Prima service en product!

Tevreden met mijn aanschaf en de snelle wijze waarop alles geregeld en gecommuniceerd is. Bestel graag weer in de toekomst!! Vriendelijke groet, Ellen Binken

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering

Viel tegen.

Medewerker niet echt vriendelijk,zelf alles moeten zoeken,jammer.

fijne winkel

Fijne merken.

Prima.

Prima kledingzaak. Gezellige winkelruimte. Ruime keuze. Vriendelijk personeel. Gratis en ruime parkeerplaats. Kortom Prima.

Makkelijk, duidelijk en snel bestellen en geleverd krijgen

Zie hierboven

Prima zaak

Fijn personeel , mooie kleding , en altijd een lekker kopje koffie . Korter maken terwijl je wacht ook een pluspunt. Net als parkeren voor de deur Een aanrader

Mijn man heeft een lastige maat qua hemd als broek. Daan heeft al alles klaar liggen,het is dan passen,en iedereen is tevreden. Daan bedankt!

Snelle reactie

Via webwinkel bestelling gedaan. Volgende dag telefoontje gekregen dat het artikel niet meer op voorraad was en nabesteld was. Zodat het iets langer zou duren voor het verzonden werd. Is prima verlopen. Komen hun beloftes na.

Relax winkelen

Zeer goed geholpen

Goede hulp en goede service

Mooie zaak

Heb samen met vriendin kleding advies gehad, was erg leuk

Fijn geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Geweldig altijd super service

Je wordt altijd persoonlijk en vriendelijk geholpen. Er wordt je niets opgedrongen en er wordt eerlijk advies gegeven. Men neemt ruim de tijd, echt toppie.

Altijd klantvriendelijk en veel keuze

De tijd krijgen om een keuze te maken. Daarna professionele hulp en heel vriendelijk.

Gewoon erg goed

1e keer klant. Product en levering waren erg goed.

Reageren niet op meerdere mails en appjes

Reageren op geen enkele mail en/of appje. Na 1 week bestelde jurk nog steeds niet in huis en ook geen duidelijkheid wanneer het komt. Terwijl het wel betaald is. Slechte zaak

Beste mevrouw Van der Kooij, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze webshop. Ik heb even alles nagekeken en ik zie bij ons in het systeem dat er op donderdag 3 juni op u gereageerd is. Is de e-mail misschien in uw spam box terecht gekomen? Daarnaast heeft onze leverancier inderdaad leveringsproblemen gehad waardoor het allemaal vertraagt is geworden maar afgelopen maandag heeft u een track & trace ontvangen van ons waarin staat dat de jurk onderweg is naar u met PostNL. Excuses dat het zo gelopen is maar hopelijk bent u wel tevreden met de jurk. Als u dat niet bent of de jurk zit niet zoals u zou willen dan bied ik u een gratis retour zending aan. Daarvoor kunt u bellen naar 046-4202050 en vragen naar Daan Castelijn. Groetjes, Daan Castelijn Castelijn Mode Beek

Keurig

Goede service. Leuk persoonlijk kaartje.

Snel geleverd, ook nog met wat extra's in de doos, werden er helemaal blij van :-)

Snel geleverd super kwaliteit

Snelle levering, top kwaliteit!

De maat gegokt. Snel geleverd. Top kwaliteit schoenen ( PME ). AANRADER !

Redelijk snel en goed product

Goede kwaliteit en redelijk snelle levering

Topkwaliteit produkt snel en keurig geleverdd

Nooit eerder iets besteld. Eerste ervaring is meteen uitstekend. Goede kwaliteit, goede prijs en goede afhandeling en nazorg. Smaakt naar meer...

Mooie broek

Mooie broek. Blijft goed in de was en fijn te strijken. Mijn man heeft deze nog niet gedragen, maar is er ook blij mee. Fijne levering

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!