top adres

Niet te duur en snel geleverd. Aaanrader.

Very satisfied!

Good quality, fast shipping, I recommend!

Niet duur en een snelle levering

ok

zondag betaalt vrijdag ontvangen dat vond ik nogal lang

Snelle levering en scherpe prijs

Het door mij bestelde artikel is binnen 24 uur geleverd en voor een zeer scherpe prijs. TOP!

altijd tevreden

snel levering en interessante prijs

Verzending laat te wensen over...

Is voor de tweede keer dat ik met dit probleem zit. Bestelling en inpakken bij petmarkt zelf gaat super vlot, zoals altijd... Maar dan... vooraleer ik het in huis heb... vorige keer 7 dagen onderweg geweest, nu 5 en heb nog geen exact levermoment... In het verleden deed ik vandaag een bestelling en had ik het soms de dag erna al in huis...

schappelijke prijs en een snelle levering

De 2 tekenbanden had ik zaterdag besteld en zijn dinsdag afgeleverd. Op het moment dat de zaken klaar lagen voor verzending kreeg ik al bericht. Op het moment dat de handel onderweg was kreeg ik bericht welke op de dag van afleveren nog een keer bijgesteld is waardoor ik tijdig thuis kon zijn. Dit zie je bij andere bedrijven wel eens anders, dus niets anders dan lof voor dit bedrijf.

Gemakkelijk en snel

Ik merk steeds luier te worden, als ik de hondjes hun brokken thuisbezorgd kan krijgen ga ik er echt niet zelf mee slepen... Wat zal ik moeilijk doen als ik óók het gespecialiseerde voor zonder problemen kan 'postorderen'...

Gewoon goed

Altijd correct geleverd

Prima verloop van bestelling

Echt een goede prijs. Waar ik bij de DA €21,- betaal voor de tube kat a lax betaal ik hier €8,18 !!!

Super snel

Super snel en betrouwbaar

Levert op tijd.

Pakketje goed te volgen via T&T

overzichtelijke website.

snelle bezorging.

prima service

snel en netjes bezorgt

Super goed

Alles netjes gegaan, bestelling volgende dag al in huis

Alles top en snel geregeld

1e keer een bestelling gedaan en dat ging super. Kon de volgende dag al beginnen met het bestelde speciale voer voor onze hond.

Snel verzonden

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf op een zondag. Maandagochtend direct een mail dat de bestelling verzonden was. De track & trace van postnl meldde dat de bestelling dinsdag bezorgd zou worden. Helaas had postnl de zaken niet onder controle en heb ik de bestelling nu (donderdag) nog steeds niet in huis. Waardeloos natuurlijk want het gaat hier om Royal Canin Recovery blikjes bestemd voor een zieke poes. Maar hier kan Petmarkt helemaal niets aan doen.

Je heb het snel in huis

Top bedrijf

Top Bedrijf. Duidelijk in communicatie en altijd snel.

Steeds tevreden van de levering en van het dieetvoer voor mijn katjes. Zelfs bij contact met de klantendienst, krijg je snel een antwoord.

Snel kunnen bestellen en nog sneller geleverd meer kan de hond niet wensen!

Superservice

Super service,, snel en accuraat

Overzichtelijk assortiment en snelle levering

Al een paar speciaal voer voor onze Berner Sennenhond besteld en meestal de volgende dag in huis. Qua prijs goed, levering goed!!

Goede aanbiedingen en snelle levering

Duidelijke website, overzichtelijk en alles makkelijk te vinden.