Fijne winkel met vriendelijke verkopers

Goed geholpen, verkoper had alle tijd en kwam met goede suggesties.

Hele snelle levering en super mooie broek van Expresso.

Beste Divera, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle levertijd, klein probleempje keurig opgelost.

Beste Henne, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

behulpzaam, Gezellig, koffie haha

Beste Desirée, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Helaas teleurstellend

Ik ben nog nooit in de winkel geweest omdat ik te ver weg woon maar Ik ben er van overtuigd dat het een prachtige winkel Is. Online was Jullie winkel de eerste keer voor mij. Het jasje was prachtig maar de kleur op de website , taupe, was heel anders dan het groene jasje wat bezorgd is. Dit vond ik erg jammer en teleurstellend. Er stond ook groen op het kaartje. Dan is het niet leuk dat je het jasje moet terugsturen. Beetje knullig ook dat er niet even naar gekeken word. De verwerking van het retour ging tot nu toe goed, hoewel het geld er nog niet op staat maar dat kon even duren begreep ik. Het risico van online kopen. Ik hoop ooit jullie winkel eens te bezoeken met een betere ervaring.

Beste Karin, Als eerste bedankt voor de feedback! We zullen beter op de kleuren van de items en op de fotografie letten! Ik zorg ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk terug wordt aangepast bij Afterpay. Als je eens in de buurt bent zouden we het heel leuk vinden dat je eens langs komt in onze winkel, zodat je alle collectie's kan zien en dat je kan genieten van een heerlijk drankje van het huis. Hopelijk tot snel, Daan van Castelijn Mode Beek

Snelle bezorging met leuke pen als presentje erbij.

Beste Mirjam, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Suppa alles perfekt

Goed verpakt snel geleverd en mooi en goede kleren

Beste Hans, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Ongedwongen klantvriendelijke sfeer

Fijne sfeer in de winkel. Behulpzaam personeel en een zeer grote keuze zowrl voor dames als heren. En uiteraard de lekkere koffie

Beste Jo, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goed aanbod, veel keuze. Prima servive!

Leuke, gezellige winkel met veel aanbod. Goede kwaliteit en erg behulpzaam. Je krijgt er ook nog een lekker kopje koffie!

Beste Jo, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goede service en advies

Beste Dave, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

ook via de webshop goede service!

normaal gaan we altijd in de mooie winkel de kleding kopen. nu eens via internet gedaan, ook nu een goede service. wat jammer is dat je geen punten spaart als je via de webshop besteld in de winkel wel.

Beste Eric, Bedankt voor je review! Als je in onze webshop een account aanmaakt wordt die automatische gekoppeld aan je klantnummer in onze winkel. Maar alleen als bij allebei het zelfde e-mail adres bekend is. Als dat zo is dan spaar je ook punten bij aankopen in onze webshop. Ze zijn echter alleen nog maar in te wisselen in onze winkel. We zijn er wel mee bezig om de punten dat je jouw gespaarde punten in kan wisselen in onze webshop. Als er nog vragen zijn, laat het mij even weten! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Gerne wieder

Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit

Beste Helmut, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schöne Grüße, Daan van Castelijn Fashion Beek

Prima geholpen

Beste Heijnens, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Veel keuze en vriendelijke, behulpzame verkopers

De verkopers en -koopsters bieden vriendelijke, deskundige hulp. Geven goed advies. Er is mooie kleding van goede merken. Niet goedkoop maar prijs/kwaliteit is prima!

Beste Marianne, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Leuke winkel!! Zeer vriendelijk personeel!

Top winkel!

Beste Kim, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Heel tevreden

Beste Coby, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Duidelijke website en snelle levering

Veel keus, snelle levering

Beste Albertha, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Je wordt altijd super geholpen.

Je wordt altijd super geholpen.

Beste Bram, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Geweldige bediening

Zeer vriendelijke,behulpzame en vakkundige bediening. Na een geslaagd bezoek aan de winkel het pand met een brede glimlach verlaten. Wij zullen zeker uw winkel bij familie en vrienden aanbevelen.

Beste Theo, Bedankt voor je uitgebreide review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Snel en goed verzorgd

Snelle levering, mooi ingepakt en met een handgeschreven kaart erbij, wat het heel persoonlijk en attent maakt. Ga zo door!

Beste Lilianne, Bedankt voor je uitgebreide review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer goed.

Prettige web-site, super snelle levering en pakje heel mooi verzorgd.

Beste Peter, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Leuke kaart met handgeschreven tekst

Netjes verzorgd pakket super ga zo door

Beste Conny, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Goede service.

Snelle levering en mooie kleding

Beste John, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Zeer snel

Goed product zeer snelle bezorging

Beste Marijke, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Pakket altijd mooi en persoonlijk ingepakt

Beste Dave, Bedankt voor je review! Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!