Mooie site, leuke merken vlotte afhandeling

Prima webwinkel.

Vlotte,nette bezorging.

In een woord geweldig

Dit is mijn eerste bestelling maar alles loopt op rolletjes.

Prima geregeld

Alles goed gegaan, bestelwijze, goed verpakt, extraatje in de doos. Kortom, alles ok!

Supper.

Snelle levering, en mooi verpakt, perfect!!

Helder bestelproces, snelle verzending met een kleine verrassing erbij, heel attent!

Zeer goed !!

Mooi product.

Blouse studio anneloes

Net alsalke produkten van dit merk prachtig . Klein minpuntjedexkleur jeansxheeftcniet dezelfde tint als dexbijpasende broek maar met een vestje erover niet te zien.

Duidelijke website, snel bestellen

Zeer tevreden, nog net de schoenen in huis die ik zocht. Vlotte levering.

Fantastische bezorging

Leuk verpakt met extra’s

Met zorg verpakt

Update via mail Keurig verpakt!

Uitstekend!!!!

Snelle levering , goed verpakt , prijs is goed , geen verzendkosten , dus ik ben uitermaten tevreden.

Snelle levering.

Snelle levering. Komt zeer betrouwbaar over.

Vriendelijke klantenservice, super qua website en bij ruilen/retourneren

Hoi Janet, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Klantgericht en uitstekende service bij mijn online bestelling

Hoi Bettina, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Snel online besteld snel in huis

Ik was op zoek naar een bep.broek van PME voor mijn vriend. Gevonden en meteen gekocht. Snelle levering

Hoi Mijan, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Zeer tevreden!

Snelle levering en goede communicatie. In de verpakking nog een leuk aardigheidje. Dit alles maakt mij een zeer tevreden klant!

Hoi Heleen, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Ze hadden 5 sterren gekregen als de comunicatie wat beter was verlopen. Meerdere malen via mail en whatssapp aangegeven dat de korting van de carnaval er nog af moest bij billink. Na een week maar gebeld en toen goed geholpen en snel geregeld

Hoi Ricardo, Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat het allemaal iets langer duurde dan normaal! Alsnog veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Prima service en aankoop

Prima en perfect verlopen!

Hoi Bram, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Op tijd mijn bestelling gekregen .

Hoi Els, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Gezellige winkel met uitgebreide keuze in kleding

Gezellige winkel, uitgebreide keuze en klantvriendelijk personeel. Na het winkelen genieten van een lekkere kop koffie!

Hoi Jo, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Kan allemaal wat professioneler

Eerder bestelde maat (98) bleek volgens winkel helemaal niet te bestaan, maar werd door een systeemfout wel via de website aangeboden, terwijl op de website van Strellson deze maat wel beschikbaar was. Vervolgens werd mijn bestelling geannuleerd en werd telefonisch aangegeven dat maat 50 goed zou zijn en dat ik deze online kon bestellen. Deze maat bleek echter te klein…. Het is makkelijker wanneer jullie zelf het product kunnen omruilen. Volgens de medewerker bleek dit door het systeem niet te kunnen. Nu werd mijn eerdere bestelling geannuleerd en moest ik zelf opnieuw een bestelling plaatsen, waarbij ik twee keer een bedrag van €300 kon aftikken. Ook de communicatie verloopt slecht. Ik werd gebeld waarbij ze aangaven dat mijn bestelling binnen was gekomen en of ik het op wilde komen halen (vrouwen kleding). Zowel de naam als het telefoonnummer bleek verwisseld. Al met al een beetje slordig. Vervolgens werd ik nog een aantal keer gebeld en er werd geen voicemail bericht in gesproken. Hierdoor gingen er 2 dagen overheen. Een mailtje was fijn geweest.

Ze zijn goed bereikbaar.

De levering duurde wat langer dan normaal. Gelukkig kreeg ik hier duidelijkheid over toen ik belde.

Hoi, Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat de levering langer duurde dan normaal! Alsnog veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Gewoon goed

Bestelling werd perfect vlgs wens en snel geleverd!

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Waardeloos

Ik had ervoor gekozen mijn pakket op te halen bij een pakketautomaat. Op de dag van levering kreeg ik een bericht dat mijn pakket was afgeleverd, best bijzonder als je nog op je werk zit. Eenmaal thuis geen briefje of pakket in de bus. Later die avond heb ik nadat ik de hond had uitgelaten nogmaals de brievenbus gecheckt en ineens lag het pakket in de bus. Ik denk dat de bezorger zelf heeft getekend voor het pakket en vervolgens bij de buren (flat)in de brievenbus heeft gedaan, waarschijnlijk per ongeluk. Ik heb meteen gebeld met Post.Nl om dit voorval te bespreken en daar werd ik ook al niet heel vriendelijk geholpen. Eenmaal het pakket in bezit waar ik op zich al blij mee was bleek er een vlekje op het overhemd (wit) te zitten.

Beste Michael, Bedankt voor je uitgebreide review. Helaas kunnen wij er zelf niks aan doen hoe PostNL het pakketje uiteindelijk bezorgt. We gaan dit natuurlijk wel naar ze terug koppelen dat dit niet de manier is hoe het hoort te gaan. Dat er een vlek in het overhemd zit is natuurlijk niet de bedoeling en ook daar zullen wij in de toekomst extra controle op doen! Mijn excuses hoe het gelopen is maar we gaan dit meenemen met de gesprekken met PostNL en ook met de extra controles bij het verzenden van de pakketjes. Groetjes, Daan van Castelijn Mode Beek

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!