Snelle en goede levering

Goed en accurate levering

Vriendelijk, aardig, behulpzaam, eerlijk en informatief. Niet voor de kleine beurs.

Mooie prijs

Mooie prijs en redelijk snel geleverd.

Content

Vriendelijke verkoopsters, pushen niet om te kopen , en vooral kwalitatief mooie kleren , en als service koffie, en belangrijk ook toilet aanwezig!!!

Mooie kleding en goede service

Top winkel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Super team!

Persoonlijke ( eerlijke) aandacht. Gezellig afronden met een kopje koffie

Perfecte service , vriendelijk,en altijd een kopje koffie in een woord geweldig.

Veelzijdige collectie en vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen, zowel mijn vrouw en ikzelf. Vriendelijk en deskundig personeel

eranderingen worden zeer sneafgehandeld

Gratis parkeren voor de deur, koffie tijdens de korte vermaaktijd.

Snel en eenvoudig

tevreden

vriendelijk en deskundig geholpen, met vermaakservice als extra.

Zeer behulpzaam en binnen enkele minuten geslaagd!

Mijn eerste bezoek aan deze winkel heb ik als zeer positief ervaren. De dame die me te woord stond, wist mijn vraag meteen naar de juiste broek en broekmaat te vertalen. Binnen enkele minuten stond ik met 3 exemplaren in de paskamer. Alle 3 gekocht. Omdat ik aangaf nieuwe klant te zijn, kreeg ik een korte rondleiding. Waarom een 9 en geen 10? Bepaalde merkkleding hadden ze niet in het assortiment.

Een winkel met een gastvrije sfeer!

Ruime winkel met een uitgebreid assortiment. De winkel ademt een vriendelijke en gastvrije sfeer uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En na je aankoop genieten van een heerlijke kop koffie voor je weer verder gaat. Super!

Altijd vriendelijke en deskundige medewerkers

Ook nu weer goed en deskundig geholpen. Altijd leuk om Castelijn mode te bezoeken.

Leuke modemerken

Fijne medewerkers die je goed helpen

Overzichtelijke winkel

Alles fijn gesorteerd, behulpzaam personeel: niet opdringerig. Lekkere afsluiting middels kop koffie!

Altijd tevreden

Ben altijd goed geholpen dus zeer tevreden

Goede service en vriendelijke personeel.

In een woord "uitstekend". Gastvrije ontvangst, veel keuze, lekke re koffie en attente hulp. Wat wil eens mens nog meer!

Uitgebreid assortiment

Vaak nieuwe aanvulling van de collectie, fijn. Sommige merken vind ik erg prijzig.

Leuk en behulpzaam team.

De medewerkers helpen graag en werken goed samen om te zorgen voor de perfecte outfit.

Heel fijn en leuk personeel

Wordt altijd goed en deskundig geholpen. Enthousiast personeel

Geen tijd voor de klant.

Drie verkoopmedewerkers waren bezig met 1 klant.

Kwaliteitskleding ruime keuze en fijne service van het personeel

Mooie winkel

Mooie winkel met verschillende merken en voor iedere leeftijd. Goeie service en altijd een lekker kopje koffie. Je parkeert voor de deur altijd fijn vooral voor oudere mensen.

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!