriendelijk personeel en goeie service.

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Voor herhaling vatbaar

Slecht

Maandag j.l. in de rij gestaan voor afspraak service beurt. Er waren 4 mensen voor mij, wij hebben met zijn allen 25 minuten staan te wachten maar er kwam helemaal niemand, ben maar weggegaan

Top geholpen

Makkelijk online zelf afspraak inplannen, een snelle afgifte, netjes geholpen, keurige update per SMS toen fiets klaarwas en ook weer snel geholpen bij afhalen.

Zeer snel, dezelfde dag nog.

Geweldig goed

Zeer aangenaam verrast door geboden service en het meedenken in oplossingen. Wat is het toch fijn om in een zaak te komen, en je een gerespecteerde klant te voelen.

Geweldig geholpen

Ben heel tevreden met de hulp en service. Als ik langskom met vragen of problemen wordt ik direct vriendelijk te woord gestaan. Waar zo mogelijk ook gelijk geholpen.

Uitsteknde service

Goede ervaren en vriendelijke verkoper die een rustige sfeer uitstraalt en weet waar hij het over heeft. Gelukkig voor mij stond de de fiets op voorraad.

Naar tevredenheid

De communicatie tussen klant en uw servicegerichte medewerker is zeker naar tevredenheid. Mijn verwachtingen en wensen werden weer goed opgenomen en uitgevoerd.

Reparatie uitstekend

Goede service Goed en vakkundig geholpen

Geweldige service en vriendelijke en bekwame medewerkers

Tot in de puntjes alles goed geregeld qua aflevering 2e hands fiets

Fijne verkoper

Een goede uitleg over de fiets die je misschien wilt kopen. Een fijne verkoper. Zeker geen opdringerigheid. Fred van der Linden een goede verkoper. Dat is mijn ervaring tot nu toe. Tot over 1/2 weken. Dan is mijn fiets klaar.!!! Groetjes Jacq paul.

Goed.

Mijn fiets is voor de eerste beurt geweest. Prettig dat je de dag vooraf aan je afspraak een herinnering krijgt. In de werkplaats goed geholpen. Kreeg een sms en mail dat de fiets klaar was, digitaal goed geregeld, chapeau voor de werkplaats.

Altijd prima geholpen,

Als er iets is met mijn E-bike wordt het altijd naar volle tevredenheid opgelost/gerepareerd.

Correct en snel geholpen met vervanging van band

reeds in een zin al verwoord

Zelfs in 1 woord: geweldig

Mijn huisgenoot en ik gingen langs bij World of Bikes! Werden heel vriendelijk en vakkundig geholpen! We kochten allebei een Beixo ebike. De proefrit was fantastisch! Makkelijk op onze buscamper te zetten, niet te zwaar en prima ondersteuning! Wij een weekje naar Drenthe! Wat hebben we genoten van de Beixo’s! Twee maanden later kon mijn vriendin door omstandigheden niet meer fietsen. Ik belde World of Bikes en de manager was zo begaan met onze situatie. We kregen het grootste deel van de aankoopprijs terug! Ook toen we de fiets terugbrachten was de verkoper zo prettig en invoelend! Geweldig! Ook gaf hij een tip om in de Achterhoek bij hun partnerzaak Van Raam eens te gaan kijken! Daar zijn allerlei aangepaste fietsen! Dat gaan we zeker doen als m’n vriendin weer hersteld is! World of Bikes jullie zijn geweldig en wij raden jullie bij iedereen aan!!

Slecht telefonisch bereikbaar

Om telefonisch iemand te bereiken is heel moeilijk, tegenwoordig krijg je een keuze menu maar daar wordt niet opgenomen dan wordt je doorgeschakeld (naar wie is onduidelijk) ook daar is niemand, dan krijg je het advies om het nog eens te proberen. Heb ik gedaan om 8.10 maar dan zijn we nog niet open. Verder is het personeel van de werkplaats erg vriendelijk. .

Heel lange wachttijden

Heel lange wachttijden weinig flexibiliteit veel te druk

Tot op heden een zeer goede ervaring

Om mijn 1 jaar oude e-bike in te ruilen voor een maat kleiner, kwamen we hier terecht. Mooie zaak met veel keus. De verkoper die ons hielp was heel vriendelijk en nam alle tijd om ons alles goed uit te leggen. Zoveel nuttige informatie hadden we bij de aankoop van onze eerste fiets, in een andere winkel, helaas niet gehad. Met het gevolg een te grote fiets. Nu een nieuwe fiets die ik volgende week hoop te krijgen. Tot nu toe dus een heel positief gevoel. Het enige kleine minpuntje, had graag iets eerder gehoord wat ik voor mijn inruilfiets zou kunnen terug krijgen.Ik hoop dat de verdere afhandeling net zo goed zal verlopen, maar daar ga ik wel vanuit.

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

eerst een teleurstelling - en dan toch top werk geleverd

Na een teleurstelling hebben de medewerkers van World Of Bikes in Barendrecht in een tweede poging het roer toch weer om kunnen gooien. Mijn negatieve recensie was de reden, dat ik op een vrijdag door de medewerker Peter gebeld werd met het verzoek mij nog een keer in de winkel in Barendrecht te melden. Men had mijn recensie gelezen en wilde mijn teleurstelling niet zo laten staan. Dus een nieuwe afspraak, de komende maandag. Ik moest mij bij medewerker Michel melden, hij is van alles op de hoogde, Peter zelf ging namelijk met vakantie. Ik sta op die maandag in de winkel met mijn tikkende fiets en wilde Michel spreken. En - Michel is er niet. Die heeft vrij. OMG dacht ik, gaat het drama verder? Dan maar nog een keer de problematiek aan de medewerker van de Servicebalie uitgelegd. De volgende dag was mijn fiets klaar, sms-je in de brievenbus, dat werkt prima. De dag erop heb ik dan de fiets weer opgehaald en ben 15km naar huis gefietst. En wat heerlijk!!! Geen getik!!! Mijn fiets is weer superstil. Wat kan ik toch genieten van fietsen door de natuur, je hoort alleen maar het geruis van de wind, soms het geluid van een vogeltje of iets anders wat je tegenkom. Maar geen tik-tik-tik meer bij iedere omwenteling van de trapas. Top geregeld, beste medewerkers van World Of Bikes in Barendrecht!!! Super bedankt, hier wordt ik blij van. Vier 1/2 sterren - goed gedaan, dat hebben jullie verdient. Een half ster minder omdat de communicatie (Michel was er niet) nog moet worden verbeterd. Bedankt in ieder geval en tot de volgende keer.