Snel, netjes, persoonlijk.

Ik had maar een kleine bestelling, maar die werd de volgende dag netjes verpakt en met een persoonlijk bericht geleverd.

Klantvriendelijke benadering met snelle levering.

Super service en snelle levering

Snelle levering, mooi verpakt, top service!

Alweer top service

Hoe gemakkelijk is shoppen op deze manier: je zoekt online wat uit, krijgt het thuis gebracht, past eea op je gemak en vraagt om niet gewenste kleding weer op te halen. Prima geregeld

aanlevering inclusief persoonlijk bedankje gadget, komt heel vriendelijk over

Snelle en persoonlijke levering

Ondanks webshop, toch een persoonlijk gevoel overgehouden door de handgeschreven kaart bij de bestelling.

Mijn ervaring is uitstekend wat betreft kwaliteit, bediening en nu in coronatijd kleding via site bestellen en snelle correcte levering!!!

Perfect geregeld

Snelle en perfect bezorging

Snelle levering, prima service.

Prima. Geen verbeteringen nodig.

De kleding werd persoonlijk thuis afgegeven door de winkelmedewerker.

goed en snel geholpen

goed en snel geholpen

Prima afwikkeling

Bestelde werd binne 1 dag persoonlijk thuis afgeleverd!

Nette en snelle levering

Goede, vriendelijke en snelle service

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de bestelling wordt meteen opgestuurd in mijn geval. Zeker een aanrader deze winkel en webshop!!

Goede prijs , uitstekende keus !

Vlotte afhandeling, goede prijs kwaliteit verhouding!

Supergoed geregeld

Supergoed geregeld, aan huis gebracht

Helemaal top, persoonlijk en super service

Super service, snel besteld via de website, makkelijk contact per telefoon, zelfs WhatsApp is mogelijk, de bestelling werd thuis gebracht door een zeer vriendelijke mevrouw, ruilen is geen probleem, was mooi ingepakt omdat het cadeau waren, ik ben echt ontzettend tevreden.

Snelle perfecte afhandeling van de bestelling!

Idem.

Heel netjes en snel mijn bestelling ontvangen!

Product netjes en snel ontvangen met persoonlijk geschreven kaart .

Geweldige service

Ivm Corona online besteld. Zelfde dag nog persoonlijk thuis geleverd. Helaas paste de artikelen ditmaal niet. Pakketje dag erna weer opgehaald en retourbetaling ontvangen.

Prima, online bestellen ging super

Zeer goede ervaring. Bestelling werd zelfs thuis gebracht. Top!

Ongelofelijk.. wat een goede service !

Dit is de eerste keer dat ik bij deze firma iets bestel , maar petje af ! Wat een service !

Zeer vriendelijke mensen.

Snelle levering en pakketje is mooi verzorgd

Alles is gegaan zoals je verwacht.

Goede ervaring, geen spijt van.

Gewoon uitstekend

Via de webshop had ik 2 kledingstukken besteld met het idee dat deze in de volgende dagen zouden binnen komen. Natuurlijk door de Covid-19 ligt dit iets anders. De winkel is gesloten, dus lekker shoppen zit er niet in. Met grote verbazing werd het al tegen de avond afgeleverd. Gewoon Top!!! Bedankt voor de super service en de kleding zit als gegoten

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!