Gisteren opgehaald aan huis en een dag later weer up to date. Klasse en bedankt.

Geweldige service en duidelijke uitleg over het grote aanbod aan fietsen.

We werden geholpen door een vakkundige verkoper, die onze wensen wist om te zetten in een prima aanbod. Goede sfeer, vriendelijk personeel en een prachtige winkel.

Zeer sympathieke verkoper met alle geduld

Wat een keus.

Altijd perfecte service

Elke keer weer prettig geholpen door geduldige medewerkers, hoe druk het ook is. Een klein euvel in mijn fiets verholpen en een kapot onderdeel vervangen. En bij de kosten kreeg ik te horen dat dit gewoon service is en werd me nog een prettige dag gewenst, supertent! Ik kan iedereen World of Bikes aanraden.

Mooie winkel, slechte service

Mooie winkel met vriendelijk personeel, maar de service is helaas erg slecht. Lange wachttijden (telefonisch en in de winkel), onervaren monteurs en het maken van een afspraak om een verkeerde levering op te lossen is heel moeilijk.

Professioneel geholpen

Vriendelijk personeel, die verstand hebben over het product wat ze verkopen. Zeer klant Vriendelijk en service gericht een dikke 10

Géén beste ervaring met klanten service & begeleiding.

Mijn ervaring sinds de verandering met Peter Terlouw is een negatieve wat betreft de klanten communicatie en deels ook het assortiment. Het assortiment is niet wat mij stoort maar ik kant het in de winkel daar niet meer vinden. 90% staat helemaal vol met electro fietsen. Een soort Ikea koffiebar waar ik bij W of B niet om verlegen zit. Voorheen kon ik kiezen uit een ruim assortiment onderdelen van banden tot plakkers. Maar mijn 2 sterren zijn voor het volgende; Heb mijn fiets nu ruim vier weken geleden gebracht voor een reparatie / onderhoud voor ongeveer €500,00. Ik begrijp volkomen dat Shimano onderdelen slecht geleverd worden. Wat mij stoort is dat als ik naar de status vraag op mijn verzoek géén enkele reactie komt. Alleen de telefoniste zegt Hallo.... en dat was het en kan alleen zeggen het ligt op de boot of het ligt bij de douane. Begrip voor maar niet dat de werkplaats receptie de zaak laat voor wat het en de klant niet informeert. Dan zelf maar een collega fiets bedrijf gebeld. Alles in huis / vandaag gebracht en we zorgen dat u snel weer kunt fietsen. Bovendien extra vooruitgeschoven reparatie omdat ik 70KM heen en terug moet rijden.

Prima geholpen

Prima geholpen en vakkundig. Vriendelijke medewerkers

Veel keuze vriendelijke service

Veel keuze, vriendelijk personeel.

uitstekend geadviseerd door een deskundige medewerker

Menselijk, gerichte aandacht, dienstbaar, onvoorwaardelijke service, professioneel.

De naam World Of Bikes sluit niet aan op het dorpse karakter, waaronder de sfeer en cultuur van de winkel: gemoedelijk, vriendelijk deskundig, behulpzaam, geen negen-tot-vijf-mentaliteit, etc. Wat wil men nog meer? Terlouw Tweewielers, dat is een oerhollandse naam die ik makkelijk uitspreek, snap en die de voortreffelijke lading dekt.

Service zoals je het wilt hebben!

Echt heel goed geholpen. De fiets opgehaald en met een lach weer teruggebracht in Brabant. Extra complimenten naar Edwin Bijkerk, die flexibel is om nog enkele onderdelen van mijn fiets nog ergens anders op te halen. Ik ben dik tevreden en zal World Of Bikes iedereen aanraden.

Slechte communicatie

Zeer slechte communicatie, afspraken niet nagekomen, telefonische bereikbaarheid zeer slecht, moest minimaal een half uur wachten

Zeer goed geholpen.

Fred nam goed de tijd voor ons om alles goed uit teleggen. Zelfs aan mijn dochter van 12 jaar. Super geholpen

Geweldig professioneel geholpen.

Prettige geholpen door Fred hij heeft veel kennis van zaken en geduld om alles goed uit teleggen. We hadden de fietsen elders kunnen kopen maar Fred had bij ons een grote gun factor.

Eigenlijk is alles in deze zin al vervat: Vertrouwde omgeving met zeer behulpzame ervaren verkoper met oog en oor voor wensen klant. Verkoper heeft ruim de tijd genomen om goede voorlichting te geven en op basis van kennis en ervaring de verschillen aan te geven. Ook fijn was de mogelijkheid verschillende fietsen te kunnen uitproberen zonder enige (koop)druk op te leggen. Kortom een prettige koop ervaring

Super goed geholpen aan een nieuwe racefiets

Vandaag bij World of Bikes langs geweest om te kijken naar een nieuwe racefiets. Aan de hand van mijn wensen uitgekomen op de Liv Avail AR 1 met een verbeterd schakelsysteem, schijfremmen en tubeless banden. Gelijk een bikefitting laten doen die gratis werd aangeboden als ik het voornemen had om een racefiets bij hen aan te schaffen. Binnenbeen-, borstbeen-, voet- en armlengte, schouderbreedte maakten het kiezen tussen M en L mogelijk. De levertijd was verrassend snel met zo'n 8-9 weken, waardoor ik er nog in de zomer van kan genieten. Bedankt mannen!

Toppie!

Zeer recent is de winkel verbouwd en is het een verademing om je te oriënteren. Lekker de ruimte, goed assortiment, goed en vriendelijk personeel, buiten een koffie kar... Service is zoals het hoort prima in orde en de prijzen niet overdreven. Opties genoeg om je fiets naar wens aan te passen en ze denken goed mee over levertijden of 2e hands opties. Ik kom er al een aantal jaar en ben dik tevreden met hoe ik geholpen wordt.

fiets conform afspraak goed nagekeken.

fiets moest tip top zijn, alles is vervangen wat nodig was loopt weer als een zonnetje.

Goed en duidelijk

We werden goed en vriendelijk geholpen. Er werd echt tijd voor genomen. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd niets opgedrongen.

Prettige vakkundige mensen

Vrindelijk personeel .en snel geholpen kan ook zonder afspraak naar binnen .geen probleem. En dan wordt je ook geholpen. En altijd een leen fiets mee.

goed zoals je mag verwachten

Niks aan te merken over het onderhoud I.p.v. 4 sterren toch maar 2 sterren gekregen Als reden de enorme prijs verhoging van een kleine onderhoudsbeurt afgelopen jaar € 50,00 nu € 70,00 en verhoging van 40% Dat kan je niet maken.

Prima voorstel

Vanuit het noodfonds zocht ik naar een fiets voor een mevrouw die de fiets wil gebruiken voor haar werk, vervoer van haar kind en het doen van boodschappen. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en toen we een fiets vonden die voldeed aan de wensen van mevrouw, was de deal snel rond. Het fonds kreeg ook nog een korting en dat betekent voor het fonds heel veel. Wij voelen met deze korting ons gesteund in het werk aan mensen die het financieel minder hebben.

Goede en snelle service

Zeer netjes en correct geholpen

Voordijk 275

2992 AL Barendrecht