Helemaal top

Goed geholpen door vriendelijke verkoopster

Heel goed geholpen door een vriendelijke verkoopster

Mooi bloesje gekocht. Die had ik heel snel in huis!

Ik heb een bloesje besteld bij Castelijn Mode. Prima service, want het bloesje was zeer snel in huis. En heel mooi en goed verpakt. Ben er heel blij mee!

Heel fijn, professioneel en met interesse geholpen

We hadden een afspraak en zijn heel vriendelijk ontvangen door José. Ze heeft alle tijd voor ons genomen, luisterde goed naar wat ik mooi vond en heeft me heel goed geholpen om kleding te vinden waar ik me heel prettig in voel om deze te dragen op de bruiloft van onze zoon en schoondochter. Daarna hebben we nog gezellig nagepraat onder het genot van een lekker kopje koffie! Dank je wel!

Beste Guido, Bedankt voor je review! Alvast een hele fijne bruiloft van je zoon en schoondochter! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Een aanrader

Heel fijne en mooie winkel. Mooie collectie en heel prettige medewerkers. Ze staan altijd voor je klaar en maken ook als t druk is, tijd voor n persoonlijk woordje. Ze geven eerlijk advies en denken mee. Daarbij is de service super. Mocht er wat zijn met de gekochte goederen dan kun je ze te allen tijden terugbrengen en wordt de klacht netjes en met respect afgehandels! Kortom: Een aanrader!

Beste José, Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Uistekende service en klantvriendelijk.

Laatst vertelde een kameraad me dat hij een afspraak had bij Castelijn. Ik bood me aan om mee tegaan. Ik was er nog nooit geweest en was verbaasd dat alles zo geordend was. Het nodigde mij uit om eens rond tekijken wat er zoal verkocht werd. Ik vroeg of ze zomerjassen hadden en uiteraard ik heb er een mooie bruine kort suedemodel gekocht zonder na tedenken. Ik vertelde dat het mijn bedoeling is om vaker terug tegaan. Ik ben zeer tevreden over de service,klantvriendelijkheid en kwalutatief zeer goede producten.

Beste Frank, Wauw wat een mooie review heb je geschreven! We zien je graag snel weer terug! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Wederom weer perfect geholpen

Ik had een afspraak gemaakt voor mijn trouwkleding. Aangezien ik geen pak wilde, werd ik toch op mooie sportieve pakken gewezen. Dit is uiteindelijk ook mijn keuze geworden. De medewerker die mij heeft geholpen, had een uitstekend gevoel voor mode en wat perfect bij mijn wensen aansloot. Zelf nog met de kleding naar de overburen gewandeld, voor bijpassende schoenen. Nogmaals bedankt voor de fijne, leuke en spontane beleving.

Beste Dennis, Bedankt voor je mooie review! Namens het hele team alvast een hele fijne en gelukkige bruiloft! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle levering, keurig verzorgd. Goede kwaliteit product

Beste Petra, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Ik had een bloesje besteld en dat kwam meteen binnen, mooi verpakt. Erg tevreden ook over de statusupdates van de bestelling.

Beste Iris, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed gekleed

Ondanks de beperkingen in deze tijd, zoals altijd weer goed geholpen.

Beste Peter, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super blij!

Snelle levering zeer tevreden!!

Beste Rudy, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

altijd met plezier naar Castelijn in Beek

altijd welkom, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en met plezier naar Castelijn in Beek. Zonder koopverplichting en gratis parkeren voor de deur.

Beste Riet, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fijn geholpen door personeel

Vriendelijk

Beste Ineke, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Top winkelen bij Castelijn

Het winkelen bij Castelijn is altijd een feest.Mooie gevarieerde collectie voor elke leeftijd en stijl. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij komen er graag.

Beste Monique, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Vriendelijk en goed geholpen

Tevreden over vriendelijke verkoopster. Kleding meteen afgespeld, aangepast en na enkele dagen klaar.

Beste Paul, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Werkelijk keurig!

Ik had een blouse online besteld. Die kwam in een mooie doos met een briefje en pen erbij. Echt een kadootje als de postbode het je overhandigd. Helemaal blij mee. Top!

Beste Claudia, Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met je nieuwe blouse! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Plezierig gewinkeld

Wij konden ontspannen en in alle rust winkelen. Was heel fijn en voor herhaling vatbaar. Leuk personeel!

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Warm, vriendelijk, geweldig aanbod

5 jaar geleden stapte ik voor het eerst deze winkel binnen. Wat me opviel was het grote assortiment van alle favoriete merken bij elkaar. De medewerkers zijn allemaal even aardig, zijn eerlijk en geven leuke adviezen. In de loop der jaren heb ik zelfs mijn favoriet, zij weet wat bij me past en zij tovert altijd een mooie outfit te voorschijn. Na afloop krijg je altijd een heerlijke kop koffie alsof je op het terras zit en service zoals het korter maken van kleding is gratis, behalve tijdens de uitverkoop. Voor mij geen andere winkel meer.

Beste Claudia, Wauw wat een mooie review heb je geschreven! Hier zijn wij echt super blij mee! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Plezierig telefonisch contact en snelle service!

Het contact aan de telefoon was prettig. Goed, snel en netjes geholpen. Daarna de bestelling via internet geplaatst. Deze was de volgende dag al in huis. Goed geregeld!!

Beste Kim, Wat een leuke review heb je geschreven, dankjewel! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Klanttevredenheid is synoniem aan sublieme hoffelijkheid

Attente klantbenadering door servicegerichte deskundige medewerkers

Vriendelijk, snel en heel klantvriendelijk

Plezierige winkel met mooie collectie en goede service. Coronamaatregelen worden goed in acht genomen. Leerde de zaak kennen via online aanschaf.

prettige winkel, prettig personeel, mooie collectie.

Prettig

Veel variatie, top bediening!

Mooie winkel, veel merken, doen er alles aan om de klant goed van dienst te zijn!

Goed geholpen met eerlijk advies!

Fijn geholpen, eerlijk advies, dus leuk geslaagd. Alleen bij de kassa geen koffie aangeboden gekregen.. (klein minpuntje na een uurtje passen).

Ik voel me er huis

Ik word correct geholpen en kan er mijn ding doen.

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!