Kwaliteit

Behulpzaam personeel en een goed passend advies

Netjes en correct geholpen

Naar aanleiding van mijn vraag betreffende kleding van PME werd ik correct geholpen, duidelijke uitleg gekregen betreffende welke kleding voor mij het juiste zou zijn (maat en model) de betreffende medewerkster denkt met je mee, over welke modellen er nog zijn. gewoon netjes en correct geholpen.

Goede informatie en hulp

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Top winkel

Castelijn mode ben is in een woord fantastisch

Prettig geholpen,mooie op elkaar afgestemde collectie

Prettig geholpen,mooie op elkaar afgestemd collectie.

Super vriendelijk personeel niets is te veel

Zeer behulpzaam

Prima verkoopster,die goed aanvoelde wat mijn wensen waten

Altijd een warmwelkom

En vriendelijke bediening met net dat stapje extra. Ga zo door

Goede klantgerichte benadering.

Van mij krijgt de verkoopmedewerker 10 punten. De hulp was persoonlijk. Het advies was: "Probeer eens een maatje kleiner". Zij haalde deze kleinere maat uit het rek. Er was hulp bij het de details en de lengte werd direct afgespeld. Verder vond ik het heel fijn dat de winkel voor het korter maken geen extra kosten in rekening bracht. Ook werd de aankoop afgesloten met een lekker kopje cappuccino. Omdat het in 2024 om een jubileum jaar gaat, kreeg ik een paasbrood met een cadeau kaart mee naar huis. Deze complete winkel ervaring vond ik erg leuk en ik voelde mij als klant eventjes "koning".

Heel divers aanbod

Fijne winkel met erg vriendelijk personeel Hier kom ik graag!!

Altijd goed geholpen.

Ik word altijd goed geadviseerd en netjes geholpen.

Goede service bij aankoop driedelig kostuum.

De verkoopsters waren vriendelijke, adviserend en behulpzaam!

Fijne zaak met ruime keuze

Goed geholpen, verkopers denken mee en halen alles uit de kast om een passende oplossing te vinden.

W

We

Vriendelijk personeel

GE-weldige shop ervaring!

zeer ruime keuze voor iedere gelegenheid. hele vriendelijke en behulpzame medewerksters. kijk al weer uit naar mijn volgende bezoek.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

M

Topzaak

Mooie collecties. Vriendelijke medewerkers.

Professioneel en veel keuze

Zaak heeft een mooie uitstraling, veel keuze in merken en soort kleding. Fijn personeel Na afloop wordt een lekker kopje koffie of thee aangeboden

Goede service, vriendelijk personeel, super mooie kleding, goed advies

Persoonlijke hulp bij kiezen kleding. Goed en eerlijk advies. Goede service.

Behulpzaam en vriendelijk personeel

De afdeling van Opus, Yaya zeer vriendelijke dames!!

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Groot assortiment. Goede service

Mooie winkel, in alle opzichten

Uitgebreid assortiment mooie kleding, veel keuze voor verschillende stijlen. Zeer aardig klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

Correct en goed

Goede hulp en mooie collectie

Leuke winkel

Goede zaak Waar ze het niet hoog in de bol hebben. Beter dan jassen noy !!!

71 Markt Beek 6191 JK

046 - 4202050

About Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!