Magnifiek

Vandaag een persoonlijke styling advies gekregen samen met mijn dochter en zusje...... "GENOTEN" na een vriendelijk en warm ontvangst zijn we door 2 werknemersters vergezeld naar jullie 2 de zaak iets verder op het plein(warme sfeervolle zaak) daar stond al vanalles klaar wat betreft voor ons persoonlijk advies onder genot van een heerlijk gebakje en goede latte gingen we onze vragenlijst samen door..... De kleuren figuurtype werden duidelijk en we mochten aan de slag (echt in de watten gelegd) de verrassende combinatie ,verschillende stylen, broeken jurken rokjes jumpsuit pakken vanalles stond voor ons ieder al klaar ..... Het was geslaagd en we zijn geslaagd nieuwe garderobe en een verfrissend geurtje en de velen verrassende adviezen kleuren rijker(out of the box) . dankjewel dames voor de warme ontvangst goede hartelijk adviezen de extra's voor alles gewoon..... Zeker een aanrader voor een ieder als je nog twijfelt zeggen wij DOEN

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ginny, Wauw bedankt voor deze beoordeling. Gelukkig was de Personal Styling geslaagd! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Vriendelijk en behulpzaam personeel goede service. Je bent niet alleen koper maar klant in de breedste zin van het woord. Mensen die oog hebben voor de klant en interesse. Kom niet alleen voor het kopen maar ook voor de gezellige sfeer. Ga zo door!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Hans en Vera, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Keurig in doos. Jammer van de PLASTIC hoes!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Yvonne, Bedankt voor je review en voor je verbeterpunt! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel overzichtelijk. Veel keuze uit mooie kleding. Voornamelijk aardig en behulpzaam personeel.

In het verleden was het personeel over het algemeen genomen veel vriendelijker.

Beste Annemie, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Pluspunten

Een mooie complete zaak zowel online als in Beek.

Zo compleet mogelijk blijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Ten eerste vriendelijk en kundig personeel - ruim keuzes - dit geld voor zowel de dames en heren afdeling - goed geholpen met eventuele problemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en terug betaling bij retour

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keus uit een mooie collectie waar vaak weer iets nieuws bijkomt. Heel mooie merken. En je wordt altijd even vriendelijk geholpen maar kunt ook op je gemak ff lekker rondsnuffelen. Absoluut mijn favoriete winkel ! ( en nu hebben ze er zelfs twéé, allebei zeer de moeite van een bezoekje waard ) :D

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi aanbod aan kleding. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering. Product voldoet aan de beschrijving.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle bezorging en keurig verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke gevarieerde collectie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, uitgebreide collectie,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben uiterst tevreden. Website perfect - ruim aanbod, bekende merken, goede prijzen. Bestelling in winkel afgehaald - zeer vriendelijk personeel.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor de derde keer wat bij Castelijn Fashion besteld. Alles werd keurig verpakt verstuurd. Bij Castelijn wordt in de sale, alles flink afgeprijsd, dus kan je nog snel wat leuke dingen scoren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gezellige sfeer veel keuze en kwaliteit kleding goed advies en lekkere koffie/thee.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, keurige service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, aantrekkelijke sale

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel Ruime keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Penn & Ink). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!

Filter op Taal