Vanaf de bestelling tot aan de levering perfect!

Het is allemaal prima gegaan. De flesjes zien er leuk uit. Precies goed voor het doel waarvoor we ze wilden hebben.

leuk om kado te gegeven

Helaas waren er 2 flesjes kapot van de 50 Heb hier verder niets mee gedaan, omdat ik dat verveeld vond en zo gedoe..

Prima service en snel geleverd

Ik heb een hele goede ervaring, eerst persoonlijk contact gehad en daarna via de website besteld. Snelle en goede levering

Goede service en snelle reactie

Vriendelijk personeel en hele goede service

Ik heb netjes mijn bestelling op tijd ontvangen ondanks dat er problemen waren met de voorraad

snelle levering & alles goed bezorgd

Snelle levering & alles goed bezorgd en in orde

Geweldige ervaring Klein Flesje Prosecco. Snelle levering en klantvriendelijkheid is top. Mijn vriend en ik hebben vrij laat in de week besteld maar Klein Flesje Prosecco werkt geweldig met ons mee.

Prima prosecco webshop

Ik was op zoek naar kleine flesjes prosecco om zo en dan een Aperol Spritz te kunnen maken. Bij deze webshop vond ik precies wat ik zocht. Goede kwaliteit prosecco, redelijk geprijsd en snel thuisbezorgd. Aanrader!

ziet er feestelijk uit en smaakt redelijk goed

IK verstuur ze om via Zoom te proosten met 25 jarig huwelijk feest

Prima levering + Prima Cava

Volgens onze mening is Codorniu Anna de beste Cava.

Rapide, efficace

Prima en goede levering

Redelijk snelle levering

Snelle, correcte afhandeling en levering! Aanrader!

Snelle levering! Een aanrader!

Snelle service ondanks de feestdagen

mooi product, late bezorging ipv 2 dagen 5 dagen

Beetje lastig om een bestelling te plaatsen. Mooi product en ruime keuze. Helaas een late bezorging.

Snelle reactie

Mijn vraag werd snel beantwoord en Gies overleg over de logistiek.

Prima service en snelle levering

Levering binnen de afgesproken tijd geleverd en dat zelfs in de feestmaand. Netjes alles verpakt.

Mooie wijn, prima service

Goed geholpen, bezorging geheel volgens afspraak.

Op zich niets op aan te merken. Het enige min puntje is dat na mijn mening er teveel flesjes in 1 doos zitten , waardoor de doos te groot is en het gewicht te zwaar. Dus in je eentje is het niet te tillen en dat is jammer

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Buigt mee. Snelle levering

Niet

Response from the business owner

Veel dank voor je positieve respons. Veel plezier van de flessen.

voldoende, een redelijke ervaring

Response from the business owner

Dank voor uw review. Ik adviseer de flessen uit de verpakking te halen en rechtop te bewaren. Tevens zou ik de flessen uit de zon houden en het liefst bij een constante temperatuur bewaren. Zo blijven ze goed tot juli.

perfect, zeker aan te bevelen

Response from the business owner

Dank voor uw positieve review! Veel plezier van de wijn!

About Klein Flesje Prosecco.nl

In de webshop kleinflesjeprosecco.nl kunt u terecht voor feestelijke kleine flesjes bubbels, speciale edities champagne of mooie champagnegeschenken. Wij zijn trots op onze expertise in champagne en andere mousserende wijnen en we delen graag onze kennis. Hierbij staat het verzorgen van proeverijen en workshops aan particulieren en bedrijven en horeca centraal. Wij hebben onze passie voor wijn in de afgelopen jaren bij vele mensen thuis en op kantoor mogen delen. Ons proeverijen zijn toegankelijk, naar uw eigen wens aan te passen en leerzaam.