We worden altijd goed geadviseerd. Fijne winkel

op zoek naar een tweedelig pak ben ik heel goed geholpen

door mijn lengte en postuur heb ik voor mijn kleding een lengtemaat nodig. En die is lang niet overal te verkrijgen. Gelukkig hadden ze bij Castelijn enkele pakken hangen in de gewenste lengtemaat en ben ik na een passessie geslaagd! Hele vriendelijke en kundige hulp en kiezen van het pak. De pantalon moest nog wat worden aangepast en ook dat is netjes en binnen een paar dagen gerealiseerd.

Goede kledingkeuze

Ben niet begroet/opgemerkt door de verkoopsters, erg jammer!

Goede service en klant vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel

Nette bediening, goede service en veel keuze

ze hebben veel keuze, juiste en nette bediening, eerlijke mening die ze geven indien iets niet past of niet staat.

Goede service en heel vriendelijk personeel. Doe heel erg hun best en zijn erg klantvriendelijk

Geweldige winkel

Super winkel, zeer vriendelijk personeel, hulpvaardig, klantvriendelijk en: altijd een lekker kopje koffie met wat lekkers

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service en goed advies, gaat hier met een goed gevoel naar huis

Mooie winkel, veel keuze, mooie merken, hulp-

Ik kwam hier op een zaterdag, en het was wel druk, maar niemand die je opmerkt, niemand die kwam vragen om te helpen. Zelfs met een medewerker naast mijn pashokje was er alleen maar (zeer luidruchtig) aandacht voor de waarschijnlijk vaste /bekende klanten. Heel jammer! Dat er dan uiteindelijk bij de kassa gevraagd wordt voor een kopje koffie is leuk, maar voelt als mosterd na de maaltijd.

Vriendelijk, kundig, ontspannen afspraak. Er wordt geluisterd en tips gegeven. Fijne sfeer, lekkere koffie.

Bij Castelijn,winkel je altijd fijn!

Behulpzaam en vriendelijk.Nooit opdringerig.Er wordt tijd genomen .Persoonlijke,oprechte aandacht.√Čn meer dan eens een lekkere kop koffie.

Alsof ik bij vrienden op bezoek was!!

eerlijk, vriendelijk, aandacht!

Hier kleden ze de persoon naar smaak. Top

Ik kom regelmatig bij de castelijn en ik Slaag er altijd met of zonder personel shopper,was voor mij bij t laatste bezoek Wel nodig voor n personel shopper voor Een speciale gelegenheid,deze medewerkers zijn er om naar jouw wensen Te voldoen en kijken naar jouw als persoon Wat het beste tot je recht komt.

Aandacht voor de klant.behulpzaam en klantvriendelijkheid

Goede service, brede keuze, vriendelijk personeel

Goede service, brede keuze, vriendelijk personeel

Kleding mooi, service minder.

Heb nu 2x iets gekocht en 2x alleen bij de paskamers gestaan. De verkoopster vroeg niet bij het verlaten van de pas kamer of het gelukt was en of ze iets kan aanpakken. Zelf terug hangen dus en zelf naar de kassa brengen. Verkoopster zijn maar met 1 klant tegelijk bezig, jammer, begroeten kan altijd vind ik. Gezien en gehoord worden.

Worden altijd super geholpen.

Top winkel Top medewerkers

Ik heb hier met een tevreden gevoel mijn geld uitgegeven.

Dat ik met mijn 75 jaar nog veel kan leren omtrent kleding en mode van een vakman!

Prima begeleiding/adviezen gehad.

Kan niet beter. Een hardstikke goeie service.

Prima zeer tevreden

Zeer goed geholpen, heel vriendelijk en eerlijk, komen beslist terug.

Klasse!

Snel en super geholpen voor een kostuum.

Heel klantvriendelijk

Altijd vriendelijk En goed advies

TOP

TOP

Geweldige service

Ik wordt hier uitstekend geholpen , en als ik vragen heb krijg ik een passend antwoord

Zeer prettig

Zeer vriendelijk personeel en heel kundig in advies te geven over kleding.

Bedrijfsgegevens

Markt 71

6191 JK Beek

046 - 4202050

[email protected]

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.