Zeer slecht

Hyperalogeen voer voor mijn hond besteld. Was zgn op voorraad!!! Na contact met petmarkt, waarbij ze aangaven leveringsproblemen met Hills te hebben, zou het binnen een dag of twee wel geleverd worden. Nu na 2 weken nog steeds niets ontvangen.

Er ging iets mis bij PostNL en kreeg direct alles opnieuw toegezonden

Een bestelling was zoekgeraakt door PostNL en na een telefoontje werd de bestelling direct opnieuw verzonden. Top.

Fijne website, veel producten en nette prijzen

Bestel hier regelmatig. De bestelprocedure is duidelijk en producten hebben nette prijzen en worden vlot geleverd. Een aanrader!

goedkopere prijs

Ik bestel via Petmarkt.nl omdat deze site producten kan bieden voor mijn katten die speciale voeding nodig hebben. Het aanbod zit goed, de prijs ook, de stiptheid van leveringen kan de laatste tijd wel beter.

Gouden service

Snel en eenvoudig besteld binnen 24 uur

heel goed en correct

heel snelle en correcte levering

heel goed en snel

makkelijk te bestellen en vaak de volgende dag al geleverd. Ook is telefonisch contact mogelijk en dat komt bij dit soort winkels bijna niet voor.

Zie onder

Goede service, altijd snelle levering Heeft veel producten in assortiment

het aanbevelen waard!

makkelijk bestellen met overzichtelijke website, Goede prijzen van A-merken , duidelijke informatie, ruime keuze betaalmogelijkheden en snelle bezorging (ook bij afhaalpunt in de buurt) indien product op voorraad. Dit staat ook netjes aangegeven Ik ben zeer tevreden.

Prijs/kwaliteit

In het begin had ik wel eens moeite met de levertijd maar de laatste tijd verloopt dit voorspoedig.

Prima betrouwbaar adres

Makkelijke side. Komt afspraken na. Prima telefonisch bereikbaar. Goede prijzen

Bestelgemak, redelijke prijzen

Het zoeken en vinden van producten gaat vlot. Levering is prima snel, vaak volgende werkdag. Ik laat altijd bij een ophaalpunt afleveren, zodat ik ontvangst ivm werk zelf kan bepalen. De prijzen zijn sinds februari wel fors gestegen. Maar nog steeds onder die van anderen.

Goede service en snel

Had een verkeerde bestelling binnen gekregen Dit door gemaild . Direct antwoord en correct behandeld. En had de volgende dag de goede bestelling gekregen . Top

aamrader

goed adres om dierenmedicijnen te bestellen, keurig afleveren

Lange levertijd

Levertijd van 5 dagen

Goed product, service en levering

Nette en snelle service

Nette en snelle service!

lage prijzen en uitstekende service

Dieetvoeding voor je dier is prijzig en bij Petmarkt een stuk goedkoper dan elders. Daarnaast is de service ook prima

Prima, top

Geweldig, prima, goede service. Korrelt behandeld Ga zo door. Geweldig

Fijne site, flexibel team

Prima oplossing voor het niet leverbaar zijn van een artikel. Aardige assistente die het oplosten en advies van deskundige over alternatief. Wat kon beter: ik kwam er zelf achter doordat ik maar bleef wachten op de bestelling. Het stond niet goed aangegeven dat het artikel er niet was. De kat zat dus zonder brokken. Advies: proactief alternatief via site aanbieden als artikel niet leverbaar is.

Goede service en snelle levering

Uitstekend bedrijf

Bij elke bestelling 100% in orde. En ze versturen gelukkig met Post NL.

Neemt geen verantwoordelijkheid, legt probleem neer bij klant

Wanneer er een probleem ontstaat, legt Petmarkt alle verantwoordelijkheid bij de klant neer. Ook negeren ze vervolgens je e-mails. In dit geval bleek na ontvangst van de goederen, niet het juiste te zijn ontvangen. Het bleek dat op de website niet duidelijk aangegeven stond welke variant voer het was, waardoor het verkeerde besteld was. Het moest FOD-HY zijn en niet FDD-HY (dat blijkbaar ook bestaat). FOD-HY staat nergens geschreven op de website. Deze lettercode staat alleen op de verpakking, waarbij de op hun website geplaatste afbeelding slecht leesbaar is, waardoor verwarring ontstaat. In reactie erop zegt Petmarkt dat de naam van het voer duidelijk op de website staat, je maar had moeten bellen of mailen van tevoren en weigeren ze retourkosten te betalen. Vervolgens een vijftal mails gestuurd die allemaal genegeerd werden.

14 dagen wachten en nog steeds geen levering

Petmarkt.nl verkoopt producten die niet voorradig zijn zonder de koper daarvan op de hoogte te stellen. Ik wacht al 14 dagen tevergeefs op de levering van CBD-olie voor mijn huisdieren. Wat een tijdverlies. Ik eis mijn geld terug. Ik bestel hier niets meer. Je kan er niet op vertrouwen dat ze ook daadwerkelijk leveren binnen een redelijke termijn.

Bedrijfsgegevens

Meerheide 270

5521 DW Eersel

(+31) 0497-221234

[email protected]

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.