Goed meedenken

Zeer persoonlijk en kundig

Beste Marco, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Complete winkel

Zeer groot en goed assortiment van zowel dames- als herenkleding

Beste Jan, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

keurig geregeld en verzorgd, de dag erna in huis

Beste Elly, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Een zaak waarin SERVICE nog met hoofdletters wordt geschreven.

Ongeveer 1,5 jaar ná aankoop van een jeans PME-short begon de stretch aan de voorkant onderaan de pijpen van de broek te lubberen (rekken). In het begin was dit alleen maar zichtbaar in de omgevouwen rand van de pijpen en stoorde dit niet. Maar nà iedere wasbeurt werd dit erger en vorige week was de rek uit de stretch al tot halverwege de pijpen gekomen. Zo kon ik hem echt niet meer dragen. Een short van hetzelfde merk welke ik een jaar eerder bij Castelijn had gekocht vertoonde dit gebrek niet. Je mag ook wel van een short van deze prijs verwachten dat hij langer dan twee jaar meegaat. We zijn dus naar Castelijn toegestapt met onze klacht en werd naar 100 % tevredenheid voor ons opgelost. Uiteraard was er geen garantie meer op, maar uit coulance heb ze 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag in mindering gebracht op de prijs van een nieuw short. Goed opgelost......

Beste Stef, Wauw bedankt dat je de tijd wilde nemen voor deze uitgebreide review. En wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Kreeg snel t gekochte shirt thuis gestuurd met n persoonlijke boodschap erbij. Zeer attent!

Beste Jolanda, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super snelle levering!

Was op zoek naar een fijne broek van Expresso. Gevonden bij Castelijn. Besteld en de volgende dag al geleverd met een leuk persoonlijk berichtje. Hartelijk dank allemaal! Ben er blij mee.

Beste Erna, Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Klantvriendelijk en een groot assortiment.

Mijn ervaring is dat jullie klantvriendelijk zijn en jullie een groot assortiment aan kleding voor mij hebben.

Beste Ton, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fijne overzichtelijke gezellig winkel

Fijne winkel met volop keuze

Beste Judith, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fijne winkel met vriendelijke verkopers

Goed geholpen, verkoper had alle tijd en kwam met goede suggesties.

Hele snelle levering en super mooie broek van Expresso.

Beste Divera, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle levertijd, klein probleempje keurig opgelost.

Beste Henne, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

behulpzaam, Gezellig, koffie haha

Beste Desirée, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Helaas teleurstellend

Ik ben nog nooit in de winkel geweest omdat ik te ver weg woon maar Ik ben er van overtuigd dat het een prachtige winkel Is. Online was Jullie winkel de eerste keer voor mij. Het jasje was prachtig maar de kleur op de website , taupe, was heel anders dan het groene jasje wat bezorgd is. Dit vond ik erg jammer en teleurstellend. Er stond ook groen op het kaartje. Dan is het niet leuk dat je het jasje moet terugsturen. Beetje knullig ook dat er niet even naar gekeken word. De verwerking van het retour ging tot nu toe goed, hoewel het geld er nog niet op staat maar dat kon even duren begreep ik. Het risico van online kopen. Ik hoop ooit jullie winkel eens te bezoeken met een betere ervaring.

Beste Karin, Als eerste bedankt voor de feedback! We zullen beter op de kleuren van de items en op de fotografie letten! Ik zorg ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk terug wordt aangepast bij Afterpay. Als je eens in de buurt bent zouden we het heel leuk vinden dat je eens langs komt in onze winkel, zodat je alle collectie's kan zien en dat je kan genieten van een heerlijk drankje van het huis. Hopelijk tot snel, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle bezorging met leuke pen als presentje erbij.

Beste Mirjam, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Suppa alles perfekt

Goed verpakt snel geleverd en mooi en goede kleren

Beste Hans, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Ongedwongen klantvriendelijke sfeer

Fijne sfeer in de winkel. Behulpzaam personeel en een zeer grote keuze zowrl voor dames als heren. En uiteraard de lekkere koffie

Beste Jo, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed aanbod, veel keuze. Prima servive!

Leuke, gezellige winkel met veel aanbod. Goede kwaliteit en erg behulpzaam. Je krijgt er ook nog een lekker kopje koffie!

Beste Jo, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goede service en advies

Beste Dave, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

ook via de webshop goede service!

normaal gaan we altijd in de mooie winkel de kleding kopen. nu eens via internet gedaan, ook nu een goede service. wat jammer is dat je geen punten spaart als je via de webshop besteld in de winkel wel.

Beste Eric, Bedankt voor je review! Als je in onze webshop een account aanmaakt wordt die automatische gekoppeld aan je klantnummer in onze winkel. Maar alleen als bij allebei het zelfde e-mail adres bekend is. Als dat zo is dan spaar je ook punten bij aankopen in onze webshop. Ze zijn echter alleen nog maar in te wisselen in onze winkel. We zijn er wel mee bezig om de punten dat je jouw gespaarde punten in kan wisselen in onze webshop. Als er nog vragen zijn, laat het mij even weten! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Gerne wieder

Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit

Beste Helmut, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schöne Grüße, Daan van Castelijn Fashion Beek

Prima geholpen

Beste Heijnens, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Veel keuze en vriendelijke, behulpzame verkopers

De verkopers en -koopsters bieden vriendelijke, deskundige hulp. Geven goed advies. Er is mooie kleding van goede merken. Niet goedkoop maar prijs/kwaliteit is prima!

Beste Marianne, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Leuke winkel!! Zeer vriendelijk personeel!

Top winkel!

Beste Kim, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Heel tevreden

Beste Coby, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Duidelijke website en snelle levering

Veel keus, snelle levering

Beste Albertha, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!