Heel vakkundig geholpen. Heel persoonlijke benadering.

Ik ben heel goed geslaagd in uw fliaal, en op een heel prettige manier geholpen.

Beste Margriet, Bedankt voor de review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Super winkel.

Altijd een super service. En vriendelijk en super personeel!!

Beste Bram, Bedankt voor de review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Beste Coen, Bedankt voor de review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Prima ervaring!

Vlot geleverd. Geen enkel probleem.

Beste klant, Bedankt voor de review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

gewoon gewldig.

in deze winkel wordt je altijd vriendelijk ontvangen door zowel de eigenaren alsook door het personeel, mooie goede kleding en goed advies, wordt gratis op maat gemaakt en ter afsluiting een lekker kopje koffie . Kan eenieder deze zaak aanbevelen. gr.Jan en Marlies.

Beste Jan en Marlies, Bedankt voor de leuke reactie en tot de volgende week! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Perfect.

Zo wil je als klant geholpen worden. Perfect dus. Helaas paste het bestelde bloesje niet maar geen probleem krijg je geld gewoon terug. Het is goed verpakt en kreeg ook nog eens een ballpoint erbij, dat hoeven ze niet te doen, maar toch leuk

Beste Marijke, Bedankt voor de leuke reactie! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Gezellige winkel

Gezellige winkel en vriendelijk personeel

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

zeer goed

personeel behulpzaam om de juiste keuze te maken dit geeft een goed gevoel

Beste Johan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Heel veel keuze. Leuk en behulpzaam personeel. Top

Beste Astrid, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Out of the comfortzone

Leuke ervaring om eens andere outfits te passen. Vriendelijke dames, leuke tips .... een echte aanrader!

Beste Liesbeth, Bedankt voor deze leuke review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer grote keuze van erg leuke spullen

Uitgebreide collectie in goede prijsklasse

Uitgebreide collectie in goede prijsklasse. Jammer dat het personeel over het algemeen erg jong is. Ik voel nu ik wat ouder word weinig klik met hun en mis soms goed advies.

mooi spullen!! goede service1

mooi spullen!! goede service!

Top service, en verzending volgens afspraak

Goede service en correcte afspraken die ook na gekomen worden Aanrader👍

Beste klant, Bedankt voor deze review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Verstand van zaken

Wij kwamen voor een pak voor onze zoon. Zeer deskundige verkoopster op de mannen afdeling. Wist zelfs nog welk pak en in welke maat hij vorig jaar had gekocht. Meedenkend en erg vriendelijk

Beste Annemiek, Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met het nieuwe pak voor uw zoon. Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Veel merken, veel keuze, vriendelijk personeel, mooie zaak, gezellig.

Beste Karin, Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fijne zaak

Ruime keuze, betaalbare prijzen. Vriendelijk personeel. Goede service en een kopje koffie toe!

Beste Lucienne, Bedankt voor de mooie review en het hoge cijfer! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Keurig verpakt.

Heel blij met het shirt, prima bezorging. Zag er verzorgd uit.

Beste meneer/mevrouw Roemer, Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Perfect!

Besteld kledingstuk was er razendsnel, tegen de avond besteld in de ochtend bezorgd, netjes verpakt. Prima ervaring dus.

Beste Esther, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Fantastisch!

Goede service en zeer snelle levering! Ik was op zoek naar een specifiek kledingstuk van Expresso, via de verkoopster goed advies gekregen om dit online bij Castelijn te bestellen. Super!

Beste Irma, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle levering en prima verpakt.

Beste mevrouw Dekkers-Legue, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Magnifiek

Vandaag een persoonlijke styling advies gekregen samen met mijn dochter en zusje...... "GENOTEN" na een vriendelijk en warm ontvangst zijn we door 2 werknemersters vergezeld naar jullie 2 de zaak iets verder op het plein(warme sfeervolle zaak) daar stond al vanalles klaar wat betreft voor ons persoonlijk advies onder genot van een heerlijk gebakje en goede latte gingen we onze vragenlijst samen door..... De kleuren figuurtype werden duidelijk en we mochten aan de slag (echt in de watten gelegd) de verrassende combinatie ,verschillende stylen, broeken jurken rokjes jumpsuit pakken vanalles stond voor ons ieder al klaar ..... Het was geslaagd en we zijn geslaagd nieuwe garderobe en een verfrissend geurtje en de velen verrassende adviezen kleuren rijker(out of the box) . dankjewel dames voor de warme ontvangst goede hartelijk adviezen de extra's voor alles gewoon..... Zeker een aanrader voor een ieder als je nog twijfelt zeggen wij DOEN

Beste Ginny, Wauw bedankt voor deze beoordeling. Gelukkig was de Personal Styling geslaagd! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Vriendelijk en behulpzaam personeel goede service. Je bent niet alleen koper maar klant in de breedste zin van het woord. Mensen die oog hebben voor de klant en interesse. Kom niet alleen voor het kopen maar ook voor de gezellige sfeer. Ga zo door!!!!

Beste Hans en Vera, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Keurig in doos. Jammer van de PLASTIC hoes!!

Beste Yvonne, Bedankt voor je review en voor je verbeterpunt! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Beste klant, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Expresso). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!