Goede service en duidelijke berichtgeving.

TOP

perfekt

heel goie communicatie van de bestelling tot de levering

Super snelle levering

Goedkoper dan elders. Fijne website. Snelle levering

zie onder

snel in huis

Snelle service, gunstige prijskwaliteit

Vandaag besteld, morgen in huis. Goede overzichtelijke site.

Snel en vlot

Voor mij de 1e keer besteld omdat jullie kleine zakken met hondenbroden hebben 4,6 kg. En grote variatie aan brokken.

Prijs is top

Na vergelijking is Petmarkt het goedkoopst

men doet wat men belooft!!

er staat vermeld dat men geen portkosten moet betalen boven de €29. Ik bestelde voor meer dan €29 en toch werd steeds €3,95 port aangerekend. Ik verstuurde een mail naar het bedrijf en kreeg prompt antwoord dat men het zou onderzoeken en ook wat men had gedaan. Zodoende terug mijn bestelling geplaatst en alles was ok. Dus prima service en zelfs nog een mailtje gekregen om na te gaan of alles dan in orde was met mijn PC. Wij tevreden en mijn hond eveneens!

goede behalve kortings bonnen

is heel goed maar we bestellen altijd bij u en hebben nooit eens een kortings bon gehad

Goeie prijs en vlotte service

Alles verloopt vlot wanneer product niet aanwezig is word je vlug op de hoogte gebracht met de nodige uitleg Prima service !!

Netjes en snel

Nette manier verstuurt en snel bezorgt.

Top bedrijf

Leuke aanbiedingen en alles lekker snel geleverd helemaal Top

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik heb voor het eerst bij Petmarkt.nl besteld en heb goede ervaring er mee.

Snel en correct.

Ruime keuze aan dierenvoeding en steeds scherpe prijzen.

goede voedings waarde

onze hond is zeer actief en zijn pels begint mooi er van te glanzen . onze hond is nog maar 5 weken bij ons . we hebben hem gaan halen bij mensen die hem niet meer konden verzorgen

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering

Snelle en correcte bestelling en levering.

Zeer goed snelle levering

Altijd behulpzaam. Altijd goed.

Ze helpen met alles. Geen moeite is te veel. Enorm blij met deze club

Steeds weer snelle verzending

tevreden

zoals altijd: uitstekend

Goede producten tegen prima prijzen en . . steeds een geweldige service: snel en duidelijk

100% content

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Prima de lux

Snelle levering.

Over Petmarkt.nl

Petmarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. Petmarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.