makkelijk snel besteld en snel geleverd

Indien niet op voorraad, dit graag even mailen

Snel en netjes

Snel en netjes

Goed en snel bezorgd.

Gemakkelijk online te bestellen. Prettige bevestiging en verloop van bestelling en snel bezorgd.

snelle levering en zeer goede verpakking.

Over Petmarkt.nl ben ik zeer tevreden en zal in de toekomst zeker weer wat bestellen. ALLEEN DEZE PAGINA MAG VERANDERD/VERBETERD WORDEN!! AFSCHUWELIJK LICHTE TEKST, BIJNA NIET TE LEZEN WANNEER JE NIET MET JE NEUS OP HET SCHERM ZIT!!

Goede prijs kwaliteit én klantvriendelijk

Altijd goed. Koop hier altijd het dieetvoer. Veel goedkoper dan bij de dierenarts. Als iets niet op voorraad is door leveringsproblemen bij de fabrikant dan denken ze goed mee. Heel erg blij met deze mensen!!!

Snel

Goed afgeleverd

Netjes optijd wat je besteld goede service,

Scherpe prijzen.

Gewoon zoals je het graag hebt.

Een normale vlotte levering. Voordelige prijs. Helemaal prima

Een hele snelle levering Goedkope dan bij andere dierenartsen. Zeer tevreden Dank jullie Geen verbeter punten

Heel vlug geleverd.Prima.

Prettige site,nette prijzen en snel in huis,.

Ruime keus, voordelig verzendbeleid

Ruime keus, voordelig verzendbeleid

Zeer goede service

Heb al eerder bestelling gedaan

Heb voor het eerst besteld,en was super snel binnen. Dank jullie wel. Gr Carla de Vries.

Kan niets negatiefs vermelden.

Snel en gratis geleverd en voor een concurrerende prijs. Er is 1 minpuntje en dat betreft enkel de link in de mail naar Kiyoh. Deze wordt door Outlook als onveilig beschouwd en min of meer geblokkeerd. Omdat ik zeer tevreden ben, ben ik toch doorgegaan om mijn ervaring met jullie te delen maar is dit is toch wel een aandachtspunt.

Snelle levering en artikel was scherp geprijst

Vlotte afhandeling en prima informatie.

Alleen maar positieve ervaring bij aankoop van mijn product!

Onevenaarbaar

Prima produkten, zeer snelle levering. Makkelijk bestellen. Ik kan niet anders zeggen

Scherpe prijs, snelle levering

Petmarkt heeft de laagste prijs vergeleken met andere aanbieders. De levering is snel! Ben zeer tevreden!

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Uitstekende service. Snelle levering. Eerlijke prijzen.

perfect

hij doet het goed op de brokken en de prijs is ook aangenaam

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.