Levertijd erg lang

Ik was en ben een trouwe klant en erg blij met Petmarkt alleen nu zijn de levertijden wel erg lang en je hoort niet waarom er niet geleverd wordt. Daar moet je zelf achteraan. Terwijl de site aangeeft dat het leverbaar is. Mijn hond heeft dieetvoer en kan absoluut niks anders eten. Ondanks dat je ruim tevoren bestelt ontstaat er nu toch weer een voer crisis hier.

Juiste bestelling en vlot geleverd.

Dikke prima.

Makkelijk bestellen, ze hebben de brokken in het assortiment wat ons hondje nodig heeft. Snelle levering. Gewoon tevreden.

Vertrouwd adres

Het assortiment is ruim en biedt ook speciale dieetvoeding. De prijzen zijn redelijk en een bestelling heb je snel in huis.

Snelle levering en makkelijke website

Bestel al heel lang bij Petmarkt ook hondenbrokjes en bevalt prima.

14 dagen moeten wachten op bestelling

Ik ben heel tevreden over de producten die ik koop voor mijn oudere kater met diabetes, maar bij mijn laatste bestelling liep het mis. Niemand die iets liet weten over vertraging of onvoldoende stock. Na een week heb ikzelf gebeld, bestelling ging dezelfde week nog geleverd worden. Helaas niet, dus nog maar eens gebeld. Poes had ondertussen bijna geen eten meer. Na tweede telefoontje werd het pakket eindelijk geleverd.

Makkelijke website, goede prijs en supersnelle levering

Zoals altijd zeer tevreden over Petmarkt

Ik ben zeer tevreden

Alles wat ik moest kopen van mijn dierenarts vond ik hier. En ook nog goedkoper dan elders. Ik wilde iets terugsturen dus even gebeld en dat was geen probleem. Aanrader wat mij betreft.

Goede service.

Ik koop graag bij petmarkt. 1 nadeel. Bij elke bestelling Verzend kosten. Maar de service is goed. Snel verzonden. En ontvangen ( ook belangrijk) Ik ben blij dat ik petmarkt heb ontdekt

Fijn bedrijf, blij mee

Eerdere keren een bestelling gedaan, altijd na tevredenheid. Deze keer ging iets mis in het magazijn, gebeld, direct geholpen en oplossing aangeboden. Probleem wordt dus moeiteloos opgelost. Kk zwg fijn bedrijf.

Netjes verzorgd en snelle verzending.

Veel verschillend voer, voor een goede prijs

Als ik bestel, krijg ik in eerste instantie altijd een verkeerde zak met voer opgestuurd. Na mailverkeer sturen ze altijd de goede zak op (met een retourlabel) waarna ik de andere weer retour kan sturen. Al met al moet ik altijd ruim van te voren voer bestellen aangezien ik altijd het verkeerde voer gestuurd krijg.

Goed bedrijf

Een goed bedrijf met goede feedback, meteen reactie via mail

Er zijn nog wat verbeteringen nodig

Mijn 1e bestelling liet heel lang op zich wachten. Petmarkt is telefonisch soms erg moeilijk te bereiken. Mijn 2e bestelling kwam echter heel erg op tijd. Ik heb de indruk dat Petmarkt wel probeert alles tijdig te leveren

Ruim assortiment met nette prijzen

Onze hond kreeg nierproblemen en bij de dierenarts zijn de benodigde artikelen een stuk duurder en kunnen gelukkig bij petmarkt precies dezelfde artikelen bestellen tegen een veel mooiere prijs voor ons. In het verleden was helaas de levertijd iets lang maar is de laatste tijd verbeterd ! En we houden er nu gewoon rekening mee.

Zeer slecht

Hyperalogeen voer voor mijn hond besteld. Was zgn op voorraad!!! Na contact met petmarkt, waarbij ze aangaven leveringsproblemen met Hills te hebben, zou het binnen een dag of twee wel geleverd worden. Nu na 2 weken nog steeds niets ontvangen.

Er ging iets mis bij PostNL en kreeg direct alles opnieuw toegezonden

Een bestelling was zoekgeraakt door PostNL en na een telefoontje werd de bestelling direct opnieuw verzonden. Top.

Fijne website, veel producten en nette prijzen

Bestel hier regelmatig. De bestelprocedure is duidelijk en producten hebben nette prijzen en worden vlot geleverd. Een aanrader!

goedkopere prijs

Ik bestel via Petmarkt.nl omdat deze site producten kan bieden voor mijn katten die speciale voeding nodig hebben. Het aanbod zit goed, de prijs ook, de stiptheid van leveringen kan de laatste tijd wel beter.

Gouden service

Snel en eenvoudig besteld binnen 24 uur

heel goed en correct

heel snelle en correcte levering

heel goed en snel

makkelijk te bestellen en vaak de volgende dag al geleverd. Ook is telefonisch contact mogelijk en dat komt bij dit soort winkels bijna niet voor.

Zie onder

Goede service, altijd snelle levering Heeft veel producten in assortiment

het aanbevelen waard!

makkelijk bestellen met overzichtelijke website, Goede prijzen van A-merken , duidelijke informatie, ruime keuze betaalmogelijkheden en snelle bezorging (ook bij afhaalpunt in de buurt) indien product op voorraad. Dit staat ook netjes aangegeven Ik ben zeer tevreden.

Prijs/kwaliteit

In het begin had ik wel eens moeite met de levertijd maar de laatste tijd verloopt dit voorspoedig.

Meerheide 270

5521 DW Eersel

(+31) 0497-221234

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.