snelle service, goede communicatie

product voldoet aan de verwachtingen

Goed produkt goede en snelle levering

Ging allemaal prima

Product was goed te vinden en de bestelling liep soepel

Oplossingsgericht afgeleverd

Volgens afspraak uitgewerkt,

Prima service en product

Snelle levering van de door mij gewenste producten!

Mijn 1e ervaring

De site was eenvoudig te bedienen en het gezochte artikel was (door mij) snel gevonden. Bestellingsprocedure simpel en duidelijk. Gevoerde prijsstelling concurrerend te noemen. En last but not least, de levering is snel en zéér goed verzorgd waardoor het bestelde product in goede staat en zonder transportschade in ontvangst genomen kan worden.

Niks ontvangen

Goedemorgen Tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen Graag vanuit uw kant controle waar mijn bestelling blijft Groeten J & S Transport Johan Bink

Antwort des Geschäftsinhabers

U maakt gebruik van mogelijkheid voor bestellen tijdens onze bedrijfssluiting in de kerstvakantie. Werd duidelijk op de site aangegeven. Eerste verzenddatum 2 januari werd uw bestelling met DHL aan u verzonden.

Top, mooi op tijd leveren van de juiste artikelen.

Snelle perfecte levering van de juiste artikelen.

Deco Sign heeft hety nodige gedaan om het leveringsprobleem op te lossen!

Artikels zijn zoals verwacht. Zeer goede service van de back-office, zij hebben het nodige gedaan om de artikels te laten leveren.

Snelle levering en goed product

Bestellen gaat gemakkelijk en de levertijd is prima!

Aanrader

Gedreven team streeft naar perfecte service.

Antwort des Geschäftsinhabers

Uw bestelling van donderdag 15/12 werd ook donderdag 15/12 aan DHL meegegeven. U maakt gebruik om ons als bedrijf een zware onvoldoende te geven via de reviews. Middels een 1. Het is nu maandag 19/12 en reactie op uw pakketje door DHL: Goedemorgen, er zijn stakingen geweest 16/12 in België. Helaas kan het zijn dat meerdere pakketten in het netwerk vertragingen oplopen en ook in de verwerking hiervan als alles weer gestart is. Advies is de zending even in de gaten te houden. Groetjes Hilde

geweldig

super

besteld, betaald, en ontvangen

Ruim aanbod - snelle levering

Bij Deco Sign & Code BV is een ruim aanbod textiel- en winkelwaren aan een scherpe prijs. Bovendien wordt er snel geleverd

Snelle en verzorgde verzending. Uitstekende service nadat ik zelf een verkeerd product had besteld!

Onaangename verrassing achteraf

De site is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen ging ook vlot. En de levering was perfect. Echter op de site staan zowel de blauwe als de rode stiftpot voor €36,- geprijsd. Maar dan kijk je op de factuur en daar moet ik €42,35 voor de blauwe pot betalen. Een andere tegenvaller waren de doppen vd jerrycans, deze sloten mega slecht waardoor de inkt er aan alle kanten langs liep en mijn handen, de vloer en werkblad onder de inkt zat.

Antwort des Geschäftsinhabers

Ik begrijp uit uw negatieve beoordeling dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Als we inkt opsturen dan doen we er altijd een plastic zak al omheen. De inktfles hoort afgedicht te zijn met een dop en eronder een seal. Kwamen de inktflessen al beschadigd bij u binnen? https://www.deco.nl/prijzen-en-coderen-1/plekolit-stiftpotten-en-inkt/ De rode en zwarte stiftpotten komen uit een ander inkoopkanaal dan de gele groene en blauwe, vandaar ook een andere prijs. Exact zoals op de site werd aangegeven. Laat me weten waar het fout gaat.

Heel goede service

Voorat wij de bestelling deden hebben wij telefonisch contact gehad waarbij wij goed geadviseerd werden. Keurig en zeer snelle levering.

prima zo

De levering van goederen gaan snel en correct. We zijn zeer tevreden

Prima webshop en snelle bezorging.

Prima leverancier

super snel

binnen 1 dag geleverd, dus dat was super snel gedaan,

Goed en duidelijk te vinden.

Goede communicatie voor wat betreft het moment van levering.

Snelle levering, goed product

perfect