Heel vriendelijk en razend snel

Mooie fashion, super vriendelijk en behulpzaam

super

super service erg klantvriendelijk

Snel geleverd en prima service.

Mijn bestelling was snel geleverd en precies was ik ervan had verwacht met een kleine leuke verrassing in de doos er ook nog bij.

Paket was snel geleverd.

Mooie jas PME LEGEND

Fijne jas PME LEGEND. Goede prijs en snelle en leuke verzending!

Meer dan tevreden!

Ik had een prachtig wit T-shirt van Opus besteld, deze werd keurig geleverd, mooi ingepakt met als extra's een opvouw tasje en een chocolaatje voor bij de thee. Ik was blij verrast en dus meer dan tevreden met een bestelling waarvan ze een cadeautje hadden gemaakt. Ik zal deze zaak zeker aanbevelen. Vriendelijke groet, Marjo

Fijne online shop

Duidelijke online shop en snelle levering

Ik winkel alleen maar bij Castelijn! Geweldige service, advies en heel veel keuze! Daarna heerlijke koffie dus echt top!

Zomerjas besteld bij Castelijn Mode, Jas is prima! Alleen duurde de levertijd iets langer, was niet in voorraad..

prettige website . Snelle levering en service

Leuk ingepakt snelle levering

Super goed geholpen

Super goed geholpen door de kundige Hilde

ruime keuze, vriendelijk personeel

Goed luisterend naar de wensen en heeft hierop ingespeeld. Heeft hierbij ook goed variatie aangeboden

Hele fijne,prettige sfeervolle winkel

Altijd goed geholpen, veel keus, nemen de tijd,geven je de ruimte om rustig te winkelen, prima service.

goede zaak goede service

enorme keuze en goede kwaliteit/service

Geweldige shop ervaring, goed advies, goede service

Een geweldige zaak met de nieuwste producten. Mooi en overzichtelijk. De service en het advies is zeer professioneel. De verkochte producten zijn van top kwaliteit.

Altijd gezellig bij Castelijn

Mooie dames en herenkleding! Ga er altijd eerst naar toe als ik iets nieuws wil. Mijn man en zonen hebben er een mooi kostuum gekocht bij huwelijk van mijn dochter. Leuke hulp bij het uitzoeken van kleding. Lekker kopje koffie erbij na het shoppen. Heb niks negatiefs te melden. Ga zo door!!

SUPER COLLECTIE, PRIMA BEDIENING

PRETTIG WINKELEN. ALTIJD GESLAAGD

Mooie Collectie fijn geholpen

Mooie collectie en altijd fijn geholpen aardig personeel

Goede hulp bij uitzoeken kleding

Goede service, vriendelijk personeel, ruime keuze aan kleding

mmmmm het is een zelfredzame winkel, weinig service.

Als ik heel kritisch ben dan zou ik jullie kwetsen. Ik ben een dame van 70 jaar, en wilde graag een broek, shirt en vest. Ik vond kleding op de koopjes rek....dan zak je in punten. Ik ben boven gaan kijken voor een shirt, de verkoopster was 3 personen aan het helpen. Er was heel weinig personeel in de winkel. Aan de voorkant stond een hele vriendelijke dame die mij met veel zorg heeft geholpen en aandacht gaf met een praatje, zij zag en keek naar mij. De meeste mensen in uw winkel zien en kijken de klant niet eens aan. Niet iedereen kan veel geld uitgeven. want jullie hebben veel dure kleding. Mijn Tip en training is , iedere klant is koning. En uw personeel is een spiegel voor de klant, daar zijn ook nog veel punten te winnen. Ik schrik vaak hoe sommigen mensen erbij lopen. MVG mevrouw M. Ik blijf graag anoniem

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw bezoek. We streven ernaar om elke klant met dezelfde zorg en aandacht te helpen. We zullen uw opmerkingen over het personeel serieus nemen en gebruiken om onze service te verbeteren. Uw tevredenheid staat voorop, en we zullen ons best doen om uw volgende bezoek aan Castelijn Mode Beek aangenamer te maken. Met vriendelijke groet, Daan van Castelijn Mode Beek

Alĺes was perfect.

Snelle levering, en goed.

Geweldig geholpen

Staan open voor het geen je zou willen passen ,echt aangenaam verrast

Kwaliteit

Behulpzaam personeel en een goed passend advies

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!