Prima service, duidelijke en accurate correspondentie!

Tot op heden nog geen enkele ontgoocheling opgelopen bij deze mensen, ze doen wat ze beloven en dat is wat telt! Als er dan toch één puntje zou kunnen verbeterd worden dan is dat de onmiddellijke beschikbaarheid zien van je product op de webshop en dit net voor het moment van aankoop! GRT/Luc

Goed product en snel bezorgd

Petmarkt zelf vind ik geweldig, enkel doel PostNL niet wat hoort zij leveren niet thuis maar naar een postPunt , waar ik niet tevreden over ben

Gewoon goed

snel en probleemloos

Denken mee met vraag over hond met voedsel intolerantie - droog en natvoer uitproberen.

Ik ga vaker bij Petmarkt bestellen.

Bestellen, inplannen bezorgdag ging gemakkelijk. Prijs voor het bestelde product was goed.

Altijd tevreden over de snelle en correcte levering. Prijzen zijn ook zeer interessant, leuk aanbod aan hondenvoer. Wij blijven hier opnieuw bestellen! (Wat de site ook gemakkelijk toe laat met de optie “opnieuw bestellen”)

Snelle en goede levering.

Goedkoop en snel geleverd

Goedkoop en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis top

Mijn ervaring metPetmarkt was goed. Mooie prijzen

Snelle verzending

uitstekend

uitstekend

Keuze, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Snelle bezorging

Duidelijke website, mooie prijzen in vergelijking met anderen en ook nog eens snel en goed bezorgd. Zal hier zeker meer bestellen!

Snelle bezorging, goede prijs ook

Supersnel bezorgd en ook goede prijs

Gewoon goed!

Voordelig en een snelle levering.

Super snelle verzending en goede prijs

Lage prijs en snelle verzending. Met klarna betalen is heel fijn. Ook goede communicatie met betrekking tot verzending. Alles wordt duidelijk en snel gecommuniceerd.

Dik tevreden

Bestelling geplaatst en ondanks corona toch heel snel geleverd.

correct en snel

in no time was de bestelling klaar en werd deze 's anderendaags volgens de afspraak al thuis bezorgd, bedankt daarvoor!

Snel en correct.

We hebben al vaak via Petmarkt besteld en zijn zeer tevreden.

Ik ben heel tevreden.

Een snelle levering.