Snelle bezorging

S,middags besteld anderedag in huis

Uitstekend!

Bestelling geplaats, volgende dag geleverd. Prima product!

goede service en goede prijs

goede service en zeer goede prijs in verhouding met dierenarts in onze stad

goede en snelle levering

goede en snelle levering

goede site en nette levering

hele mooie site met de beste prijzen, dankjewel netjes verpakt en zelfs de doos wordt door onze kat nu nog gebruikt als slaap doos. dankjewel

Prima. De bestelling kwam eerder dan oorspronkelijk was aangegeven.

Goed verpakt en snelle verzending.

Snelle levering en een zeer goede prijs

Voor het eerst besteld bij deze organisatie. Bestelling de volgende dag al in huis en de beste prijs voor de Hill's Dental 3kg katten brokken.

Snel en netjes geleverd tegen een mooie prijs.

Snel verzonden

Bestelling was snel verzonden en goed verpakt. Verder uiteraard fijn dat hier het speciaal voer het meest voordelig is.

Goed mooie op tijd

Goede ervaringen tot nu toe de goed loopster sete

Goede prijs en snelle levering

Ik bestel al jaren bij Petmarkt en ben erg tevreden. Prima prijs en super snelle levering. Het product is altijd op voorraad en heb het de volgende dag al in huis.

Vlotte en keurige levering

Goed geprijst en snel geleverd

Geweldig service

Een belangrijk product (tabletjes voor mijn oude katje) uit mijn bestelling was niet op voorraad en ik ben door de medewerkers van petmarkt via de mail steeds op de hoogte gehouden wanneer het product verwacht werd en toen het weer op voorraad was is het direct verzonden…ik had het nog op tijd in huis voordat het hier op was…geweldig…

Prima en goede prijs

Ik kende deze webshop nog niet. Bij onze 'vaste' webshop (en vele shops mét hun) was het voer van onze hond tijdelijk niet leverbaar. Aangezien zij nergens anders tegen kan ben ik weer gaan speuren op internet (bij m'n eigen dierenarts is het 2 euro!!! per blikje duurder nl) en vond ik jullie! Jullie hadden het gelukkig wél en ook nog iets goedkoper dan waar we t meestal kopen èn snel geleverd! Dus... Wij zijn óm! Tot de volgende bestelling!

Op tijd geleverd, en voor een goede prijs hier dieetvoeding voor kat gekocht

Goede communicatie

Produkt niet onmiddelijk leverbaar. Keurig per mail geinformeerd en een paar dagen later levering ontvangen. Prima.

Goede ervaring

Bestelling was in orde..goed ingepakt en op tijd.

Hondenvoer gesteld en de volgende legende dag al in huis.

Op 1 groot minpunt voor mij persoonlijk na. Perfecte en snelle service

tevreden

tevreden

snel en goed geleverd

levering was snel en kwaliteit prima

No nonsens, goed leverbaar van "dieet" voeding voor de kat

Ik kocht al jaren bij een andere dieren Apotheek, de voeding voorgesteld door onze dieren arts, Echter vorig jaar konden zei het voedsel niet leveren. Ik ben toen overgestapt naar Jullie, Petmarkt. Ook dit jaar nog eens bij de oude leverancier gekeken, maar ook dit jaar konden ze niet leveren. Dus ik blijf nu voortaan bij Petmarkt. Ik koop altijd 2 zakken voedsel tegelijkertijd want dan worden er ook geen verzendkosten in rekening gebracht, Netjes zoals het hoort meteen bericht en voorgestelde levering. met 2 werk-dagen in huis. gewoon fijn, no nonsens!

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.