Goede service en snel

Goede service en snel.

Hoi Pascal, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Heel matig

Kleur geleverde afwijkend van afgebeelde

Beste, Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet overeen komt met de kleur van de afbeelding! Onze excuses. Groetjes, Anouk Castelijn Mode Beek

Mooie merken snelle levering

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Snelle levering, enorm netjes verpakt.

Product is precies zoals verwacht, snel geleverd ondanks decemberdrukte. Enorm netjes verpakt incl tas en kleine attentie.

Hoi Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Ik had een vraag over mijn bestelling en ben heel correct en snel geholpen. Levering uiteindelijk ook nog snel en goed.

Hoi Marian, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Snel, mooi en adequaat geleverd

Hoi Joyce, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Prima winkel voor online

Hoi Rob, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Fijne winkel vriendelijk personeel

Hoi Yolanda, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Artikel heel snel geleverd en keurig verpakt.

Was eerste keer, prima service

Hoi Cees, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Super service, zeer nette levering

Aanrader. Zeer tevreden. Snelle en zeer goede service en verzending

Hoi Richard, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Prima service, heldere communicatie

Prima service, heldere communicatie en snelle levering. Vanwege 70 jarig bestaan een tas en chocolaatje erbij gekregen. Super attent!

Hoi Rob, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Klasse

Keurig geholpen, tijdens het wachten ivm korter maken broek en vest gezellig koffie met... gedronken.

Beste, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Fijne service

Be hulpzame medewerkers

Hoi Jo, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Prachtige winkel met veel keuzemogelijkheden

Fantastische hulp bij uitzoeken van kleding door jullie dames

Hoi Gertie, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Goede service en vriendelijke medewerkers

Hoi Karin, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Superwinkel en mooie collecties voor man en vrouw!!!!!!

Zijn heel blij met deze ervaringen en hopen er nog lang van te mogen genieten

Prettige sfeer, fijn personeel

Zie boven

Mooie zaak met veel keuze en vriendelijk personeel

Er is genoeg keuze en je wordt vriendelijk geholpen.

Beste, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Goede kwaliteit kleding

Mooie kleding. De benadering naar de niet vaste klanten kan beter.

Beste Marjo, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest! We proberen namelijk zowel de vaste als de nieuwe klanten te voorzien van onze service. Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Mooie zaak, vriendelijk personeel

Voor mannen en vrouwen goede collectie.

Hoi Carla, Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Ik had een verkeerde jas besteld, moeiteloos kunnen annuleren. Hele fijne en snelle service.

Hoi Frank, Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Gezellige winkel, mooie kleding en heel vriendelijk verkoopsters

Heel fijn geholpen, blij naar huis gegaan

Goede winkel.....

Goed advies en uitgebreid assortiment. Prettige medewerkers. Mooie winkel!

Hoi Iene, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Top kleding winkel!

Altijd goed advies , vriendelijk personeel ! Veel merken, en ik slaag er bijna altijd !!

Hoi Jeanny, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Zeer prettige ervaring

Mijn vrouw en ik zelf hebben nieuwe kleding gekocht. Prima en vriendelijk geholpen. Niet vergeten deskundig. Fijn na afloop een lekkere kop koffie.

Hoi Ton, Bedankt voor je beoordeling, hier zijn we blij mee! Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groetjes, Anouk Castelijn mode Beek

Markt 71

6191 JK Beek

046 - 4202050

Over Castelijn Fashion & Denim

Castelijn Mode Beek is de gezelligste kledingwinkel in Limburg. Maar hoe komt dat dan? We zijn een echt familiebedrijf met een passie voor kleding. Daarom hebben we meer dan 70 modemerken voor dames en heren (zoals PME Legend, YaYa, Cast Iron en Studio Anneloes). Maar dat is nog niet alles, ook kun je voor de deur gratis parkeren en kunnen we je nieuwe gekocht kleding gratis vermaken in ons eigen atelier. Ben je klaar met winkelen kun je heerlijk genieten van de lekkerste koffie van de hele regio!