Bij Castelijn doen ze net die stap extra waardoor je je als klant gewaardeerd voelt

Goede website en makkelijk te bestellen! En als het pakketje thuis komt is het net een cadeautje. Zelfs een handgeschreven briefje erbij dat me veel plezier met mijn aankoop gewenst wordt. Gewoon leuk!

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie en uitgebreide beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Weer een perfecte ervaring

Dit keer online besteld. Netjes en snel alles geleverd op het aangegeven adres.

Beste Josanne, Gelukkig bevalt het ook als je online shopt bij ons! Tot de volgende keer in onze winkel of webshop. Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Nette en goede service

Goed en netjes geleverd

Beste Jean, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

duidelijke pagina

prima foto's en snel te bestellen

Beste Monique, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Teleurgesteld omdat mijn online bestelling na een kleine week geannuleerd werd, zonder reden

Teleurgesteld omdat mijn online bestelling na een kleine week geannuleerd werd, ook nog zonder opgegeven reden.

Beste Marieke, Bedankt voor de feedback. We gaan dit zeker meenemen! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle en nette levering

De broek werd tegen een concurrerende prijs geleverd. Snel en met een gratis T-shirt als verrassing.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling en gelukkig wordt de verrassing gewaardeerd! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed, maar enige minpuntjes

Sinds een half jaar hier klant, en altijd goed geholpen door vriendelijk personeel. Jammer dat ik bij mijn laatste bezoek niet geattendeerd werd op de extra korting die je kon krijgen door procentenbuttons. Ik had deze niet gezien, omdat dit in mijn spambox terecht was gekomen. Hierdoor toch een korting van 20 euro misgelopen helaas. Hopelijk volgende keer beter.

Beste Lilianne, Bedankt voor je review maar wat vervelend dat het niet is gecommuniceerd in de winkel. We gaan het meenemen met het teamoverleg, zodat het de volgende keer niet nog een keer gebeurd! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super service enexcellent personal

Very good personal en good service and excellent coffee corner

Beste Jan, Bedankt voor je review en gelukkig had de koffie gesmaakt! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Best tevreden

Kledingstuk werd online besteld en was erg gekreukt bij levering

Beste Brigitte, Bedankt voor je review maar wat vervelend dat de jurk gekreukt was. We zullen er de volgende keer extra op letten! Toch nog heel veel plezier met de YaYa jurk! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Tip top in orde

👌

Beste Rinie, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Mooie winkel. Zeer behulpzaam personeel

Prima winkel. Veel keuze. Zeer behulpzaam personeel

Beste Jo, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

excellent

very friendly and service minded

Beste Jeffrey, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer goed.

Zeer goed.

Beste Bram, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Voortreffelijk!!

Je wordt meer dan prima geholpen door bijzonder aardige vakmensen. Een kledingzaak met een uitgebreid assortiment en je wordt aangenaam verrast, door de heerlijke kop koffie, die je wordt aangeboden. Afgelopen zaterdag kocht ik er o.a. een prachtig kostuum. Mouwen en broekspijpen moeten iets korter gemaakt worden en...daar wordt NIETS voor in rekening gebracht !! Hulde!!

Beste Melle, Wauw wat een mooie en uitgebreide review heb je geschreven, dankjewel! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Meer dan winkelen

Naast mooie en kwalitatief goede kleding, is er even tijd en aandacht voor een persoonlijk praatje! En natuurlijk een heerlijke cappuccino!

Beste Resy, Bedankt voor je uitgebreide review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed product alleen iets te hoge prijzen , anders had ik meer besteld!

Beste Johan, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super, zoals altijd!

Super geholpen. Goed advies. Men neemt alle tijd om je te helpen.

Beste Luc, Bedankt voor deze mooie review. Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle correcte levering

Keurig netjes verzorgde levering. Tevens een attente notitie geschreven op een kaart. Een prettige ervaring in deze tijd.

Beste Bettina, Bedankt voor deze mooie review. Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goede service, bezorging, en prijs kwaliteit verhouding

Het product was in het echt nog mooier dan op de foto op internet. Ik kreeg er een mooie doos bij met een handgeschreven kaart, top!

Beste Lars, Bedankt voor je mooie beoordeling en gelukkig ben je blij met je bestelling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Erg gast vrij

Laten je fijn rond lopen,heb je hulp nodig dan helpen ze je.

Beste Marleen, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Vlotte levering.

Zorgvuldig verpakt Snelle levering.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer klantvriendelijk, mooie collectie

zie boven

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Great

Nice people, great service!

Beste Mia, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Heel goed weer geslaagd

Omdat ik toch een extra maatje meer heb☺️kan ik altijd super slagen bij jullie .

Beste Chantal, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Altijd goed geholpen en geadviseerd Prima

Beste Mia, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Expresso). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!