Goede producten tegen lage prijs

Goede producten tegen lage prijs

Alles wordt netjes op tijd geleverd Prijs /kwaliteit zeer goed

Uitstekend snelle levering

Betaalbaar en behulpzaam

Ik ben blij dat ik het die diervoeder voor mijn hond bij jullie voor een betaalbare prijs kan krijgen. Een heel klein minpuntje is dat er niet altijd erg ruime voorraad is.

Hele goeie ervaring

Snel met opsturen van je bestelling en snelle reactie,ben super tevreden

Goed en voordelige dierenshop

Mijn bestellingen worden snel en keurig afgeleverd voor een goede prijs in vergelijking met andere dieren web shops

Goede service. Bezorging is op tijd. Voeding betaalbaar en goed.

Vanaf 7-1 bestelling geplaatst moet het nu nog ontvangen.

Vanaf 7-1 een bestelling geplaatst op de site stond alles op voorraad. Nu 11 dagen later maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef blijkt er dat er 1 product niet op voorraad is dus sturen ze de hele bestelling maar niet op. Het is dat ik zelf contact nu heb opgenomen want ik wist van niks geen communicatie naar de klanten.

Snelle levering in de drukke decembermaand!

Besteld en zelfs in de drukke decembertijd heel snel geleverd! Top!

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden

Perfecte website met snelle levering

Snelle levering van product Puur Kidney. Heel tevreden erover, een aanrader.

Hartstikke goed!

Goede prijzen, voordelig, Snelle levering. Dankjewel voor de goede wensen kaart!

Snelle correcte aflevering

Eerste keer besteld bij Petmarkt maar ben erg tevreden. De levering was heel snel ondanks de feestdagen. Ik ga zeker nog hier bestellen.

Product goed.

Jullie werken prima. Uitstekend. Jammer vd bezorging. Ben zeer ontevreden over Post.nl

supersnelle levering

Super fijne webshop

We bestellen hier speciaal voer voor onze viervoeter. Makkelijk om een bestelling te plaatsen en altijd snelle levering. Bij vragen ook via mail snelle reactie. Hoge gebruiks en klantvriendelijkheid. Zeer tevreden dus

Het is netjes op tijd geregeld en afgeleverd, ze houden je netjes op de hoogte

Niet juiste product

Levering was snel maar niet het juiste product ontvangen.

Goedkoopste en goed!

Hills hondenvoer zoals altijd op tijd geleverd en de goedkoopste die ik kan vinden.

Snelle levering en betaalbaar

Alles op voorraad en snelle levering

Ik twijfelde vanwege sommige reviews of ik wel bij Petmarkt zou gaan bestellen. De lage prijs gaf voor mij toch de doorslag om het gewoon te proberen. Ik heb nu twee keer besteld en beide keren goed op de hoogte gehouden over de verzending en heel snel geleverd. Dus ik blijf vaste klant.

Twee uit drie bestellingen slecht!

Op hun website staat bij de door mij bestelde artikelen 'op voorraad'. Zelf na enkele dagen moeten informeren naar orderstatus, want, nog niets ontvangen. Eerste keer maand (!!!) op de artikelen gewacht. Foutieve levering meegeteld. Bij een tweede kans, die ze wel verdienden, wederom volgens hun eigen website 'op voorraad', was dit weer niet het geval. Order geannuleerd. Onvolledige informatie, snelle maar slechte communicatie. De iets lagere prijzen die dit bedrijf aanbiedt wegen voir mij niet op tegen het gedoe wat ik met 2 van de drie orders had. Jammer!

Over Petmarkt.nl

PetMarkt.nl: Dé dierenapotheek voor je huisdier. Met onze ruime ervaring proberen wij bij te dragen aan de optimale zorg voor je huisdier. PetMarkt.nl is een betrouwbare online dierenapotheek voor voeding, verzorging en medicijnen voor je beste vriend. Onze dierenarts en specialisten hebben de beste producten voor je geselecteerd in onze webshop. Van dieetvoeding tot aan biologische snacks. Kortom een compleet assortiment aan kwaliteitsproducten voor je huisdier.