Zeer vriendelijk behulpzaam personeel

top zaak

eerlijk personeel die ook zegt als het niet staat. uitmuntende service

Heel veel keus en allemaal heelmooie kleren

Zeer goed geholpen ga beslist terug

Veel keus en zeer vriendelijk personeel

De dame die mij hielp adviseerde goed en zocht kleding voor me uit die bij me paste

Snel en goed bezorgd.

Snel en goed bezorgd. Item precies zoals op de website.

Zeer vriendelijk personeel.

Je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen. Er wordt de tijd genomen om een lekker kopje koffie voor ons te maken.

Gewoon helemaal top

Vanaf het bestelmoment tot het bezorgmement goed op de hoogte gehouden precies volgens afspraak.

Mooie winkel, goed assortiment en fijn personeel.

Aangenaam verrast door de mooie winkel en het brede assortiment. Fijn en behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn. Lekker kopje koffie gedronken.

A

B

Fijne winkel met groot assortiment en behulpzaam personeel

Alleen maar prettige ervaringen

Altijd fijn om even rond te neuzen zonder dat je wordt lastig gevallen. Personeel altijd behulpzaam en vriendelijk.

Erg leuke medewerkers

Heel behulpzame... Kwam met mijn zus en gehandicapten tante kleren kopen, een jonge verkoopster zorgde meteen voor een pasruimte waar wij alle uitgezochte kleding konden hangen die wij later pas gingen passen. Top gedaan!! Thnx Helaas was de lift naar de verdieping kapot

Perfecte service

Voldoende keus en perfecte service

Super vriendelijke, nehulpzame vrrkoopsters!!

Een puntje waar echt aandacht aan besteed moet worden... Ik haalde een kostuumbroek op, die werd ingekort. De broek hing helemaal gekreukt op de hanger op ons te wachten. Dat vond ik super jammer.

zeer goede ervaring

Geweldig goed geholpen met het uitzoeken van mijn kleding voor ons 50 jarig huwelijk.

Super vriendelijke en kundige medewekstets

Superfijne winkel

Hele mooie stijlvolle kleren. Voor alle gelegenheden. Behulpzaam personeel en niet opdringerig. Echt super.

Zoals altijd perfect bediend en een topkwaliteit

Tja eigenlijk hoef ik niks te zeggen alle perfect.

Winkel is overzichtelijk

Personeel is heel behulpzaam

Professioneel

Deskundige verkopers

Zeeeeer tevreden van deze winkel!!

Zeer goed service, mooie collectie, vriendelijke mensen.. had een bestelling geplaatst en niet goed gekeken naar het artikel. En door middel van een mail naar hun toe direkt antwoord gekregen en zeer goed opgelost. Een zeer tevreden klant. Ik weet waar ik in de toekomst moet zijn nu !

We worden altijd goed geholpen goede adviezen. Kortom we komen er graag en ook online bestellen we regelmatig.

Heel tevreden, leuke collecties en goede service

Goede ervaringen en een leuke collectie! Er blijft (helaas voor de portemonnee) bij ieder bezoekje wat plakken. Fijn dat de koffie dan ook meteen klaar wordt gemaakt. En dat iets nabestellen (meestal) ook kan.

Snelle en correcte afhandeling

Ruime keuze en snelle verzending met kleine verrassing.

Broek gekocht. Deze moest korter gemaakt worden. Binnen 1 week klaar.

Markt 71

6191 JK Beek

046 - 4202050

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!