snel geleverd

Wat we hadden besteld was de volgende dag al binnen. Top!

Snel en correct

Prima maar omslachtig

Prima bedrijf en goede producten. Ordersysteem omslachtig en leverdatum moet je raden. Dat kan beter, korter, duidelijker.

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

niks op aan te merken

Het enigste, beetje veel info..ik hoef eigenlijk niet te weten hoe t verpakt is(collies ed)

Snelle levering van mooie producten

Mooie producten en snelle levering. Ook worden de producten bij het verzenden goed verpakt. Een blije klant

Eigenlijk gewoon zoals het hoort, gemaakte afspraken worden nagekomen.

Snel en correct geleverd

comunicatie over levertijden kan beter

geen duidelijkheid wanneer ik mijn bestelling krijg

etalagespelden niet leverbaar

Ik had spelden nodig van 50 mm. Kreeg ik spelden van 30 mm.

Antwort des Geschäftsinhabers

U bestelde online 30mm die hebben we ook geleverd. Op onze vraag na uw beoordeling laat u ons niet weten wat we moeten doen om u tevreden te stellen. Aantal Nummer Omschrijving Prijs/stuk Bedrag (incl) 1 13013000 Etalagespelden blank 30mm nr105 500 gram 15,43 15,43 10 40052501 Luxor 250 zwart permanent marker 1-3 mm 1,15 11,50 + Handling in NL DHL / Post < €50,- excl € 6,50 btw € 6,04 Totaal € 34,79 Bezorging Bezorgen (Jawel en dit mag ook bij de buren)

Prima webshop , produkt en levering

Snelle afhandeling , produkt niet goedkoop maar goede kwaliteit ( zuignap met klemmetje )

Makkelijk en snel levering

Fijn bedrijf om te bestellen

Duidelijke site, alle producten die wij nodig hebben. Snelle levering. Ruime keuze.

Snel geleverd.

Snelle levering en precies wat ik zocht.

Altijd snelle levering

Snelle levering en je wordt goed geholpen bij vragen.

altijd snel en betrouwbaar

als kleine afnemer worden wij steeds snel en meer dan correct geholpen.

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

slecht

na bestelling 23-9 krijg je een mail dat lever tijd 2 weken duurt.op dit moment nog niet ontvangen als ik dit van te voren had geweten was ik naar een andere leveranciergekeken

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen - zichtbaar niet op voorraad op de site. Onze reactie dat het nog 2 weken gaat duren alvorens artikel beschikbaar is. We kunnen order annuleren en bedrag terugstorten. Laat maar weten.

Vlot en snel

Voordelig

Snel en goede communicatie

......

Hele snelle levering

Een hele snelle levering van het door mij bestelde artikel.

Prima ervaring

Alles perfect verlopen.

snelle levering en ontvangen wat we hebben besteld

Snelle levering en ontvangen wat we hebben besteld.

Kiyoh Bewertungen