snel

Snelle levering. Waardoor ik snel aan de slag kon.

geweldig

Ik ben zeer goed geholpen. Goede informatie over het product. Daarna geweldig geholpen met het plaatsen van de bestelling. En daarna ook een zeer snelle levering. Product was zeer goed ingepakt. Bedankt.

Perfect Service.

For our company, the 3 card system works perfect. We write all the information that we need on the cards, and attach them to all of our products.

Snel en vakkundig geleverd

Makkelijke site snel antwoord op mijn gestelde vraag. Review is lastig om in te vullen met al die verplichte velden

prima!

Wij zijn door de medewerker prima geholpen en hebben goed advies gekregen.

super snelle levering

correcte prijzen, peter (belgie)

geweldig

zeer snel verzonden ik ben er blij mee TOP.

snel geleverd

Wat we hadden besteld was de volgende dag al binnen. Top!

Snel en correct

Prima maar omslachtig

Prima bedrijf en goede producten. Ordersysteem omslachtig en leverdatum moet je raden. Dat kan beter, korter, duidelijker.

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

niks op aan te merken

Het enigste, beetje veel info..ik hoef eigenlijk niet te weten hoe t verpakt is(collies ed)

Snelle levering van mooie producten

Mooie producten en snelle levering. Ook worden de producten bij het verzenden goed verpakt. Een blije klant

Eigenlijk gewoon zoals het hoort, gemaakte afspraken worden nagekomen.

Snel en correct geleverd

comunicatie over levertijden kan beter

geen duidelijkheid wanneer ik mijn bestelling krijg

etalagespelden niet leverbaar

Ik had spelden nodig van 50 mm. Kreeg ik spelden van 30 mm.

Antwort des Geschäftsinhabers

U bestelde online 30mm die hebben we ook geleverd. Op onze vraag na uw beoordeling laat u ons niet weten wat we moeten doen om u tevreden te stellen. Aantal Nummer Omschrijving Prijs/stuk Bedrag (incl) 1 13013000 Etalagespelden blank 30mm nr105 500 gram 15,43 15,43 10 40052501 Luxor 250 zwart permanent marker 1-3 mm 1,15 11,50 + Handling in NL DHL / Post < €50,- excl € 6,50 btw € 6,04 Totaal € 34,79 Bezorging Bezorgen (Jawel en dit mag ook bij de buren)

Prima webshop , produkt en levering

Snelle afhandeling , produkt niet goedkoop maar goede kwaliteit ( zuignap met klemmetje )

Makkelijk en snel levering

Fijn bedrijf om te bestellen

Duidelijke site, alle producten die wij nodig hebben. Snelle levering. Ruime keuze.

Snel geleverd.

Snelle levering en precies wat ik zocht.

Altijd snelle levering

Snelle levering en je wordt goed geholpen bij vragen.

15 Mangaanweg Wolvega 8471 XJ

Kiyoh Bewertungen