De klant is koning.

Persoonlijke aandacht voor onze aankoop en als slot ‘n overheerlijke kop koffie. Dit is onze autorit van Kerkrade naar Beek dubbeldik waard. Compliment voor jullie allen!!

Prachtige merken en kundige vriendelijke verkoopsters

Je voelt je welkom en wordt super goed geholpen. Kundig advies en altijd vriendelijk. Kleding hangt ook erg overzichtelijk Nog een lekker kopje koffie als je wil, heerlijk om er naar toe te gaan

Top winkel en service

Personeel helpt je uitstekend en denkt met je mee. Na afloop van het winkelen krijg je altijd koffie aangeboden!

Grote collectie, vriendelijk behulpzaam personeel

Grote collectie, vriendelijk behulpzaam personeel.

perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Gezellige winkel met vriendelijk en bekwaam personeel . Ruime keuze in diverse merken. Winkel brengt toch een meerwaarde. Gratis parkeren voor de deur.

Uitstekende winkel

Ik en mijn partner slagen altijd als we daar zijn.

Heel goed geholpen door medewerker.

Prettig

Fijne winkel, goede hulp

welkom

Gezellige ruime winkel,groot aanbod. sfeer is gewoon goed

Top zaak

Zeer goed assortiment zowel voor vrouw als man prijs kwaliteit prima. Zeer prettig personeel wij komen er graag.

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, adviserend, zoeken net zolang voor je tot ze iets passends voor jou gevonden hebben. Lekker kopje koffie tijdens het wachten als iets vermaakt moet worden.

Snel binnen

Pas 1 keer iets besteld maar snel en netjes binnen.

Snel geleverd en keurig verpakt. Aanrader!

Top winkel en snelle service.

Wij zochten een bepaalde spijkerbroek en bij jullie gevonden.

Geweldige service

Mooie kleding, snel bezorgd. 1 artikel niet op voorraad, dus kortingsbon ontvangen.

Veel aanbiedingen, genoeg keuze daarin. In sale artikel een klein gaatje, er werd meteen extra korting gegeven omdat ik het shirt perse wilde hebben. Vriendelijk personeel.

Mooie zaak

Vriendelijk en deskundig personeel, ruime keuze aan mooie en goede kleding

Bij Castelijn kun je in een prettige sfeer, met vriendelijk en professioneel personeel, heel snel en goed slagen. Mooi en ruim assortiment!

Goed en vriendelijk geholpen

Mooie winkel met een goede uitstraling waar je wel wilt winkelen, met zoveel merken. Is voor iedereen wel wat te vinden.

Slecht

Ik kreeg pas twee weken na mijn bestelling te horen dat het bestelde product (een broek) niet op voorraad is. Niet echt klantvriendelijk. Ik had in de tussentijd ergens anders een broek kunnen bestellen.

Veel keuze, zowel voor dames als heren

Medewerkers zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Leuke winkel, meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam

Wordt meestal goed geholpen

Goede service. Komen afspraken na.

Prima (online)winkel. Ook bereikbaar via whatsapp, handig!

fijne winkel

mooie collectie heel vriendelijk en deskundig personeel

Als klant gewaardeerd

Vriendelijke en behulpzame verkoopster. Ik vond niet direct wat ik zocht, nadat ik het een verkoopster uitgelegd had, kwam ze in korte tijd met 2 alternatieven. Daarmee was ik direct geslaagd. Prima zo.

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!