TOP

N.V.T.

Goedkoop en snel

Snelle levering en goedkoop

Heel goede service

Was een heel vlotte service

Trage levering

De communicatie is snel, maar de levering ontzettend traag. Dit is al 2 keer gebeurd.

Vriendelijk en oplossingsgericht

Ik ben blij dat ik Petmarkt.nl heb gevonden. Ze zijn enorm behulpzaam en vriendelijk.

Duidelijke site, redelijke prijzen, snelle levering.

Niks op aan te merken

Overzichtelijke website met groot assortiment. Snelle levering en goed verpakt.

Super, snelle levering !

Correcte afhandeling, heel tevreden !

Goede service en met contact heel vriendelijk. Alles heel goed verlopen. Had brokken voor mijn hond besteld. De volgende keer weer daar. Beste prijs ook.

Betrouwbaar en begaan met mens en dier

Toen de leveringen veel langer duurden dan normaal, bleef iedereen van Petmarkt bereikbaar en meedenkend. Petje af voor zoveel eerlijkheid in de hartverwarmende communicatie. Petmarkt heeft keurig de verantwoordelijkheid genomen om klanten vooraf en tijdens de wachtweken op de hoogte te houden van de afwijkende leveringstijd.

Netjes op tijd de juiste hoeveelheid geleverd.

Prima bedrijf, leverd netjes op tijd de juiste spullen, volgende keer bestel ik weer bij Petmarkt.nl

Petmarkt heeft de laagste prijs en de bezorging is goed geregeld en wordt meestal binnen 2 dagen bezorgd. Ik zou niemand anders aanraden. Top geregeld dus allemaal!

Goed verpakt en bezorgd

Zie boven

Goede servicev

Snelle levering goede producten tegen mooie prijs.

Mijn ervaring is prima

snel geleverd

prima geleverd

Omdat het bij Petmarkt goedkoper was..

Omdat het bij Petmarkt goedkoper was dan bij mijn vertrouwde webshop (bestelling van €110,- in de plaats van €130,-) besloot ik hier te bestellen. Maar na een week nog niets vernomen te hebben en intussen recensies bekeken (die niet positief waren over de bezorgtijd) besloot ik snel bij mijn vertrouwde webshop alsnog een zak droogvoer te bestellen aangezien mijn kat een levershunt heeft en niet zonder dit speciale voer kan en in de winkel bij mij niet te verkrijgen is. Petmarkt gebeld maar het telefoonnummer welke wordt vermeld is buiten gebruik, dan maar gemaild wanneer ik de voeding kan verwachten? Antwoord: ze hopen over een week.. De voeding van mijn vertrouwde webshop werd na 5 dagen bezorgd (wat voor hun aan de late kant was) en ik heb mijn kat 3 dagen ander voer moeten geven omdat ik er doorheen was waar ze toen helaas doodziek van is geworden. Na maar liefst 18 dagen ontving ik eindelijk mijn bestelling van Petmarkt. Kennelijk is dit een dierenarts praktijk?? Voor mij de eerste en laatste keer hier iets ooit besteld te hebben!

Goed en correct

Vlug en goed

Zeer tevreden.

Zie boven

Snel

Het produkt is op tijd aangekomen

prima website voor je hond

goede produkten prima prijs een aanrader

Goed en snel

Goede prijs en snelle levering!

Het ging gewoon goed

Product goed te vinden, op tijd bezorgd. In overeenstemming met de communicatie!

Goede prijs en correcte levering. Niets op aan te merken. Bedankt petmarkt!

Goede artikelen

Fijne servers

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.