Goede bediening in de winkel

Verkoopster zeer behulpzaam en attent

Beste Marcel, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Perfecte service

De service die hun verlenen komt zeer dichtbij personal shopping! Goede adviezen en ze denken fijn mee. Niet te beroerd een aantal keer terug te lopen voor iets anders of een andere maat!

Beste Nathalie, Bedankt voor je review en gelukkig ben je blij met onze service! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige kleding! Voor jong en oud. Mijn favoriet is Studio Anneloes. De koffie en wat lekkers smaakt voortreffelijk!

Beste mevrouw Schaepkens, Bedankt voor je uitgebreide review en gelukkig valt onze koffie in de smaak! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Nieuwe klanten worden op een geweldige wijze verwelkomd en te woord gestaan.

Als nieuwe klant heb ik mij erg op mijn gemak gevoeld door de begeleiding van goed gekwalificeerd personeel. De hele ambiance in de zaak werk erg positief alsof je al jaren klant bent.

Geweldige service en uitgebreide keuze

heerlijk hoe je hier geholpen wordt. De collectie is uitgebreid en veel verschillende merken en prijsklasse. Toppie zaak met persoonlijke service.

Gewoon top.

Mooie collectie, goede service, klopt gewoo.

Beste Bert, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Bij Castelijn wordt je steeds opnieuw zeer goed geholpen echt top.

Altijd is er tijd voor een kopje koffie.

Beste Desiree, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Schitterende winkel met enthousiaste verkopers

Ruime sortering tegen redelijke prijzen

Beste Bert, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Mooie kleding en fijne hulp gehad. Tevens een lekker kopje koffie

Leuke kleding gekocht. Mooie merken. Fijne hulp gehad met het maken van keuze. Na de aankoop van mijn kleding een lekker kopje koffie gehad. Bij thuiskomst bleek een leuke kaart bij de kleding in de tas te zitten. Leuk !

Beste Helga, Bedankt voor je uitgebreide review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Mooie kleding en fijn personeel,

Goede,eerlijke adviezen, leuke winkel met zeer ruime keuze en klantvriendelijk. Veel persoonlijke aandacht.

Beste Harald, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Ruime Collectie

Via de webshop besteld en keurig de volgende dag in huis.En super netjes verpakt.

Beste André, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Vriendelijk en behulpzaam

Beste Nell, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Top service! Vriendelijk, behulpzaam, niet opdringerig en daar hou ik van.

Positief. Verassend grote collectie.

Beste Aggie, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fantastisch goede levering

Het bestelde is met grote zorg verpakt en verzonden. Snelle en goed verzorgde levering.

Beste Jacqueline, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Leuke collectie Goed advies Vriendelijk personeel Fijn parkeren Geen dwingend winkelpersoneel tijdens het "neuzen" in de winkel.

Beste Maddy, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Mooi en snelle levering

Heel snel geleverd en netjes verpakt.

Beste Yvonne, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Heel positief

Mooie winkel altijd vriendelijk en behulpzaam

Beste Remco, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed meedenken

Zeer persoonlijk en kundig

Beste Marco, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Complete winkel

Zeer groot en goed assortiment van zowel dames- als herenkleding

Beste Jan, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

keurig geregeld en verzorgd, de dag erna in huis

Beste Elly, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Een zaak waarin SERVICE nog met hoofdletters wordt geschreven.

Ongeveer 1,5 jaar ná aankoop van een jeans PME-short begon de stretch aan de voorkant onderaan de pijpen van de broek te lubberen (rekken). In het begin was dit alleen maar zichtbaar in de omgevouwen rand van de pijpen en stoorde dit niet. Maar nà iedere wasbeurt werd dit erger en vorige week was de rek uit de stretch al tot halverwege de pijpen gekomen. Zo kon ik hem echt niet meer dragen. Een short van hetzelfde merk welke ik een jaar eerder bij Castelijn had gekocht vertoonde dit gebrek niet. Je mag ook wel van een short van deze prijs verwachten dat hij langer dan twee jaar meegaat. We zijn dus naar Castelijn toegestapt met onze klacht en werd naar 100 % tevredenheid voor ons opgelost. Uiteraard was er geen garantie meer op, maar uit coulance heb ze 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag in mindering gebracht op de prijs van een nieuw short. Goed opgelost......

Beste Stef, Wauw bedankt dat je de tijd wilde nemen voor deze uitgebreide review. En wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Kreeg snel t gekochte shirt thuis gestuurd met n persoonlijke boodschap erbij. Zeer attent!

Beste Jolanda, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super snelle levering!

Was op zoek naar een fijne broek van Expresso. Gevonden bij Castelijn. Besteld en de volgende dag al geleverd met een leuk persoonlijk berichtje. Hartelijk dank allemaal! Ben er blij mee.

Beste Erna, Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!